תוכן ממומן    

בדיקת זכאות להחזר מס – זכותך!

FREEPIK

במאמר זה נסביר איך לבדוק אם מגיע לי החזר מס. ראשית כל עלינו להבין מי זכאי להחזר מס ולאחר מכן מי יש סיכוי גבוה שימצא זכאי להחזר מס. הזכאות לקבל החזר מס ניתנת לכל מי שמלשם מס. ברור שהחזר מס הוא פועל יוצא של תשלום מס ולכן רק מי שמשלם מס יהיה זכאי להחזר מס הלכה למעשה. לכל כלל יש יוצא מין הכלל ולכן זה אפשר לומר שזה לא מדויק במאת האחוזים כיוון שיש דבר הנקרא מס הכנסה שלילי ובתיאוריה וגם בפועל יש מצבים בהם מגיע לנו החזר מס כיוון שישי לנו נקודות זיכוי מס בשווי גבוה יותר מהמס ששילמנו וכך למעשה אנו זכאים להחזר מס גם אם לא שילמנו מס כלל. זו הסיבה שמי שחושב שהוא זכאי לקבל החזר מס מומלץ שיתייעץ עם חברה מהמתמחה בכך, רואה חשבון, יועץ מס או כל בעל מקצוע אחר עם ניסיון וידע בנושא.

בדיקת זכאות להחזר מס – זכותך!

רוצים לדעת איך לבדוק אם מגיע לי החזר מס? יש כמה דרכים. הדרך הראשונה היא להיכנס לאתר רשות המיסים ולמצוא שם את הקטגוריה של החזרי מס. עליכם להזדהות במערכת ולהזין פרטים אישיים כמו תעודת זהות ועוד ולבצע בדיקת זכאות או ליין או דרך הדואר אך הדרך המקצועית ביותר היא לפנות לחברה להחזרי מס שתעשה עבורכם את העבודה ללא עלות! כן, התשלום יעשה רק במידה ותימצאו זכאים ואם לא, לא תשלמו שקל. כל מי שחושב שמגיע לו החזר מס מומלץ שיבדוק זאת לפני תום שנת המס.

החזרי מס בקליק – בדיקת זכאות להחזר מס – זכותך!

במדינת ישראל יש עשרות אלפי שכירים ועצמאים הזכאים להחזר מס. שיטת המיסוי בישראל עובדת לפי מדרגות מס ולפיכך ככל שאתם מרוויחים יותר אתם משלמים יותר מס. במקרים בהם שילמתם מס במדרגת מס גבוהה אך לאחר מכן עזבתם את עבודתכם מכל סיבה, פיטורים או סיבה אחרת ובשאר החודשים לא עבדתם, מגיע לכם החזר מס כיוון שמס הכנסה לוקח את כל השכר שהרווחתם מחלק אותו על פני 12 חודשים על מנת להבין כמה מס עליכם לשלם. במידה ומס הכנסה יראה ששילמתם בתחילת השנה יותר מדי מס על החודשים בהם עבדתם בהנחה שתמשיכו לעבוד כל השנה באותו מקום עבודה אך לא כך קרה, תהיו זכאים להחזר מס!

איך לבדוק אם מגיע לי החזר מס – חברת זכותך

מכיוון שיש עוד הרבה סיבות אחרות בזכותן אפשר לקבל החזר מס מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי לכך.

בצעו עוד היום בדיקת זכאות להחזר מס – זכותך! תעזור לכם בפרוצדורה מול רשות המס ותבטיח את קבלת הכסף בקלות ובמהירות ישירות לחשבון הבנק שלכם. לאחר שהבנתם איך לבדוק אם מגיע לי החזר מס זה הזמן להגיש בקשה להחזר מס במידה ונמצאתם זכאים!

החזר מס מומלץ לבדוק אחת לשנה ועבור כל שנה עד 6 שנים אחורה משנת המס הזאת. כלומר אם אנחנו נמצאים בשנת 2021 יש לכם אפשרות ליהנות מהחזר מס אפילו על שנת 2015 והלאה. במצטבר מדובר באלפי שקלים שייתכן ומגיעים לכם. בדקו זכאותכם כבר היום בעזרת חברת זכותך! המתמחה בתחום וכבר הגישה בקשות להחזר מס עבור לקוחות רבים בהצלחה רבה!

החזר מס בגין אובדן כושר עבודה, החזר מס בגין תרומה ועוד – כל הדרכים לקבל החזר מס

באתר רשות המיסים תוכלו להתעדכן בכל הסיבות הרשמיות עבורן אפשר לקבל החזר מס כאשר יש קטגוריה אחרת ונפרדת של מענק עבודה, המפרטת את התנאים לקבלת מענק עבודה ומועד תשלום למענק עבודה, והטבות מס אחרות שלא קשורות לכך. שכירים ועצמאים או כאלה שמשלבים בין השניים יכולים ליהנות מהחזרי מס בשווי אלפי שקלים כיוון שהם משלמים מס גם כשכירים וגם כעצמאים וכן ביטוח לאומי בשיעור גבוה.

בנוסף יש מצבים בהם המעסיק לא הפריש כראוי כסף לקרן הפנסיה, לקופת הגמל, לקרן ההשתלמות או לביטוח המנהלים שלכם וליצור חשבון שלילי עבורכם במס הכנסה ובביטוח לאומי, דבר שרק רואה חשבון, יועץ מס או חברה המתמחה בהחזרי מס ידעו לאתר ולהחזיר לכם דרך החזר מהס, דבר אשר יכול להיות לשווה לכם אלפי שקלים בשנה!

פנו אל חברת זכותך עוד היום לקבלת מענה אנושי וייעוץ ראשוני ללא עלות לגבי החזר מס מכל סוג!

בין אם אתם חיילים משוחררים או כאלה שחזרו מטיול בחו"ל, שכירים שפוטרו, עצמאים שפתחו עסק חדש, עובדים במגזר הציבורי ועברו למגזר הפרטי או ההפך וכל קונסטלציה אחרת הקשורה לשוק העבודה, חברת זכותך תבדוק עבורכם את סטטוס המס שלכם מול רשות המס ובמקרה של זכאות להחזר מס, הטבת מס או נקודת זיכוי למס, תעדכן סטטוס זה ותדאג לכך שתקבלו את כל הכסף המגיע לכם במהירות ובקלות היישר לחשבון הבנק שלכם כולל ריבית שהכסף צבר במהלך השנים.