תוכן ממומן    

איך בוחרים נכון כרטיס ביקור לעסק

קרדיט pixabay

כשחוזרים לשגרה חוזרים גם לדרך הטובה והנוחה ביותר להשאיר רושם נכון על אנשים בעזרת כרטיסי ביקור. הכרטיס שלכם הוא זה שנשאר אצל מי שמקבל אותו ומאפשר לכם ליצור קשר עסקי חדש, להוסיף לעצמכם עבודה ופרנסה ולהרחיב את מעגל ההיכרויות שלכם. זוהי המסקנה הטובה ביותר שאפשר להפיק בימים כאלה שלאחר הבידוד והסגר, שכל קשר חברתי ועסקי קובע ומכל היכרות כזאת תצמח רק תועלת הדדית. המסר חשוב אבל גם הצורה שבה הוא מוגש קובעת.

כיצד לבחור סוג נייר נכון

יש סוגי נייר שונים שעליהם מדפיסים כרטיסי ביקור. אין כזה דבר נייר משום שכל אחד מהם מתאים לתחום ולעיסוק של בעל הכרטיס. אנשים מדפיסים כרטיסי ביקור בגדלים, טקסטורות ובצבעים שונים והם בוחרים זאת משום שזה משרת הכי טוב את המטרה שלהם בהעברת המסר מי הם ומהם הערכים שהמותג שלהם משדר. משום כך נראה כרטיס ביקור של רואי חשבון ועורכי דין שמודפסים על נייר שנראה סולידי ויוקרתי, ענייני ואלגנטי. נייר כזה יכול להיות נייר פנינה או נייר שיש לו טקסטורה מעניינת ואמנותית שיש בו רק טקסט. יש ניירות נטולי עץ שהם למעשה דווקא ניירות עשויים מעץ וזה יכול להיות גם נייר כרומו מט במשקל 300 ג' כדי שירגיש יותר יציב. יש גם גימור מבריק למי שרוצה להרשים באלמנטים גרפיים ייחודיים.

נייר אקולוגי

מי שמתנגד להדפסה לא מבוקרת יכול להיות רגוע שיש הדפסות על נייר אקולוגי שאינו מזיק לסביבה, וזה אף נחשב לרצוי משום שרבים מהמפעלים רוכשים נייר ממוחזר. זה מקטין את הפסולת ועושה שימוש נכון בנייר ישן. בהם יש גם כאלה שהם ממוחזרים או כאלה שיש להם תקן אקולוגי כדי לוודא שהם ידידותיים לסביבה. זה אומר לא רק לייצר אותם ללא עץ אלא גם ללא חומרים וללא תהליכים מזהמים ומזיקים לסביבה. זה יקר יותר, אמנם, אבל מי שזה חשוב לו צריך לחפש נייר עם תקן FSC כזה.

עיצוב המיתוג שלך על כרטיס ביקור

כרטיס ביקור שממתג אותך חייב להיות כזה שיראה ויזואלית מהם הערכים שלך ומהן היכולות שלך. זה לא משנה אם מדובר ביועצת הנקה או ביועצת עסקית, או אפילו מאמן כושר או מוכר יין. יש אלמנט עיצובי שחייב להיות משותף גם לאתר שלכם וגם לשאר המוצרים הדיגיטליים והמודפסים שלכם. זוהי הדרך לעזור ללקוח להטמיע אתכם בתודעה וזוהי הדרך הטובה ביותר לגרום להם לזכור את השם שלכם, ע"י אלמנט ויזואלי אחד לפחות, מבלי להעמיס על העיצוב. לכן חשוב להתאים אותם גם להדפסת כרטיסי ביקור ולבחור נכון. לוגו שלהם או תוספת קטנה של צורה או אלמנט כזה יעשה את הכרטיס שלכם זכיר וממתג יותר.

תמונה או טקסט בלבד?

ההחלטה כולה שלכם והרשות נתונה. יש אנשים שלהם חשוב להוסיף תמונה על הכרטיס משום שהיא נותנת מושג ראשוני של היכולות שלהם. זה נכון בעיקר למי שמוכר מוצרי מרשימים או שרוצים להעביר מסר ראשוני וחד משמעי, כמו סוג הבתים שהם מוכרים, יוקרתי או כפרי, נניח. זה באמת משדר מיד מהו המותג שלכם ועושה את העבודה. אחרים ישמחו לכתוב בפשטות את שמם ופרטי הקשר אתם בלבד, נוסף לעיסוק שלהם, משום ששמם נישא למרחוק והם כבר מותג שמחפשים אותו. זה כמובן מתלווה לעבודה רבה בפלטפורמות אחרות ולכן כרטיס ביקור כזה משדר כבר מיתוג ומוניטין רבים. אפשר להוסיף גם מסר או משפט שהוא המוטו שלכם או החוזקה שלכם כדי לעשות אפקט ראשוני מרשים ביותר ולדבר לקהל הייחודי שלכם.

המאמר בחסות משרד פרסום STG