תוכן ממומן    

איך טיול מאורגן לדרום אמריקה יכול לחסוך בהוצאות?

נופיה המסעירים של דרום אמריקה, האתרים הארכיאולוגים המרתקים, הקצב התוסס, הקרנבלים המדהימים, המטבח האקזוטי והתרבויות העתיקות הופכים את דרום אמריקה לאחד היעדים המרתקים והיפים ביותר בעולם. גם אם אתם מטיילים בתקציבים מאתגרים יותר, אין סיבה שלא  תצטרפו לחגיגה בקצב הסמבה ותיהנו מכל מה שיש ליבשת המופלאה להציע לכם. איך עושים זאת? הנה כמה טיפים שיסייעו לכם לצאת לטיול בדרום אמריקה מבלי להיקלע להוצאות כבדות מדי. ארזו את המוצ'ילה – ונצא לדרך!

  • הטיפ המשתלם ביותר: צאו לטיול מאורגן

טיול מאורגן לדרום אמריקה מסייע למטיילים רבים ליהנות מהטוב שבכל העולמות,  גם ארגון מושלם של הטיול על יעדיו המרובים, גם חקר מדהים של היבשת הרחוקה ולא פחות חשוב     וגם מחיר אטרקטיבי יותר!

כשאתם בוחרים בטיול מאורגן לדרום אמריקה, אתם מבטיחים לעצמכם את המחיר הטוב ביותר, זאת בהשוואה לטיול עצמאי במיוחד ביבשת העצומה הזו, כשמחירי הטיסה, המלונות, הארוחות וההדרכה כלולים במחיר. כך אתם חוסכים זמן רב ומשאבים כספיים על ארגון עצמאי. אם תבחרו בחברה מוכרת וותיקה, הניסיון שלה יהפוך את הטיול לזול יותר, כיוון שמארגני הטיול ידעו כיצד לתכנן אותו באופן המשתלם ביותר, איך להשיג את הטיסות הזולות ביותר, אילו מלונות משתלמים יותר ואילו פחות ועוד. ההדרכה המפורטת שתקבלו גם היא כלולה במחיר החבילה ולכן תוכלו ליהנות מידע וניסיון של מדריך המכיר את דרום אמריקה על בוריה וישמח לחלוק איתכם טיפים שימושיים שיחסכו לכם כסף כמו – היכן כדאי לבצע החלפת כספים? איך להתמקח עם המקומיים? (בדרום אמריקה זה מאוד מקובל), מה נחשב ל"מלכודת תיירים"? ועוד.

  • למדו את השפה

אם בכל זאת החלטתם לצאת לטיול עצמאי, הטיפ הבא שלנו אליכם הוא ללמוד ספרדית. זוהי שפה פשוטה מאוד ללמידה וגם אם תשקיעו בכך מספר חודשים לפני הטיול, תוכלו לתקשר ברמה בסיסית וליהנות מיתרונות רבים  ממש כמו מקומיים. כך תדעו בדיוק עבור מה אתם משלמים, המקומיים לא ינסו להוליך אתכם שולל, הכסף שלכם יושקע באופן חכם יותר והכי כיף – תוכלו לתקשר עם המקומיים שתפגשו ממש כאילו אתם תושביה הוותיקים של היבשת.

  • בשלו לבד או אכלו במסעדות אותנטיות

אם אתם לנים בהוסטלים, תוכלו לבשל לעצמכם מדי יום ולחסוך המון כסף על מסעדות ואכילה בחוץ. ברוב המוחלט של ההוסטלים, כמו גם בדירות אירוח שונות, תמצאו מטבח מאובזר אליו תצטרכו להביא רק את חומרי הגלם וליהנות מארוחה זולה יותר. זו דרך נפלאה להכיר את המטבח הדרום אמריקאי הנפלא, על חומרי הגלם הטריים והשווקים השוקקים, כך שתיהנו מחוויה תרבותית-קולינרית לא פחות מאשר ישיבה במסעדה. גם כשאתם בוחרים לשבת במסעדה, העדיפו תמיד לשבת במסעדות פועלים מקומיות, הממוקמות לרוב בסמטאות קטנות ולא ברחובות ההומים. דרך נוספת לזהותן היא בתפריט שהן מציעות – אם התפריט כולו כתוב בספרדית (טיפ מספר 2) ולא באנגלית, זהו סימן מובהק לכך שזוהי מסעדה מקומית, עם מחירים זולים יותר ואוכל על טהרת המטבח הדרום אמריקאי שהוא גם  יותר אותנטי וטעים.

  • חפשו טיסות זולות

טיול מאורגן לדרום אמריקה חוסך את הצורך בחיפוש טיסות – הן מהארץ אל דרום אמריקה וגם טיסות פנימיות בין הערים השונות ברחבי היבשת המרוחקים זו מזו. עם זאת, אם אתם בוחרים לטייל באופן עצמאי, נסו לחפש תמיד את הטיסות הזולות ביותר ובחנו מה אתם מקבלים בתמורה? הנה טיפ אשר יכול לשנות את העלויות שלכם באופן משמעותי, שנו את שפת הממשק לספרדית – אתם תהיו מופתעים מההבדלים במחיר.