תוכן ממומן    

"משבר הקורונה – הזדמנות להרוויח מנכסים דיגיטליים מבלי לצאת מהבית”

גבי ושני בר - המייסדים ומנכ"לים משותפים בחברת TCM - חברה טכנולוגיה מאתרת ומשביחה נכסים דיגיטליים | צילום: אורי כרמי

אנשים נמצאים בבידוד בביתם וסגר כללי הולך ומתקרב – הביקוש לרכישת מוצרים דרך חנויות סחר מקוון הולך ומתחזק. על מנת להבין כיצד משבר הקורונה גורם לשינוי בדפוס הצרכנות בקרב הציבור, ישבנו לשיחה עם גבי ושני בר, מייסדים ומנכ"לים משותפים בחברת TCM, חברת בתהליכי טרום הנפקה בבורסה הקנדית והאוסטרלית

  מאת: חן שלום  תאריך: 30/3/2020

בכל העולם שוררת אי הוודאות לגבי השפעות משבר הקורונה – גם בהיבט הרפואי וגם בהיבט הכלכלי, אך בתחום אחד בולט אנו מבחינים בעלייה מתמדת ואף האצה בעקבות המשבר, תחום הסחר המקוון. חברות השיווק בישראל ובעולם לא מצליחות לעמוד בעודף ההזמנות. מרוב ביקוש בארצות הברית ואירופה, חברת אמזון נאלצה לעצור את המשלוחים למדינות מחוץ לארה"ב, ביניהן גם מדינת ישראל. בעקבות העומסים, החליטה אמזון לגייס כ-100,000 עובדים חדשים ולהאיץ את מערך המשלוחים בתוך ארה"ב – בזמן שהמשק האמריקאי נכנס לבידוד.

גבי ושני בר – המייסדים ומנכ"לים משותפים בחברת TCM – חברה טכנולוגיה מאתרת ומשביחה נכסים דיגיטליים | צילום: אורי כרמי

הבידוד אליו נכנסו אנשים בעקבות הקורונה גרם לעלייה עצומה ברכישות אונליין. עובדה זו מוכיחה באופן חד משמעי, כי האינטרנט לעולם נשאר ובתוך משבר זה ניתן גם למצוא הזדמנויות כלכליות. החלטנו להיפגש עם גבי ושני בר, המייסדים והמנכ"לים המשותפים של חברת TCM – חברה המנהלת ומקימה נדל"ן דיגיטלי מניב בתחום הסחר המקוון, על מנת שיסבירו לנו כיצד ניתן להפוך את המשבר להזדמנות.

משיכת רווחים כל חודש – באמצעות  נכס דיגיטלי

המשק העולמי וגם המשק מקומי בישראל נמצאים במשבר בעקבות וירוס הקורונה המתפתח, אך למרות ההשפעה השלילית של הנגיף על הכלכלה, נוצרה הזדמנות להצטרף לתחום חדשני – אשר רק ממשיך לצמוח, תחום הנדל"ן הדיגיטלי. כעת יותר מתמיד ברור לכולם כי העתיד נמצא בסחר הדיגיטלי ואנשים בעלי נכסים דיגיטליים וחנויות סחר מקוונות ממשיכים לייצר רווחים, ואף רווחיהם עלו, בעקבות הקורונה.

כעת קיימת חלופה ממשית לאנשים, במקום משיכת החסכונות או לקיחת הלוואות בזמן משבר. כיום, כל אחד יכול רכוש נכס דיגיטלי מניב, אשר יהיה פעיל בפלטפורמות סחר דיגיטליות כמו אמזון, איביי ושופיפיי, באמצעות חברות טכנולוגיות כמו חברת TCM – חברת ניהול סחר דיגיטלי האחראית לאיתור, רכישה, ניהול רכש, מלאי, לוגיסטיקה ופיתוח מערכות טכנולוגיות העוזרות למקסם רווחים.

"אנו מייצרים עבור לקוחותינו הכנסה חודשית קבועה, באמצעות חנויות סחר מקוונות, על ידי איתור ורכישה של נכסים דיגיטליים מניבים ומאפשרים ללקוחות להרוויח בכל חודש – החל מהחודשים הראשונים להצטרפותם", אמרו גבי ושני בר, המייסדים והמנכ"לים המשותפים של חברת TCM. "בחברה עובדים מנהלי חנויות, מתכנתים, מעצבים, ובנוסף פיתחנו כלים טכנולוגיים ייחודיים מבוססי AI וביג דאטה, באמצעותם אנו מנהלים אתר הנדל"ן הדיגיטלי עליו אנו אמונים".

