תוכן ממומן    

אינדיגו פיננסים – השירות עבור הבעיה שכלל לא ידעתם שיש לכם

כל אדם עובד מכיר את תחושת המיאוס אשר נעה בתוכו כאשר הוא נחשף לסכומי המיסים הגבוהים שאזרחים במדינת ישראל נאלצים לשלם לרגולטור. בין אם מדובר במס בריאות, מס הכנסה, מס רווח הון או ביטוח לאומי, נדמה כי בכל שעל ושעל מדינת ישראל מבקשת נתח מהכנסותינו השונות. עם זאת, האם ייתכן כי לעתים דווקא זו המדינה אשר צריכה לשלם לנו האזרחים? התשובה ככל הנראה תותיר אתכם מופתעים.

נפח התופעה אשר גדלה מדי יום

הסיבה לייתכנותה של קבלת תשלום מן המדינה, היא שכיום הערכות שמרניות מדברות על כך כי במדינת ישראל 80% מהשכירים העובדים זכאים להחזר מס מן המדינה בעקבות גביית שווא. כמו כן, הסכומים מסתכמים לכדי אלפי שקלים רבים עבור כל שכיר כשלעצמו, בעודם חוצים מגזרים וקבוצות אוכלוסייה שלמות.

בנוסף לכך, מדובר בעובדה אשר חומקת מעינם של אזרחים עובדים רבים אשר לא מודעים לעצם קיומה של אפשרות שכזו, אפשרות אשר שחקן חדש בשוק הפיננסים מצליח להפוך לעובדה קיימת.

לפיכך, במאמר הקרוב נדון בהרחבה בפועלו של אותו שחקן, כאשר אנו מדברים על חברת רואי חשבון בשם "אינדיגו פיננסים", אשר סייעה לעשרות אלפים להשיב את ממונם האבוד, היישר מידיו הנוקשות של הרגולטור.

מי את אינדיגו פיננסים?

קבוצת אינדיגו פיננסים, היא חברת רואי חשבון אשר חרטה על דגלה את מלאכת הטיפול בהחזרי מס במקביל לפועלה במגוון תחומים נוספים. מלאכה אשר בה היא עוסקת במשך כ- 20 שנה, ושהשיבה לידי אזרחים לא פחות מעשרות מיליוני שקלים. כחלק מהפעילות השוטפת אל מול הרגולטור למען השבת מיסים אשר נגבו שלא כחוק ותכנון מס עתידי.

הסיבה לצורך הקרדינלי בהיעזרות בשירות אשר מעניקה אינדיגו פיננסים, הוא שבעודנו משלמים מדי חודש מיסים לרשויות השונות, איננו מבינים באמת את טיבם או הצדקתם של הסכומים אשר נגבים מאיתנו.

כלומר, בעוד שישנם אנשים שהתרגלו לשלם סכומים קבועים עבור הגופים הממשלתיים השונים, הם אינם מודעים כלל כי שינויים תכופים אשר חלים על נסיבות חייהם, יכולים במידה רבה להצדיק הפחתת מס משמעותית אשר מתגלמת באלפי שקלים רבים.

זאת ועוד, כי במידה ובוצעה גבייה שלא כצורך מצד גוף ממשלתי, ניתן לגבות את הכסף בחזרה באמצעות הצגת סימוכין מתאימים, סכום אשר משתוכח הזכאות יוחזר לידיכם – בצירוף ריבית.

מדוע יש צורך להסתייע בשירות כמו של אינדיגו פיננסים?

בעוד כי ייתכן שישנם כאלו אשר יעדיפו לצאת בגפם לקרב הרואי וסיזיפי אשר נלווה לדרישת החזרי מס מהמדינה, אשר אינה ממהרת להשיבם לכל דורש בהינף יד, מרביתנו שבעים די והותר מעול הבירוקרטיה הישראלית, כמו גם מכמות הזמן אשר נדרש להליך שכזה.

לעומת זאת, לאור ניסיונה הרב של אינדיגו פיננסים, כחברה אשר עוסקת מזה תריסר וחצי שנים בסוגיה, כמו גם העסקתה של מספר רב של אנשי מקצוע אשר בקיאים בכלל החידודים והתקנות השונות אשר נלוות להטלת עררי מס, באמצעות פניה לגוף חיצוני שכזה לרוב מובטחות תוצאות טובות יותר, ובזמן קצר יותר.

הצורך ההכרחי מתוקף צו השעה

בהמשך לכך, משבר הקורונה גרם לפגיעה חסרת תקדים בכושר ההשתכרות של מיליוני בתי אב בישראל, כאשר נבצר מאזרחים רבים לעבוד או להתפרנס בשל הנגיף. למרות זאת, שטף תזרימי ההוצאות ובתוכם תשלומי המיסים, המשיך כסדרו.

לנוכח זאת, התגברה ההבנה אשר הפכה לכדי קונצנזוס כלכלי, כי יוטב לאדם אילו יקפיד לצמצם את הוצאותיו, ולממש את כלל הזכויות אשר הרגולטור העמיד לטובתו לעשות זאת.

לכן, אף על פי כי ראשיתו של המשפט ברורה ואינו מהווה בשורה חדשה של ממש, חלקו האחרון דווקא מסקרן יותר, כאשר הוא מגולם באמצעות חברה כמו אינדיגו פיננסים, אשר ביכולתה לחסוך לכם אלפי שקלים רבים, מבלי שתיאלצו לעשות דבר בנידון.

