חדשות    

שני מכשירים חדשים לסמסונג: גלקסי בלום ו-s20

הגלקסי החדש הוא  גלקסי S20, לפי דיווחו של די ג'יי קו, מנכ"ל חטיבת המובייל של סמסונג, באירוע פרטי שהתקיים במקביל ל-CES – תערוכת הטכנולוגיה, בסוף השבוע. המשמעות היא שסמסונג מכניסה את את גלקסי לעשור החדש. ומוותרת על השם s11. דגמים Galaxy S20 (לשעבר Galaxy S11e)  ו- Galaxy +S20 (לשעבר Galaxy S11) לא יקבלו את חיישן 108 מגה פיקסל. נראה שהחברה מייעדת את החיישן לדגמי Galaxy S20 Ultra (לשעבר +Galaxy S11) בלבד.

קו הציג גם את הסמארטפון ההיברידי הבא של החברה בשם Bloom.  מדובר בגרסה של פולד.   ההערכה היא שהוא מיועד לקהל יעד של נשים.

 בתקשורת הקוריאנית דווח כי הסמארטפון ההיברידי המתקפל מיועד  לנשים בשנות ה-20 לחייהן, כך שהעיצוב שלו שואב השראה מנרתיק פודרה קלאסי של ענקית הקוסמטיקה לוריאל.  זו נראית גישה מיושנת לאור העובדה שמעט  טלפונים שיועדו לנשים בלבד נמכרו היטב.
הגלקסי Bloom כבר נחשף במספר הדלפות שהדגימו את הכיוון שלקחה סמסונג. לא עוד מכשיר מגודל שנפתח לרוחבו כמו הפולד, אלא מכשיר בעל תצורת צדפה, בעיצוב שמזכיר מאוד את ה-Razr 2019, הסמארטפון ההיברידי של מוטורולה שהוצג לפני כחודשיים. המפרט הצפוי אינו ברור עדיין, דיווחים שונים טוענים שהמעבד יהיה סנאפדרגון 855+ ולא ה-865 החדיש שאמור להפעיל את הגלקסי S20 החדש.

זאת ועוד, המסך כנראה מתפרש על פני 6.7 אינץ' אם כי הדבר עדיין לא אומת. כמו כן הוא יצויד בטכנולוגיית הטעינה המהירה החדשה של סמסונג, שמבטיחה עוצמה של 45 וואט כמו במטענים של וואווי ו-וואן פלוס. לסיום, ה-Bloom כנראה יתבסס על מסך מתקפל מזכוכית דקיקה ולא בציפוי פלסטי כמו הגלקסי פולד העדין. מחירו גם הוא אמור להיות יותר נגיש ועל פי הערכות יעמוד על כ-1,000 דולר, כמחצית ממחירו של הפולד.