חדשות    

WAZE צועדת אליכם: השיקה קמפיין קהילתי לשיפור הגיית שמות רחובות ומסלולים בעברית

מעודכן ל-10/2021

כך תאפשר אפליקציית הניווט הפופולארית לשדרג את חוויית השימוש ללקוחותיה – בעזרתם – ולהפוך לידידותית עוד יותר

Waze, הפלטפורמה המחברת קהילות בכבישים ומחוצה להם, משיקה קמפיין קהילתי חדש לשיפור ועדכון הגיית שמות הרחובות בעברית. הקמפיין החדש הוא חלק  מעבודת  הפיתוח של פעולת הטקסט לדיבור של מהנדסי החברה, שמטרתו להפוך את קולה של 'רחלי' לשוטף ומובן יותר עבור משתמשי האפליקציה בעברית.

החל מהיום, ה-24 באוקטובר, משתמשי Waze יוכלו לשפר את חווית הניווט עבור עצמם ואחרים על ידי דיווח על הגייה שגויה של שמות רחובות ומסלולים, באמצעות טופס משוב שיועבר אל מהנדסי ומפתחי החברה ויסייע לעדכן ולשפר את חווית הניווט למיליוני הנהגים בישראל.

מאז 2020, Waze תיקנה יותר מ -330 בקשות פתוחות לקול "רחלי", וכעת בעזרת קהילת המשתמשים תוכל לשפר ולהפוך את חווית המשתמש לחלקה יותר. אפליקציית Waze מתעדכנת ומוסיפה פיצ'רים שימושיים באופן קבוע, עדכון פיתוח הטקסט לדיבור הוא שיפור נוסף, שנועד לשפר את חווית השימוש בישראל והוא מצטרף לתוספות שנעשו לאחרונה; אפשרות לתשלומי תדלוק בשיתוף עם סונול והקמת תחנות הקארפול באזור התעשייה ברעננה.

גיא ברקוביץ', מנכ"ל Waze ישראל, מסר: "קהילת המשתמשים היא חלק בלתי נפרד מ-Waze. בזכות עזרתה של הקהילה, כל משוב יכול להשפיע על מיליוני נהגים בישראל. אנחנו ב-Waze קשובים לקהילה, שהם בסיס הפעילות שלנו, ופועלים כל הזמן לשדרג את חווית השימוש באפליקציה".

אין דרך להתחמק: מערכת חדשה שתותקן בכבישים תעקוב אחר נהגים