מדריכי צרכנות    מובייל וגאדג'טים    

אפליקציית נטפליקס – המדריך המלא: מסלולים, תכנים, מחירים, מבצעים וטיפים

תמונה:PIXABAY

מעודכן ל-05/2019

כל מה שרציתם לדעת על Netflix בישראל – במדריך שלפניכם נסביר מה זה נטפליקס ואיך מצטרפים, איך לחסוך כסף, איך ליהנות מאפשרויות צפייה רבות יותר ועוד – כל הפרטים בפנים

מה זה נטפליקס?

נטפליקס היא אפליקציית צפייה בתוכן של סרטים וסדרות. היא החלה לפעול ב-1997 כחברה להשכרת ומכירת DVD באמצעות הדואר, והיום היא שירות הסטרימינג הפופולרי בעולם, עם למעלה מ-125 מיליון מנויים ברחבי העולם. בנוסף, נטפליקס הפכה בשנים האחרונות לחברת הפקות הקולנוע והטלוויזיה הגדולה בעולם, כאשר בשנת 2018 לבדה היא השקיעה מעל 12 מיליארד דולר על הפקת תכנים – יותר מכל אחד מהאולפנים בהוליווד, ערוצי הטלוויזיה וחברות ההפקה בעולם.

ניתן לצפות בתכנים שמספקת נטפליקס באמצעות מכשירים המחוברים לאינטרנט ומציעים הורדה של אפליקציית נטפליקס; כגון מחשב, טאבלט, טלפון, טלוויזיה חכמה, קונסולת משחקים ועוד.

איזה תוכן אפשר לראות?

נטפליקס מציעה מגוון רחב של תכנים ובהם גם תכנים מקוריים. דוגמאות לסדרות מקור שעולות בקרוב: easy"" – עונה שלישית, "כשהם רואים אותנו" (When They See Us). בנוסף יעלו עונות חדשות של: "ילדות טובות" עונה 2; "זרה" עונה 2; "לוציפר" עונה 4; "הגשם" עונה 2; "Bad Blood" עונה 2; "הרשימה השחורה" עונה 6.

בגזרת הסרטים (מקור) החדשים: הקומדיה "טיול לנאפה" (Wine Country), הסרט הדוקומנטרי "הדרך שלהן לקונגרס" (Knock Down The House) ועוד.

האם יש תכנים בעברית?

לכ-75% מהתכנים תרגום לעברית (או דיבוב). נטפליקס מקפידה להרחיב את היצע הסרטים והסדרות לצפייה בארץ ואף הוסיפה סדרות מקור ישראליות וסדרות ילדים מדובבות לעברית. לכל הסדרות שהושקו בשנה האחרונה כבר יש תרגום לעברית והחברה עובדת במרץ על תרגומים נוספים.

אילו סדרות מתורגמות מציעה נטפליקס?

יש סדרות רבות, בהן: 'פארגו', 'יומני הערפד', 'שקרניות קטנות', 'ויקינגים', 'זאב צעיר', 'ספרטקוס', 'Flaked', 'The Ranch' ועוד. בנוסף, רכשה נטפליקס את הסדרות פאודה, החממה, בני ערובה והמדרשה ומספר סרטים ישראליים.

האם יש תרגום לשפות נוספות?

למרבית התכנים תרגום לערבית ולחלק קטן גם תרגום לרוסית

ממשק המשתמש: איך הוא פועל, באיזו שפה?

ממשק המשתמש פשוט ונוח ומוצע גם בשפה העברית. ביולי 2018 שודרג הממשק של נטפליקס, כדי לאפשר למנויים חיפוש מהיר וחווית צפייה אינטואיטיבית יותר. באמצעות תפריט ידידותי המאפשר ניווט פשוט בין קטגוריות תוכן ראשיות והעדפות אישיות, התפריט החדש חוסך זמן חיפוש מקל במציאת התוכן הרצוי ואפילו מסייע בקבלת ההחלטות למתלבטים במה כדאי לצפות. בנטפליקס הכריזו שלעיצוב החדש יתווספו עוד מספר שיפורים בהמשך, כדי לייצר חווית צפייה אופטימלית, כבר משלב הכניסה לממשק והחיפוש בשירות התוכן.