כלומר, במידה והנכם כרגע חווים את השלכותיו של המשבר הכלכלי הגרוע ביותר שפקד את מדינת ישראל מאז נוסדה, ייתכן ובעודכם קוראים שורות אלו המרחק בינכם לבין מענק אשר עלול להיות גבוה כמה מונים משהעניקה לכם המדינה בכל פרק הזמן הזה, הוא שיחת טלפון אחת.

זמן כפקטור מגביל אשר מצריך פעולה מהירה

כמו כן, בטרם נחל בחלוקת שבחים לגופי המס בישראל שכן הם מוכנים להודות בטעותם ולהשיב כספים אשר נגבו שלא כדין, חשוב לציין כי לטובת משלם המיסים עומדות אך ורק 6 שנים ממועד הטעות להשיב את שנלקח ממנו שלא בצדק.

לפיכך, לפניה מהירה לעבר רשות המיסים משמעות מכרעת במאבק שכזה, משמעות אשר מתבטאת גם בעובדה כי בעודכם פונים לשירות חיצוני כפי שאינדיגו פיננסים מעמידה, הנכם מקטינים את הסיכוי כי עד אשר יושלם ההליך, הזמן אשר הוקצה עבורכם יפקע, ועימו הכסף אשר עמלתם עבורו.

 לקנות את השחת במקום לחפש את המחט

יתרונה הניכרה של אינדיגו פיננסים על פני מתחריה בשוק החזרי המס, הוא האופן בו היא מאתגרת את רשויות המס ושיטות הגבייה שלהן.

כלומר, אינדיגו פיננסים מורכבת ממחלקות רבות של עורכי דין ורואי חשבון, כמו גם יועצי מס ועובדים אשר להם היסטוריה ארוכת שנים וניסיון רב עם האופן בו רשויות המס פועלות. ניסיון אשר נרתם לזכותכם כאשר מתבצעת פנייה בעניינכם, אשר נעשית בכמה מישורית וכמה זוויות במקביל.

צמצום עלויות היקפי בשלל תחומים

פרט להחזרי מס, החברה מבצעת סריקות על סמך אורח החיים ונסיבות חייו של הלקוח, אשר מתבטאות גם באיתור כפלי ביטוחים ו/או פוליסות, כמו גם יידוע אותו אזרח אודות תקנות חדשות אשר פורסמו בעניין מטעם הרגולטור, אשר האדם הפשוט מהיישוב אינו מודע להן כלל.

המשמעות הישירה של כך היא שלמעשה אדם אשר מבצע פניה לאינדיגו פיננסים משול לרכב אשר נכנס לקראת טסט. בו הוא עובר את כלל הבדיקות הרלוונטיות להתנהלותו הכספית, בדיקה אשר בידה לחשוף ליקויים ומחדלים רבים אשר נעשו בעניינו, אשר מזכים אותו בפיצוי כספי משמעותי של אלפי שקלים.

כמה משמעותי? לפי נתונים אשר נגישים לכל באתרה של אינדיגו פיננסיים, מדובר בסכומים אשר בממוצע מוערכים בכ- 8,430 ש"ח עבור כל שכיר. כאשר מצרפים לנתון הזה את העובדה כי 4 מכל 5 שכירים בישראל זכאיים להחזר מס ברמה כזו או אחרת, מגיעים לכדי משוואה אשר מצדיקה את טרחתכם בנושא.

בשורה גם לעצמאיים

ספק אם יש אוכלוסייה אשר זקוקה לשירותי ייעול ו/או ייצוג אל מול רשויות החוק בישראל כמו אוכלוסיית העצמאיים, אשר נוטלים בגפם על כלל ההוצאות ומחויבים במידה יתרה על כלל הרווחים. בנוסף לשירות החזרי המס אשר רלוונטי במידה רבה לעסקים עצמאיים אשר משלמים אותו חדשות לבקרים, אינדיגו פיננסים גם פועלת לביצוע תכנית הבראה מקיפה עבור עצמאיים ועסקיהם השונים.

כלומר, שירותי החברה מכילים גם חיסכון מיסוי, תכנון מיסוי, כמו גם שירותי ראיית חשבון סטנדרטיים אשר בידם להוציא ולהחריג עסקים מן הסטטיסטיקה העגומה, אשר קובעת כי למעלה מ- 75% מהעסקים החדשים בישראל נסגרים בטרם השלימו את שנתם הראשונה.

לסיכום – הוצאה למען חיסכון

לבסוף, כיום במציאות הווירטואלית בה אנו חיים מתאפשר לכל אדם באשר הוא להיוודע ולהגיב בצורה טובה יותר לכלל ההתקשרות הפיננסית אשר הוא מקיים עם רשויות המס, התקשרות אשר לא ניתן או מומלץ להתכחש לה מתוקף עיסוקיו.

עם זאת, במידה ולא ישכיל כל אדם, בין אם הוא בעל מפעל גדול אשר מעסיק עובדים רבים או שמא הוא שכיר פשוט אשר דואג רק לד' אמות ביתו, להתעמק ולטפל במחדלים ובליקויים אשר נגרמו בעניינו, הוא עלול להקשות על עצם יכולתו להתנהל בצורה תקינה כלכלית, ובוודאי שלהגיע לכדי הגשמת החלום הישראלי – הלוא הוא עצמאות כלכלית.

לפיכך, במידה וטרם ביארתם את הנושא, מומלץ במידה רבה לעשות פנייה לכדי אינדיגו פיננסים על מנת לבדוק האם הינכם זכאים להחזרי מס משמעותיים, כמו גם בכדי להיעזר בשירותים השונים, אשר בידם לשנות במידה רבה את האופן בו אתם מתנהלים כלכלית.