פיקדונות    

מזרחי טפחות – פיקדון ליצ'י שקלי ל-4 שנים; ריבית לתקופה: 9.62%


עדכון ספטמבר 2017 – היכנסו כאן  לכתבה על פיקדון ליצ'י עם הריבית המעודכנת – פיקדון ליצ'י ל-4 ו- 5 שנים – האם כדאי?  

המידע בהמשך לא רלבנטי לפיקדון שמשווק עכשיו (ספטמבר 2017), פרטים על הפיקדון המעודכן בלינק למעלה!

 

בנק מזרחי טפחות מציע ללקוחותיו את פיקדון ליצ'י ל-4 שנים, פיקדון מדורג שבו הריבית עולה על פני התקופה . מדובר בפיקדון שקלי, בריבית קבועה, המאפשר לחוסכים ליהנות מריבית גבוהה יותר בכל שנה, לאחר השנה הראשונה עם תחנות יציאה בכל שנה. "בפיקדון בריבית קבועה", מסבירים במזרחי ניתן לדעת בוודאות מהו הסכום שיתקבל במועד הפירעון וליהנות מיציבות וחסכון ללא הפתעות".

סכום המינימום להפקדה הוא 50 אלף שקל (ככל שחוסכים יותר/ מפקידים יותר הריבית עולה עד למקסימום אפשרי של 9.62% בכל התקופה). בשנה הראשונה (תחת הפקדות המקסימום) הריבית מסתכמת ב-1.65%; בשנה השנייה 1.85%; בשנה השלישית 2.45%; בשנה הרביעית 3.35% .

פיקדון שקלי שהמחזיקים בו מקבלים פי 2 על הכסף תוך 13 שנה (תשואה של 5.47% בשנה), משיקים עכשיו במזרחי טפחות פיקדון המשך –  פיקדון קוקוס  ל-9 שנים שהמחזיקים בו יקבלו פי 1.5 על הכסף. התשואה השנתית שנגזרת מהתנאים האלו – 4.61%  (ריבית שקלית של 4.61%).

לאחרונה השיקו במזרחי טפחות את פיקדון קוקוס (ובכלל במזרחי יש סדרה של פיקדונות עם שמות אקזוטיים).  בבנק  מסבירים שכמו שהקליפה הקשה של הקוקוס גם מגינה על הפרי מבחוץ וגם מבטיחה שיישאר מתוק ועסיסי מבפנים, כך חיסכון קוקוס גם שומר על הכסף שלך וגם מבטיח תמורה עסיסית ומתוקה לטווח ארוך – קבלת פי 1.5 מהסכום הראשוני שהפקדת, בסוף התקופה – לאחר 9 שנים. המפקידים ן זכאים לקבל הלוואה בתנאים אטרקטיביים עד לסכום הפיקדון החל מתום חצי שנה ממועד ההפקדה ולכל אורך חיי הפיקדון.

היכנסו כאן  לפיקדון ליצ'י עם הריבית המעודכנת