תחום הנדל"ן הדיגיטלי הוא אחד מן התחומים הפופולריים ביותר כיום, עבור אנשים המעוניינים בייצור הכנסה פסיבית קבועה, בעיקר בזמן המשבר העולמי, היות והוא מאפשר התנהלות מהבית ללא צורך בהגעה למשרד או למקום העבודה. "אנשים רבים פונים לתחום הסחר המקוון באמזון ופלטפורמות אחרות בעקבות המשבר, ומשם מגיעה הישועה למצב שנכפה עליהם. באמצעות הנדל"ן הדיגיטלי, הם מצליחים לייצר הכנסה המספקת את הצרכים שלהם ושל בני משפחותיהם", אמר גבריאל בר שני.

גבי בר: "בנדל"ן דיגיטלי – האפשרויות הן בלתי מוגבלות"

נדל"ן דיגיטלי מאפשר לאנשים לשנות את אורח החיים, בכך שהוא מייצר הכנסה משמעותית, ובאמצעות חברות כמו TCM, לא נדרשות כמויות זמן אדירות לייצר את ההכנסה לבד – הכל מנוהל על ידי החברה. "נדל"ן דיגיטלי דומה לנדל"ן פיזי, כך שמדובר בנכס אשר מייצר הכנסה – ממש כמו דירות ומשרדים. בניגוד לנדל"ן פיזי, פוטנציאל הרווחיות אינו מוגבל על ידי נגיפים כמו הקורונה או תלוי בשוק המקומי, ולכן ניתן למנף את הנדל"ן הדיגיטלי בצורה הרבה יותר יעילה והשמיים הם הגבול", אמר גבי בר שני.

מרץ 2020 מסחר דיגיטלי מול המצב בשוק | תמונה: חברת TCM

גבי בר בחר להציג נתון מרשים על תחום האי-קומרס הפורח. "בשנת 2014, סך מכירות האונליין עמדו על כ-1.3 טריליון דולר. כעת לפי התחזיות, סך המכירות הצפוי לשנת 2021 עומד על 4.9 טריליון דולר – כלומר כמעט פי 4, ובעקבות משבר הקורונה צפויות אף עליות נוספות", אמר בר. "עולם הצרכנות עובר לדפוס שונה. זה עוד התחיל לפני משבר הקורונה, אך ללא ספק המשבר האיץ את התהליך – בעתיד, צרכנות באמצעות סחר מקוון תהיה פופולרית הרבה יותר מצריכה של מוצרים ושירותים פנים מול פנים", הוא הוסיף. 

גבי ושני בר: "האינטרנט לעולם נשאר"

משבר הקורונה גרם לעלייה עצומה בצריכה המקוונת והבידוד בו אנשים נמצאים הוביל אותם לצריכה אינטרנטית. בעקבות המשבר אנשים רבים צפויים לאמץ את שיטת הצריכה האינטרנטית לשיטה קבועה, ובכך  קצב התפתחות תחום הנדל"ן הדיגיטלי יהיה מהיר יותר מכפי שצפו המומחים.

גבי ושני בר: "צוות טי סי אם בקמפיין היום שאחרי הקורונה, ממשיכים גם עכשיו להעניק ערך ללקוחותינו". | צילום: אורי כרמי

 

"קטגוריות רבות של מוצרים חוות עליות עצומות במכירות, בעקבות משבר הקורונה, ובחברת TCM אנו יודעים לזהות את ההזדמנות – באמצעות אנשי הצוות המשובחים שלנו והטכנולוגיות המתקדמות שפיתחנו. בנוסף, אנחנו יודעים לשנות את ההיצע של המוצרים בנכסים הדיגטליים שאנו מנהלים ולמקסם את הרווחים עבור הלקוחות", אמרו גבי ושני בר. "האינטרנט פה כדי להישאר – גם כאשר סוגרים חנויות פיזיות ולא ניתן לקבל קהל, כפי שמתרחש כיום בעקבות הקורונה – עדיין ניתן להזמין את כל המוצרים שאנו זקוקים להם דרך האינטרנט".

בסיכום השיחה שאלתי את גבי ושני בר מה העתיד צופן עבור חברת TCM והם השיבו: "החברה שלנו מנהלת נדל"ן דיגיטלי בשווי של עשרות מיליוני דולרים כיום, אנו צופים שנמשיך לצמוח ולהתפתח ביחד עם עולם הצרכנות האינטרנטי. כיום החברה שלנו מלווה על ידי קרן iArgento המפורסמת, קרן פרטית שהייתה המשקיעה הראשונה של חברת 'מובילאיי'. אנו מתכננים להמשיך  להעצים את ההון האנושי שלנו ובגיוס של אנשים מוכשרים נוספים, וכמובן שנמשיך לפתח את היכולות הטכנולוגיות שלנו על מנת להישאר בחוד החנית של המסחר הדיגיטלי ובכך להיות כל יום הגרסה הטובה ביותר של עצמנו".