חדשות    

אלקטרה בונה 197 יחידות דיור באור יהודה בפרוייקט "אונו סנטר"

הדמיה, מיזם אונו סנטר, אור יהודה, קרדיט:מילוסלבסקי אדריכלים

קבוצת אלקטרה מדווחת כי חברת הבת אלקטרה בנייה, המבצעת את פרויקטי הנדל"ן של החברה בארץ, תהיה הקבלן המבצע לפרויקט בנייה "אונו סנטר" באור יהודה, בהיקף של כ-386 מיליון שקל ותבנה בו 197 יחידות דיור.

הפרויקט ממוקם בשכונת 'בית בפארק' שמשתרע על שטח של כ-50 אלף מ"ר צמוד לכביש 461, ובו תקים אלקטרה בנייה 197 יחידות דיור ב-4 בנייני מגורים בני 12 קומות כל אחד, מעל שתי קומות מסחר, 4 בנייני משרדים מחוברים בני 5 קומות כל אחד מעל שתי קומות מסחר, וכן קומות חניון תת קרקעי. תקופת הביצוע מוערכת בכ-31 חודשים וצפויה להתחיל בפברואר 2021.

ירון שורק, מנכ"ל אלקטרה בנייה:"קבוצת אלקטרה מצויה בימים אלו בתנופת שיא של בנייה בעשרות פרויקטים ברחבי הארץ. פרויקט זה הינו נדבך נוסף בפעילות הענפה של הקבוצה בארץ. אנו שמחים לתרום מנסיונה העשיר ויכולותיה המקצועיות של הקבוצה, ולקדם בהצלחה פרויקטים מסוג זה בסטנדרטים של איכות וביצוע מהגבוהים ביותר".

הפרויקט הוא יוזמה של חברת "משכנות גשם הארץ" מקבוצת גשם החזקות אדריכלי הפרויקט הינם מילוסלבסקי אדריכלים ולזרוביץ' אדריכלים, וניהול הפרויקט ע"י גיאומטריקס הנדסה. חברת גשם החזקות: "פרויקט זה הינו פרויקט דגל של החברה, מתוך צבר של עשרות פרויקטים בפריסה ארצית. מלאכת השיווק והתכנון ב"אונו סנטר" נעשתה בקפידה רבה".

פרויקט זה מתווסף לשלושת פרויקטי הבנייה הגדולים, בהם זכתה אלקטרה בחצי השנה האחרונה, בהיקף כולל של כ-720 מיליון שקל. בין הפרויקטים: פרויקט היוקרה 'אינפיניטי' של האחים חג'ג' במתחם סומייל, ת"א; מתחם 'פארק הים' של קבוצת זיתוני בבת-ים; פרויקט בניין הכימיה במכון ויצמן למדע שברחובות.

4,237 יחידות דיור שווקו בהצלחה בשיטת דיור במחיר מופחת

רשות מקרקעי ישראל- הקמת שכונה חדשה בת 3,497 יחידות דיור במזרח נתניה