מה הוא איזור אישי/פרופיל אישי בנטפליקס?

בנטפליקס הבינו שלכל אחד מבני משפחה הרגלי צפייה שונים ולכן יצרו בתוך הממשק את הפרופילים האישיים, כך שכל אחד יקבל עם כניסתו לפרופיל, המלצות צפייה מותאמות אישית ואת הסדרות והתוכניות שהוא אוהב.

כחלק משדרוג חוויית המשתמש, נטפליקס עשתה מתיחת פנים (תרתי משמע) לאיזור הפורפיל האישי – מהיום תוכלו לבחור לעצמכם תמונת פרופיל מתוך גלריית אייקונים מדליקים ופרצופים של הדמויות הכי אהובות בסדרות ובסרטי נטפליקס.

איזה חבילות צפייה קיימות בנטפליקס?

חבילה בסיסית המאפשרת צפייה במכשיר אחד ובאיכות רגילה.

חבילה סטנדרטית המאפשרת צפייה בשני מכשירים בו-זמנית באיכות HD.

חבילת פרימיום המאפשרת צפייה בארבעה מכשירים בו-זמנית ובאיכות של אולטרה HD.

כמה זה עולה לנו? – מסלולים מבצעים והטבות

מסלול טלוויזיה: אפליקציות תוכן

טלוויזיה: שירות סטרימינג לצפייה ישירה באמצעות האינטרנט בטלוויזיות חכמות, בסלולר, בטאבלטים ובמחשב הביתי.

חבילה בסיסית ב-29.90 שקל לחודש

חבילה סטנדרטית בכ-39.90 שקל לחודש

חבילת פרימיום בכ-49.90 שקל לחודש

כל החבילות כוללות:

* חודש ראשון חינם.

* צפייה בנטפליקס באמצעות המחשב הנייד, טלוויזיה, טלפון וטאבלט.

* סרטים ותוכניות טלוויזיה ללא הגבלה.

* אפשרות לביטול בכל עת – אין התחייבות לתקופה כלשהי.

* אין עלות התקנה – ההרשמה מתבצעת באופן עצמאי ופשוט על ידי הלקוח.

איך תוכלו לצפות בנטפליקס בחינם – או בתשלום סמלי?

נטפליקס מאפשרת ללקוחות חדשים חודש ראשון חינם – בכל אחד ממסלולי הצפייה.

ניתן לחלוק מינוי עם כמה אנשים – כל זמן שלא חורגים ממגבלת מספר המסכים של החבילה.

רוצים לשלם $4.99 לשנה שלמה של צפייה בנטפליקס באיכות HD? או $8.99 לשנה שלמה עם חבילת הפרמיום ואיכות Ultra HD? האתר accountbot מאפשר רכישה של מינוי נטפליקס במחירים נמוכים מאוד, באמצעות שיתוף של חשבונות נטפליקס קיימים. נכון להיום האתר עובד מצוין, וההמלצות על האתר ברשת כמעט תמיד חיוביות מאוד.

 איך מצטרפים ואיך מתנתקים?

התחברות נעשית באופן עצמאי דרך אתר NETFLIX.

תהליך ביטול המינוי לנטפליקס פשוט למדי – נכנסים לדף החשבון ולוחצים על "בטל מינוי".

כאשר מבטלים את המינוי לפני סוף תקופת החיוב (בדרך כלל – החודש שעליו כבר שילמתם), הגישה לנטפליקס ממשיכה להיות פתוחה עד סוף תקופת החיוב הנוכחית, ולא מסתיימת עם מתן הודעת הביטול.

