מובייל וגאדג'טים    

גלקסי 9 – השוואת מחירים

גלקסי 9

גלקסי 9 –  השוואת מחירים

9 או 10?

אם אתם מוכנים לוותר על המכשיר הכי חדשני, אתם יכולים לחסוך הרבה כסף. כאשר איפל, סמסונג וחברות הסמארטפונים האחרות, משיקות מוצר חדש, הן מוזילות את המחירים של המוצרים מהדור הקודם – דור קודם? לא ממש. מדובר במכשירים מצוינים רק שהזרקור עובר למוצר החדש, הביקוש למוצרים הישנים יורד, ואתם יכולים להרוויח מזה.

המוצרים האלו נמכרים לפעמים בחצי מהמחיר של המוצר החדש. לפעמים זה מאוד משתלם – אז המצלמה שלכם לא תהיה הכי הכי טובה בשוק; העיצוב יהיה סטנדרטי ולא הכי חדשני. אז מה?

המחיר של הדגם הישן צונח לקראת השקת החדש

הנה דוגמה למחירים של סמסונג בחודשים יוני- ספטמבר 2018, לקראת ההשקה של גלקסי 10 (פברואר 2019).

גלקסי 9 הושק במארס 2018. מדובר על דגמים של 64 ג'יגה, 128 ג'יגה ודגם של 9 פלוס, שמבטא מכשיר גדל יותר ותכונות צילום משופרות.

הגלקסי פלוס הוצע במארס בעלות של 4 אלף שקל, כעת אפשר לקנות אותו ב-3.4 אלף שקל, וסיכוי טוב מאוד שכל חודש המחיר שלו יירד, כך שעד ההשקה של סמסונג גלקסי 10, המחיר כבר יירד ל-3 אלף שקל, ואולי מתחת לזה.

מכשירי הגלקסי בעלות הנמוכה ביותר נמכרים ברשת אייבורי וברשת מחסני חשמל – גלקסי 9  בנפח 64 ג’יגה עולה כ-2.8-2.9 אלף שקל. באג מעט יקרה יותר.

המחיר של גלקסי בנפח 128 ג'יגה הוא 3-3.1 אלף שקל –כאן, סלקום ודינמיקה (חברה בת של סלקום) מציעות מחיר טוב ואחריהן אייבורי ורשת מחסני חשמל.

פלאפון ופרטנר יקרות

חברות הסלולר האחרות פלאפון ופרטנר, מציעות את המכשירים במחירים גבוהים ב-200-300 שקל מהמחירים ברשתות המוזכרות.

המחירים המוזכרים כאן הם המחירים של היבואן הרשמי. חשוב לדעת שיש גם ייבוא מקביל שמתפזר על פני עשרות ומאות חנויות ברחבי הארץ, והוא יכול להיות זול יותר בכמה מאות שקלים נוספים.

כמו כן, אפשר להוזיל את העלויות דרך רכישת המחכשיר באילת – בירת הסחר בסמארטפונים של ישראל. באילת לא משלמים מע"מ ולכן המחירים נמוכים משמעותית – בקיצור, אם אתם נוסעים לאילת, או שמישהו שאתם יכולים לבקש ממנו נוסע, זו הזדמנות לקנות מכשיר במחיר נוח.

תשלומים – מייקרים את המחיר!

כמו כן, חשוב להבין את שיטת התשלומים – יש חברות שמציעות לכם תשלומים רבים – עד 36 תשלומים חודשיים ויש כאלו שעוצרות ב-6 תשלומים, ואז , אם ברצונכם לשלם במספר רב של תשלומים – נניח 36 – יש לכם עלויות נוספות (בעיקר ריבית), כך שהמחיר בפועל הרבה יותר יקר מהמחיר הנקוב! רק לשם המחשה – מכשיר שקניתם ב-3 אלף שקל ב-36 תשלומים אצל חברה שאין לה את האפשרות של תשלומים ללא ריבית, עולה לכם אפקטיבית – מעל 4 אלף שקל.

 

גלקסי S10 – סמסונג לא מכינה הפתעה; הולכת בדרכי אפל

אייפון – למה זה כל כך יקר? ואיפה כדאי לקנות?