חדשות    

אז איך מרוויחים כסף מאינסטגרם ?

קרדיט: FREEPIK

אינסטגרם הפך לאחד הכלים המשמעותיים ביותר בכלכלה העולמית. הרשתות החברתיות שהביאו משב רוח רענן האלו אצל רבים את השאלה המוכרת : אז איך מרוויחים כסף מאינסטגרם ? אז בואו נתחיל מהבסיס , אנחנו כאן ב- 'דיגיטל בוסט' פגשנו לקוח אחד או שניים ובחרנו לתת לכם הצצה לעולם שיכול לתת לכם –פתח להתפרנס ממה שאתם באמת אוהבים. עולם של יצירה וחדשנות אינסופית שיאפשרו לכם להגיע לשיאים חדשים אותם עוד לא הכרתם.

רוצים לשמוע קצת על הדרך? איך מרוויחים כסף מאינסטגרם? אנחנו כאן עם כל הסודות והטריקים שיעזרו לכם לאורך הדרך. כמובן שכאן חשוב לציין כי אנחנו נותנים רעיון כללי אבל מי שנמצאים בשטח כדי לבצע את הדברים ולעשות הכל כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר הם לא אחרים מאשר אתם. כך שאנחנו יותר ממזמינים אתכם לראות במאמר הזה , העוסק בשאלה, איך מרוויחים כסף מאיננסטגרם , לא יותר מאשר פתיחה של חור קטן שיתן לכם הצצה אל מאחורי הקלעים של התעשייה. מכאן אל תתייאשו ואל תחששו לבדוק ולחפש את כל המידע שאתם צריכים כדי להפוך גם אתם לכוכבי רשת.

מה מיוחד באינסטגרם ?

כמובן שאנחנו לא יכולים לדבר על אינסטגרם בלי פייסבוק. אנחנו לא יכולים לשאול איך מרוויחים כסף מאינסטגרם בלי להגיד כמה מילים על מה ההבדל בין אינסטרגם ובין פייסבוק.

פייסבוק נולד כרשת אוניברסיטאית בה דירגו בנות שונות ברחבי האוניברסיטה. הרעיון של מארק צוקרברג היה לחלוק את המידע המשותף שהיה בידיים של הבנים שהיו מטבע הדברים, יוצאים לדייטים עם אותן הבנות בקמפוס. הרעיון התרחב כאשר פייסבוק הפכה לרשת חברתית בין לאומית בה למעשה כולם מצאו את עצמם עם כלים מודרניים שיאפשרו להם להתבטא.

אנחנו מדברים על כך שבפייסבוק, למעשה בפעם הראשונה לכולם היה החופש לכתוב מה שהם רוצים. זו הייתה הפעם הראשונה בה כולם היו בעלי הכוח, בעלי השליטה. קצת כמו שבעבר הכותבים בעיתונים היו בעלי השליטה הבלעדית על התוכן המפורסם בהם, אז היום, הפייסבוק אפשר לרבים להם לא היה פה בעבר, לפתוח את הפה בגדול. איך מפה הגענו לשאלה איך מרוויחים כסף מאינסטגרם אתם שואלים?

אינסטגרם הוא כמובן תולדה של אותו הרעיון רק שהררעיון העומד בבסיסו של האינסטגרם הוא כמובן התמונות. התמונות הן למעשה הדרך שלכם לספר סיפור בלי מילים. זו הדרך שלכם להגיד את כל מה שאתם רוצים להגיד בלי להגיד שום דבר. הרי כולנו מכירים את המשפט המפורסם: 'תמונה שווה אלף מילים'.

אם אתם שואלים איך מרוויחים כסף מאינסטגרם ? השאלה כמובן חייבת להתחיל מההיכרות עם המדיה החדשה. לא סתם מדובר על להיט שכבש את העולם בסערה. אנחנו מדברים על הדרך בה הצליחו מפורסמים שונים לתפוס את תשומת ליבו של ההמון.

הרי בסופו של יום הקשב שלנו מוגבל. אנחנו עסוקים בהרבה מאוד דברים ולא תמיד רוצים לשמוע על מה מדברים איתנו. תמונה לעומת זאת לא דורשת מאיתנו ריכוז גבוה והיא לחלוטין יכולה להיות הכלי באמצעותו נצליח להגיע לעוד מידע, הוא המידע שאתן בוחרים לתת.

מה המודל העסקי שמאפשר להרוויח

אם אתם שואלים את עצמכם איך מרוויחים כסף מאינסטגרם אתם צריכים קודם כל להבין שאת הכסף אתם כמובן לא מקבלים מהרשת החברתית עצמה. את הכסף אתם מקבלים דרך גופים שגילו גם הם את הרשת החברתית ורוצים להשתלב בתוכה.

