הכנסת אישרה בקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר וועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל מהמחנה הציוני, על פה זמן ההמתנה המקסימלי למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות, לא יעלה על 6 דקות. התיקון יחול על כל החברות במשק. כן, גם על חברות הכבלים, הביטוח והבנקים, והוא ייכנס לתוקף בעוד כתשעה חודשים.
על פי החוק החדש, החברות יהיו חייבות לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת הפשה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות. חברה אשר תפר את החוק תהיה חשופה לעיצומים כלכליים.