תיירות    

דיסלדורף – ביזנס ופלז׳ר משתלבים

למרות שמה – הכפר על הדיסל, דיסלדורף רחוקה מלהיות כפר. מדובר באחת הערים העשירות והפעילות בגרמניה הנחשבת למרכז פיננסי פעיל במיוחד. מרבית המבקרים בה הם אנשי עסקים שנהנים מגורדי השחקים, המלונות והנהרות שיש לעיר להציע. לצידם מגיעים תיירים לראות את העיר העתיקה, הפארקים, המוזיאונים והגנים. מה אנשי עסקים צריכים להכיר בדרך לדיסלדורף ובעיר עצמה?

מלונות עסקיים בדיסלדורף

אחרי שסגרתם טיסה לדיסלדורף הגיע הזמן למלון, למחפשים לשהות בעיר דיסלדורף במלון המתאים לקהל העסקי, קיימים אתרים רבים שמספקים המלצות ודירוגים. בחרנו להציג כאן את המקומות העיקריים.

Maritim Hotel Düsseldorf‬ המציע 267 חדרים וסוויטות. המלון קרוב לשדה התעופה, ומסעדות רבות סביבו בטווח קילומטר אחד בלבד. המלון מתאים גם לכנסים ולאירועי חברה גדולים, היכולים להכיל גם אלף איש. 

me and all hotel düesseldorf‬. במלון 100 חדרים וסוויטות וכן ארוחה. בחדרים אפשר למצוא עמדות עבודה. יש אזור טרקלין גדול במיוחד. המלון באווירה יפנית.

25hours Hotel Das Tour‬ עם כ-120 חדרים וסוויטות. אפשר למצוא בו גם מרכז ייעודי לעסקים ובו אינטרנט אלחוטי. מדובר במלון מעוצב ויצירתי מאוד ובו חדרים מרווחים מאוד.‬ אפשר גם ליהנות ממסעדה איכותית על הגג עם נוף לעיר.

Radisson Blu Media Harbour Hotel, Dusseldorf‬‬‬‬‬‬‬ המציע 160 חדרים וסוויטות. במלון חדרים חסיני קול ואף חדרים לרגישים לאלרגיות. היתרון המרכזי הוא הקרבה לנמל דיסלדורף וכן למסעדות הרבות הפזורות באזור. 

מסעדות בעיר

טוב, הגעתם לעיר, אתם רוצים ליהנות מאוכל טוב – יש הרבה אפשרויות. הנה כמה על קצה המזלג – Askitis המגישה אוכל יווני ומתאימה לקבוצות גדולות עם אוכל הזוכה לביקורות טובות. וגם – The Bosporus‬ הבשלת מאכלי ים ואוכל ים תיכוני; המסעדה האיטלקית המוערכת Spaghetti & Stars. זו נחשבת לאחת המסעדות הטובות בעיר.  

כמו כן, אם תרצו לאכול מהמטבח הגרמני תוכלו לעשות זאת ב-Brauerei Im Füchschen‬ המציעה אוכל מקומי, ובירות מוכנות במבשלה הנמצאת במקום. ולאוהבי האוכל היפני – Vivu – Der Asiate‬ – מסעדה יפנית בטוקיו הקטנה. המקום מתאים לפגישות מהירות ולפגישות עם אנשי עסקים מרחבי העולם.

חללי עבודה משותפים

בדיסלדורף כמה חללי עבודה ומקומות לכנס ישיבות. אחד  מהם הוא DCBC הממוקם במרכז אך יקר יחסית לעומת האלטרנטיבות. אופציה זולה יותר היא החדרים של חברת חללי העבודה רגוס הנמצאים ברחבי העיר.

מה רואים?  

אם אתם צריכים לצאת לפגישות מחוץ לדיסלדורף, כדאי לשכור רכב. היום זה קל ופשוט ורוב המכוניות מגיעות עם מערכתGPS  מובנית. יש כמה אפשרויות השכרה כבר בשדה התעופה וגם ברחבי העיר. 

 מקום יפה שתוכלו למצוא מחוץ לעיר  ובמרחק נסיעה הוא חבל הסאוורלנד הכולל אגמים, יערות ותוכלו גם לשכור  שם סירה. אטרקציה אחרת היא Phantasialand , פארק שעשועים הנמצא 50 דקות מדיסלדורף, כך שאם באתם עם המשפחה יש פתרונות גם להם.