הרי אנחנו חיים בעולם בו המסכות הוסרו. אנחנו לא רוצים שעוד אנשים עם חליפות ידברו איתנו ויאלצו אותנו להרגיש כך או אחרת. אנחנו חיים בעולם בו אנחנו רוצים להרגיש שאנחנו מכירים את האנשים שנתנו לנו המלצה כזו או אחרת. אנשים לא רוצים להרגיש שיש מי ששואל איך מרוויחים כסף מאינסטגרם , אנשים רוצים להרגיש שדברתם איתם.

לכן, חברות רבות, להן לא היינו מקשיבים כך סתם שואלות את עצמן איך לפרסם באינסטגרם?L התשובה היא כמובן , דרך אלו שכבר יש להם מספיק עוקבים. ככל שמספר העוקבים שלך גדול יותר , כך הסיכוי שיפנו אליך מגופים מסחריים גדול אפילו יותר.

אם אתם לא יודעים איך לפרסם באינסטגרם , שאלו את עצמכם האם אתם מספקים מוצר שאתם הייתם שמחים לשמוע עליו בעצמכם. הרי פעמים רבות הקשר ביו העוקבים ובין יצרני התוכן דומה קצת לקשר חברי. הרי הייתם רוצים שהחברים הטובים שלכם יתנו לכם המלצות לאוכל מצוין, לטלפון מעולה או להופעה שאתם פשוט חייבים ללכת לראות.

אז מה הבעיה להמליץ על מוצר שאתם אוהבים ועל הדרך לעשות מזה כסף? איך מרוויחים כסף מאינסטגרם ? פשוט אומרים את האמת. ככה פשוט לא?

לא בטוחים שיש לכם את היכולות לעשות זאת? לשבות את ליבו של ההמון? קרא כאן .

כמה טיפים שיעזרו לכם לעלות מדרגה

זה לא קל להפוך לכוכב רשת, אבל אם אתם אנשים אמיתיים, יצירתיים, כאלו שיש להם עוד מה לתת לעולם, אז אתם בדיוק במקום הנכון. איך מרוויחים כסף מאינסטגרם ? פשוט מספרים סיפור.

מה זה אומר לספר סיפור ? חישבו על הרשת החברתית בתור סוג של יומן הדומה יותר לחלון ראווה. הרשת החברתית היא המקום שלכם לתת את המידע שאתם רואים בו מידע חשוב. היא הכלי שלכם לשתף את העוקבים שלכם במה שמעניין אתכם. כך עונים לשאלה, איך מרוויחים כסף מאינסטגרם .

אתם יכולים להעלות תמונות יפות לעמוד שלכם אם אתם אוהבים לצלם. אבל אולי אתם בכלל אנשים עם מלא הומור? אולי דווקא הסיפור שלכם הוא להעלות סטורי מצחיק עם חברים? אולי אתם אנשים שיודעים לבצע שירים מעולה ולכן זה הזמן שלכם להעלות וידאו עם קטע? אם אתם דווקא אנשים שאוהבים להכין מוצרים, אולי זה הזמן לשתף בתהליך היצירה?

חישבו על האינסטגרם כמו האנגר ענק. חלל עבודה בו אתם יכולים לספר הכל, לשתף בכול ובעיקר, להיות אתם עצמכם. איך מרוויחים כסף מאינסטגרם? על ידי עשייה

אז נכון, יש עוד הרבה אנשים כמוכם. אבל מה זה משנה? אם אתם טובים במה שאתם עושים, אם אתם יודעים לספר סיפור, אם אתם יודעים איך לעצב את הפריים באופן כזה שיגיד את כל מה שצריך, האמינו לנו יש לכם את זה .

איך מרוויחים כסף מאינסטגרם? על ידי יצירה. על ידי חשיבה מחוץ לקופסא, על ידי יצירה של קשר. אל תשכחו כמובן להשיב לכל העוקבים שלכם ולשמור על קשר. הרי הם לא באו רק לראות אתכם, הם באו אליכם גם כדי שיראו אותם.

תראו את העוקבים שלכם, יצרו איתם אינטרקציה, ספרו להם את מה שאתם חושבים, היו עקביים.

אל תשכחו כי כאשר אתם עוסקים בזה, האינסטגרם לא הופך להיות רק כיף. אלא הוא הכלי עבודה שלכם. לכן, חשוב כמובן להתייחס אליו במלוא הרצינות כדי שתוכלו להפיק ממנו את המירב, כמו עסק לכל דבר ועניין.

אם אתם רוצים לשמוע עוד. ללמוד לעומק איך מרוויחים כסף מאינסטגרם , זה הזמן שלכם לדבר איתנו. אנחנו כאן , אצל 'דיגיטל בוסט' מיומנים בנושא ומכירים את התחום לעומק. אנחנו עוסקים בשיווק וקידום ברשתות החברתיות על מנת לייצר עבורכם את הפלטפורמה המושלמת. מוזמנים ליצור איתנו קשר, קראו עוד.

דיגיטל בוסט DigitalBoost

דוד סחרוב 3, ראשון לציון, 7570703

טלפון: 03-518-4300

digitalboost.co.il