תוכן ממומן    

איי סיישל בימי קורונה- כל מה שצריך לדעת

Depositphotos

בעוד העולם כולו מתמודד עדיין עם מגפת הקורונה ומדינות שונות נכנסות חדשות לבקרים לסגרים והגבלות על ביקור של תיירים, מחפשים ישראלים רבים בנרות אחר המדינות אליהן כן ניתן עדיין לנסוע לנופש במטרה קצת ליהנות, להירגע ולטעון מצברים לאחר אחת השנים המאתגרות והפחות נעימות בעשורים האחרונים. כנראה שהמקום המושלם עבור ישראלים כיום (וגם בעיתות שגרה) הוא איי סיישל – קבוצת האיים השוכנת מול חופי אפריקה אשר פתוחה לכניסה של ישראלים גם עכשיו (לפחות נכון לאמצע נובמבר 2020), ומהווה תמיד, ולא רק בקורונה, את אחד מיעדי התיירות המרהיבים ביותר בעולם כולו.

לפני שיוצאים לסיישל יש להכין את האישורים הבאים

על מנת להיכנס לאיי סיישל יש להראות בדיקה שלילית לקורונה ביציאה מהארץ ולעבור בדיקה בכניסה לאי, כמו כן יש להציג אישור ביטוח נסיעות הכולל כיסוי ל- COVID-19 לחץ כאן לתקנות כניסה לתיירים מישראל

מה יש לעשות ולראות? אטרקציות מרכזיות לטיול בלתי נשכח באיי סיישל

להלן כמה מנקודות העניין והאטרקציות שלא כדאי לפספס במהלך ביקור באיי סיישל (מומלץ לתכנן טיול ארוך יחסית, על מנת להספיק כמה שיותר מיעד שופע מוקדי עניין זה) –

חופים חלומיים – איי סיישל ידועים יותר מכל בזכות החופים המרהיבים והיפיפיים של האיים, המתאפיינים בחול לבן ומים צלולים בצבע טורקיז, עצי דקל וצמחייה ייחודית לאזור. בקיצור – כל מה שרק ניתן לדמיין ולחום עליו בהקשר של יעד חופשה אקזוטי ומרהיב.

שמורת עצי קוקס הים – בסיישל זן ייחודי של עצי קוקוס המכונה "קוקוס הים" (קוקו דה מאר), אותם ניתן לראות באחת משמורות הטבע המרהיבות של סיישל, העונה לאותו השם בדיוק. בשמורה כמה אלפי עצים מזן זה, הנחשב לזן מקומי וותיק סביבו נכרכו אינספור סיפורים ואגדות עם מקומיות.

אטול אלדברה – אטול האלמוגים "אלדברה" השוכן לחופי סיישל נחשב לאחד מאטולי האלמוגים המורמים הגדולים והמרשימים ביותר בעולם, ומוכר כאתר מורש עולמי של אונסק"ו.

שמורות ציפורים – חובבי טבע וציפורים מושבעים ימצאו באיי סיישל את כמה משמורות הטבע המרשימות ביותר בעולם מבחינת עושר ומגוון מיני הציפורים שבהן. שמורת האי "אריד" היא מהמפורסמות והמרהיבות ביות שבהן.

מוזיאונים ושווקים – בויקטוריה, עיר הבירה של הרפובליקה של איי סיישל, ניתן למצוא גם כמה וכמה מוקדי עניין הנוגעים לתרבות אנושית, ולא רק לטבע. בשוק המקומי בויקטוריה ניתן למצוא מגוון פירות ים ותבלינים מקומיים ואקזוטיים, במוזיאון הלאומי להיסטוריה השוכן גם הוא בעיר ניתן ללמוד המון אודות אורחות החיים באי וההיסטוריה של ההתיישבות בו ועוד.

ביטוח נסיעות לאיי סיישל

מומלץ לרכוש ביטוח נסיעות אשר מכסה כיסוי מלא גם לביטול נסיעה כתוצאה מהדבקת או תסמינים בשדה תעופה, כמו כן חלק מחברות הביטוח גם מכסות מקרים של בידוד בארץ ומחזירות עד 500$ לכרטיס במידה ואתם נמצאים בבידוד ללא תסמינים ולא יכולים לטוס, באתר שוק הביטוח תוכלו להשוות ביטוח נסיעות בין כל חברות הביטוח ולמצוא את הביטוח המשתלם ביותר בשבילכם לחופשה באיי סיישל, יש להוסיף לביטוח ספורט תאגרי על מנת שתהיו גם מכוסים בצלילות או בטיולי הג'יפים, כיסוי לכבודה הוא גם חשוב במיוחד למדינות דרום אפריקה יש לדרוש מחברת הביטוח אישור באנגלית שהביטוח מכסה Covid-19 .