חדשות    

שקמה ברסלר עונה לטלי גוטליב שהאשימה את בן זוגה: "שקרים זדוניים"

אין רגע דל – ברצועה לוחמים החיילים שלנו, מסתכנים ומסכנים את החיים שלהם וכאן בעורף – טלי גוטליב ושקמה ברסלר מתווכחות-רבות משמיצות. זה התחיל  בציוץ ברשת X (לשעבר טוויטר) של טלי גוטליב כי בעלה של שקמה ברסלר, מובילת המחאה נגד הרפורמה-מהפכה המשפטית, שוחח עם יחיא סינוואר לפני אירועי ה-7 באוקטובר.

הבוקר שיגרו עורכי דינה של פרופ' שקמה ברסלר מכתב לחה"כ טלי גוטליב, בדרישה שזו תוותר על החסינות הפרלמנטרית שלה, אשר מונעת מאחרים להוציא נגדה צווים משפטיים לאור אמירותיה. אתמול אמרה גוטליב כי אין לה כוונה להסיר את חסינותה כי היא אינה מאמינה במערכת המשפט.

במכתב ששיגרו עורכי דינה של ברסלר לחה"כ גוטליב נכתב כי  "בלב המעשייה שפרסמת בעניין מרשתנו – במטרה לגרוף הון פוליטי על גבה – מיקמת את בן זוגה. היותו עובד ציבור, המנוע מלהגיב על שקרייך הבוטים, הפכה אותו למטרה נוחה לתאוריות הקונספירציה ההזויה שבחרת להפיץ ולטפח, בכוונה לפגוע במשרתנו". אתמול אגב, ראש השב"כ זעם על גוטליב והאשים אותה כי היא פוגעת בביטחון המדינה.

לצד הדרישה של עורכי הדין של ברסלר, נכתב במכתב כי אמירותיה של חה"כ גוטליב מהווים לשון הרע כנגדה: "פרסומייך מהווים, בין היתר, לשון הרע בתצורתה החמורה ביותר. אין הם חוסים תחת חסינות, שחלה לפי הפסיקה על פעולות שהן "במתחם הסיכון הטבעי" של עבודת חבר הכנסת. פרסומייך אינם מצויים במתחם הסיכון הטבעי של עבודתך כחברת הכנסת, ולמעשה, אף לא במתחם הסיכון הטבעי של תסריטאית באופרת סבון. דברייך הם אסופת שקרים בוטים וזדוניים. התנהלותה מתאפיינת ב"הפצה שיטתית וחסרת אחריות של קונספציה כוזבת אשר נדחתה בשאט נפש על ידי ראש הממשלה.

 

"על מנת להסיר כל ספק, מצאה מרשתנו לנכון לפנות אלייך, ולהזמינך להודיע מראש כי את מוותרת על כל טענה בקשר עם חסינותך לפי חוק חסינות חברי הכנסת, זכויותיהם וחובותיהם, התשי"א1951- על מנת שפרסומייך הכוזבים והדיבתיים יוכלו להיבחן בבית המשפט"