חדשות    פיקדונות    

פיקדון בדיסקונט עדיף על מזרחי: 3% לשנה לעומת 2%

פיקדון

מעודכן ל-10/2022

בנק מזרחי טפחות הפנים גם הוא את הביקורת על הבנקים שאינם מגלגלים את עליית הריבית לפיקדונות. אחרי בנק דיסקונט שהודיע על העלאת ריבית הפיקדונות ל-3.5% לשנה, מודיע גם מזרחי כי על רקע העלייה בסביבת הריבית במשק, הוא מזניק את הריבית בפיקדון 'תפוז ל-4 שנים', לשיא של 3.2% בתום התקופה. עם זאת, בתום חצי שנה עד שנה תעמוד הריבית על 2%, ובתום שנה עד שנה וחצי היא תעמוד על 2.6%. מעל שנה וחצי הריבית תעמוד על 3%, ובסוף התקופה תעמוד כאמור על 3.2%. כלומר, בהשוואה של שנה, הפיקדון בדיסקונט עדיף על זה של מזרחי.

במזרחי מדגישים כי המפקידים בפיקדון נהנים מנזילות גבוהה ומהאפשרות למשוך את הכסף בהתראה קצרה, לאורך כל תקופת הפיקדון.

פיקדון 'תפוז' משתלם במיוחד הודות לשילוב המיטבי שיש בו, בין ריבית יוצאת מהכלל ונזילות גבוהה. כך למשל, לקוח שיבקש למשוך את כספו כבר לאחר שנה וחצי, יוכל לעשות זאת בהתראה של חודש בלבד, וליהנות כאמור מריבית גבוהה במיוחד של 3%.

בשונה מפיקדונות שבהם אין תחנות יציאה והכסף 'סגור' ולא זמין ללקוח עד לתום תקופת הפיקדון, המפקידים ב'תפוז' נהנים מגמישות מירבית ואפשרות למשוך את כספי החיסכון בכל עת שירצו, לכל אורך תקופת הפיקדון, וללא קנסות.

ה'קרבה אל הכסף' מהווה יתרון משמעותי בעיני לקוחות רבים, שמבקשים להבטיח לעצמם מראש אפשרות שיוכלו להשתמש בכספם בכל עת שיזדקקו לו, בלי שיחויבו על כך בקנס. הנזילות הגבוהה גם תאפשר ללקוחות לנצל הזדמנויות השקעה עדיפות, ככל שסביבת הריבית תלך ותעלה, אופציה שאינה קיימת בפיקדונות ללא תחנות יציאה.

הפיקדון מוצע ללקוחות כל המערכת הבנקאית.

פיקדונות שקליים – איפה תקבלו את הריבית הגבוהה ביותר בהפקדה של עד מיליון שקל?