תוכן ממומן    

איך מעבירים את הקיץ במינימום הוצאות

FREEPIK

מלבד החום, חודשי יולי-אוגוסט הם שם נרדף להוצאות עבור משפחות ברחבי הארץ, כשכל ביקור בבריכה יכול להסתכם במאות שקלים.
קיימות אינספור אטרקציות במדינה ומחוץ לה שהופכות ליעדים חמים וצפופים במיוחד בחודשי הקיץ. כל זה טוב ויפה, לו הקיץ הנוכחי היה עובר עלינו כמו כל קיץ אחר.

קורונה והחופש הגדול

הגזרות הכלכליות והחברתיות בקיץ הנוכחי מאלצות משפחות רבות לחפש אחר דרכים נוספות להעביר את חודשי הקיץ החמים ולהוציא מהם את המיטב גם לאור המצב.
תקופת הסגר הקודמת, החל"ת והלך הרוח הלאומי בפרט הכניסו את כולנו הביתה בחיפוש אחר ערך ומשמעות נוספת לתקופה הזו וכעת הגיע הקיץ. כדי לשמור על המורל וגם על הכיס, אספנו עבורכם מספר פעילויות לכל המשפחה במינימום הוצאות, גם אם נראה שמיצינו את כל האפשרויות.

בריכות מים לחצר

למעשה, גם חצר אתם לא צריכים. רכישת בריכה מתנפחת בסלון, בכניסה לבניין או אחת שהתקנת על גג הבניין. בריכות מים לחצר מציעות מגוון פעילויות נהדרות שמתאימות לכל ימי הקיץ החמים והסיכוי שלמישהו מהמשפחה יימאס לרבוץ בהן – נמוך מאוד. בהשקעה חד פעמית ניתן לחסוך תשלום עבור מנוי לבריכה הציבורית או כניסה לפארק מים גדול יותר – חיסכון של מאות שקלים לפעילות של מספר שעות. בריכה בבית מאפשרת לכם להיות בשליטה טובה יותר על בריאותכם.

טיול בחיק הטבע

יציאה מהבית לאוויר הפתוח והנאה מכל מה שיש לטבע הישראלי להציע לך. יציאה לקמפינג פעמיים בחודש לא מתקרבת לעלות של שני לילות באילת או בכל מלון, גם בתקופת הקורונה. ההתמודדות עם הקמת אוהל, בישול מזון בסיסי בטבע והקשרים במשפחה יעניקו ערך מוסף לחוויה שהשליטה על ההוצאות הכרוכות בה גבוהה ביותר. מפעם לפעם ניתן להתייעל וגם להיטיב עם הטבע בעזרת שימוש בכלים רב פעמיים.

ביקור ומשחק במשתלה המקומית

משפחה עם ילדים קטנים יכולה להפיק הנאה רבה וללמוד הרבה מביקור במשתלה המקומית. לרוב, משתלות הן שטח מסחרי וציבורי ולכן, הכניסה חופשית. כדי להעשיר עוד יותר את החוויה המרעננת שבלהקיף את עצמנו בפריחה צבעונית וריחנית לפי עונת השנה, ניתן להכין כרטיסי משחק עם מידע על מינים שונים של צמחים והתנאים לגידולם. בכל פעם מחדש להעלות בגורל כרטיס חדש ולצאת לחיפושים. גם אם תתלווה רכישה של צמחים המתאימים לבית, מדובר בהוצאה מינימלית בעלת ערך מוסף על הטבע והחיים שבו.

עפיפונים בעבודת יד

גם בחודשי הקיץ אפשר להגיע בשעות מסוימות לאזורים פתוחים עם משב רוח. כדי להפוך את אותו משב רוח לחוויה, כל שעלינו לרכוש הוא שיפודים ארוכים, נייר קרפ, דבק מגע וחוט תפירה – עלות החומרים למשפחה בת חמש נפשות תגיע ל 40-50 ₪ ותשרת אותך לתקופה ארוכה. רק מדביקים את השיפודים לקבלת צורת המעוין וכורכים את הנייר סביבם והרי לנו עפיפון מן המניין. כל שנותר הוא לקשטם ולתור אחר המקום הפתוח הקרוב ביותר.