כמה טיפים שימושיים

  1. לחיצת כפתור אחת תוכל לפתוח לכם תכנים נוספים:

בעת השקת השירות בישראל, נטפליקס הוסיפה לספרייה הרחבה תוכן מקומי, לרבות סרטים וסדרות כמו סרוגים, חטופים, פאודה ועוד. עם זאת, חלק מהסדרות הישראליות לא היו זמינות בממשק בשפה האנגלית, ואילו בממשק בשפה העברית הם הוצגו ללא שום בעיה. כלומר, שינוי הממשק לשפה העברית עשוי לפתוח תכנים עוד לפני שהם יהיו זמינים בממשק באנגלית.

  1. מחפשים סרטים וסדרות ובודקים במקביל את הציון שלהם ב-IMDB או Rotten tomatos? ההרחבה החינמית Netflix Enhancement Suite תאפשר לכם לקבל את כל המידע הזה ישר לתוך הנטפליקס שלכם.

הספרייה של נטפליקס לקהל הישראלי מצומצמת יותר מהספרייה הזמינה לצופה האמריקאי. כדי ליהנות מהיצע תכנים גדול יותר, צריך להוריד VPN מתאים (כמו שירות ה-VPN המומלץ – nordvpn) ופשוט להתחבר דרכו. 

  1. אפש להוריד סרטים וסדרות מנטפליקס לטלפון הנייד – ולצפות ברכבת / אוטובוס / בכל מקום אחר – מבלי לצרוך יותר מדי מחבילת הגלישה שלכם.
  1. מתוך חמשת המשתמשים שניתן לפתוח, פתחו אחד ואל תצפו בו הסיבה פשוטה: האלגוריתם של נטפליקס מנתח את הצפיות שלכם ורק אחר כך הוא מציג לכם תוכן מותאם אישית, ומתוך אלפי התכנים שזמינים, השירות יציג רק כמה עשרות, במקרה הטוב. כדי לדעת איזה תכנים הכי נצפים כרגע ועל אילו תכנים נטפליקס ממליצה למשתמשים חדשים עם היסטוריית צפייה נקייה – פתחו משתמש חדש, אחד מתוך חמשת המשתמשים שניתן לפתוח. אל תצפו שם בסדרות אלא רק הסתכלו על ההמלצות של נטפליקס. כך לא תפספסו אף תוכן פופולרי ותדעו על מה נטפליקס ממליצה למשתמשים חדשים.

איך צופים בנטפליקס?

הצפייה בנטפליקס מתבצעת כאמור באמצעות האינטרנט.

ניתן לצפות בנטפליקס באמצעות טלוויזיה חכמה, או לחילופין חיבור של טלוויזיה רגילה למחשב, לטלפון נייד וכמובן – לסטרימר – באמצעות אפליקציית נטפליקס לאנדרואיד או פשוט באמצעות גלישה לאתר נטפליקס בדפדפן רגיל.

איך מורידים סרטים וסדרות מנטפליקס – למחשב הנייד, לסמארטפון ולטאבלט?

  • הורדת סרטים וסדרות מנטפליקס כדאית בעיקר לפני טיסות או נסיעות ארוכות, שבהן אתם צפויים להיות ללא קליטה סלולרית, או במידה שרוצים לחסוך בשימוש בנתונים בחבילת הגלישה.
  • הורדת הסרטים והסדרות מנטפליקס מתבצעת בהתאם למינוי שלכם – ניתן להוריד למכשיר אחד בחבילה הסטנדרטית, לשני מכשירים בחבילת HD ולארבעה מכשירים בחבילת הפרימיום.
  • מרבית הסרטים והסדרות באפליקציה של נטפליקס זמינים להורדה – פשוט בחרו את התוכן המבוקש ולחצו על אייקון ההורדה – חץ הפונה כלפי מטה.
  • הורדת סרט מתבצעת בלחיצה אחת, ואילו כאשר צופים בסדרה, ההורדה כוללת בכל פעם פרק אחד.
  • מומלץ להכיר את מנגנון ההורדה החכמה של אפליקציית נטפליקס, אשר מוריד באופן אוטומטי, בכל פעם שהמכשיר שלכם מחובר לרשת ה-WiFi, את הפרק הבא בסדרה.

לקוחות סלקום טי וי יוכלו לצפות דרכה בנטפליקס

נטפליקס רוכשת בית קולנוע בהוליווד