תחבורה ציבורית

בדיסלדורף חשמליות, אוטובוסים ורכבת תחתית, דיסלדורף וסביבתה מקושרת ברשת הרכבות של S-Bahn (רכבת פרברית) וברשת ענפה של חשמליות ואוטובוסים. תוכלו לקנות כרטיס יומי, שמאפשר עלייה חופשית לכל אמצעי התחבורה בעיר. לדיסלדורף אזור תעריף אחיד לכל מתקני התחבורה, כולל הרכבות של Deutsche Bahn AG,ללא עלות נוספת.

שעות הפנאי

אם אתם צריכים קצת להירגע מהעבודה וליהנות מהאטרקציות שיש לדיסלדורף להציע, הנה כמה רעיונות:

פארק הופגארטן (Hofgarten Park) בדיסלדורף הוא אחד האתרים הפופולריים בעיר. הפארק מעוצב כמו נעל עקב. בקצה הרחוק של פארק הופגארטן  נמצא ארמון ג'אגרהו. 

לחובבי אומנות, מוזיאון  Kunstpalast – המוזאון מציג אוסף עשיר של ציורים ופסלים מימי הביניים ועד המאה  ה-21, מוזיאון אחר, Stadtmuseum, מוקדש לעיר דיסלדורף ובו תצוגה גדולה של פריטים הקשורים להיסטוריה של העיר ותערוכות מיוחדות המוקדשות להיבטים האורבניים השונים, כמו ארכיטקטורה, אופנה, אמנות, צילום, מוזיקה, סרטים ועוד.

אוסף האמנות העשיר Kunstsammlung Nordrhein-Westfalen של המדינה הפדרלית נורדריין-וסטפאליה הוא אוסף גדול ביותר שמוצג בשלושה מוזיאונים בדיסלדורף: K20,  K21 ו-Schmela Haus. מוזיאון K20 שוכן במבנה מודרני מאוד, מרשים מאוד ומציג את האוסף הגדול ביותר, מוזיאון K21 ממוקם בבניין יפה מהמאה ה-19 ומוזיאון Schmela Haus  מתמקד בתערוכות מתחלפות. האוסף מוקדש לאמנות המאה ה-20 ומציג יצירות של אמנים גרמנים ובינלאומיים, בהם פיקאסו, קנדינסקי, מאטיס, מונדריאן, פולוק, אנדי וורהול ואחרים.

חובבי הופעות וחיי לילה יכולים ליהנות מאצטדיון קונינג פלסנר. זה אולם הופעות גדול במיוחד שנמצא במרכז מתחם הבילוי, הנמצא על גדת הנהר – שבה טיילת נאה במיוחד הכוללת מסעדות ובארים. יש  גם חניה מסודרת במרחק הליכה קצר מהמתחם. 

ברחובות של אלטשטאדט, העיר העתיקה של דיסלדורף, תמצאו לא מעט ברי קוקטייל, מועדוני ריקודים מרעננים ופאבים המוזגים את הבירה המסורתית של העיר הנקראת האלטביר.

חובבי הקניות יכולים ליהנות מקניגס-אלה, שדרה עם חנויות בגדים רבות ובתי קפה. אחת האטרקציות המרכזיות ברחוב היא גלריית-קו המציעה מגוון רחב של מוצרים כמו גם כמה מסעדות מעולות. שני בתי כלבו בולטים הם sevens ו-stilwerk . Sevens הוא בן 7 קומות ובו כ-75 חנויות של חוויית קניות נדירה. Stilwerk נמצאת ברחוב Grünstraße  ובה חמש קומות של ריהוט, עיצוב ועוד.

 גם בעיר העתיקה אפשר למצוא חנויות אופנה, נעליים, תכשיטים, קוסמטיקה, תקליטים, ספרים, תבלינים מעדניות וחנויות יד שנייה.

אל תחמיצו גם את טוקיו הקטנה, חנויות  ומסעדות באווירה  יפנית על הריין. אם אתם מעוניינים למצוא מציאות, יש גם שוק פשפשים Trödel und  Antikmarkt ("שוק פשפשים ועתיקות"), המתקיים בכל שבת, מ-6:00 בבוקר ועד שעות אחר הצהריים, בכיכר Aachener Platz  שבאזור בילק. בקיצור, תענוג לעשות עסקים.