מובייל וגאדג'טים    

האפליקציות שעוזרות לטפל בכלב

מעודכן ל-02/2019

אפליקציה שמוצאת דוגווקר, אפליקציה שמאלפת ואפליקציה שמגלה סימפטומים למחלות – הכירו את האפליקציות שכל בעל כלב חייב להכיר

חיית מחמד זה כיף וכלב  ששמח לראות אותך כשאתה חוזר הביתה זה המון כיף, אבל הטיפול בו לא פעם קשה וכרוך בהוצאות לטיולים, בהאכלת, במשחקים ודורש זמן וכסף. כמה אפליקציות עושות את הטיפול בכלב לקל יותר.

Dogiz

אם אין לכם זמן לטיול עם הכלב, תקועים בעבודה, עמוסים ואין מי שיוציא את הכלב, האנושות המציאה מקצוע נפלא: דוגווקר,  כמו בייביסיטר לכלבים שמוציא אותם לטיול. האפליקציה דוגיז מוצאת לכם דוגקקרים קרובים, בוחנת את אמינותם ואיכותם ועובד רק עם בעלי הכשרה.

כמו כן תוכלו לעקוב אחר הטיול של הכלב שלכם בזמן אמת, לדעת מתי הוא יצא, איפה טייל ומתי חזר, דרך התראה לסמארטפון. בינתיים השירות פעיל בתל אביב, רמת גן, גבעתיים, כפר סבא ואזור השרון.

מחיר: האפליקציה בחינם, השירות – מ-30 שקל

11 pets – מעקב אחר הטיפול בכלב

אפליקציית 11 Pets עוקבת אחר כל הפעילות הקשורות לכלב ובה אפשר להזין מתי סיפרתם, קילחתם, קצצתם ציפורניים או ציחצתם שיניים לכלב, ולקבוע תזכורות למועד הבא שבו תצטרכו לעשות זאת. אפשר גם להזין בה מידע רפואי כמו אלרגיות, סוג המזון שהוא אוכל, טיפולים, ניתוחים ועוד . זה טוב במיוחד אם תיעזרו במישהו לשמירה על הכלב, כך הוא יידע בדיוק מה מצבו של הכלב ואת שעות הטיפול בו ומה מטריד אותו.

מחיר: ללא עלות

dogo – לאלף את הכלב

דוגו עוזרת לאלף את הכלב , ולא משנה לה מה גילו. בכל יום האפליקציה מראה אימונים חדשים בהתאם להתקדמות הכלב שאליהם מצורפות הוראות ויזואליות ובטקסט. אם זה לא מספיק תוכלו לצלם את האימונים בווידאו ולהעביר אותם לבדיקה על ידי של צוות מאלפים מוסמך,ותקבלו מהם טיפים. לאפליקציה גם קליקר מובנה כך שלא תצטרכו להביא אחד משלכם. .

מחיר: ללא עלות

Dog whistler

משרוקית כלבים באפליקציה המשמיעה צליל בתדר שרק כלבים מסוגלים לשמוע. אפשר לבחור את התדר ולאלף את הכלב כיצד להגיב אליו

מחיר: ללא עלות

PetMD Symptom Checker – רופא הכלבים

האפליקציה מזהה את הסימפטומים השונים ומכוונת תכם למחלה או לתסמונת הרצויה. האפליקציה מכילה אלפי מאמרים, וקיבלה את אישור הווטרינרים.  רק תזכרו שאינכם וטרינרים והיא לא מהווה תחליף לבדיקה

מחיר: ללא עלות.

כמה עולה לגדל כלב?

 

.