חדשות    

הולכים על שת"פ: רשת חנויות טויס אר אס תציע קולקציית ילדים של מותג הגרביים פוליז

קולקציית גרבי ילדים של המותג פוליז. צילום: שי פיינשטיין

מעודכן ל-04/2021

מותג הגרביים האקולוגיים Pulliez (פוליז), מרחיב את מוצרי המותג ומשיק ברשת חנויות ToyS R US קולקציית גרבי ילדים לקיץ 2021:  MIX&FUN  ידידותיים לסביבה.

הקולקציה החדשה של גרבי MIX&FUN מגיעה בעיצובים מעולמות תוכן שונים המיועדים לילדים. בכל מארז 7 זוגות גרביים, כל הגרביים מגיעים באותו צבע עם איורים שונים אך מאותו עולם תוכן, וניתן ואף רצוי לשלב ולערבב ביניהם.

הקולקציה החדשה כוללת מספר דמויות ועיצובים אהובים על הילדים: מפלצות – גרביים בצבע אפור עם איורי מפלצות בצבעים שונים, חלל – גרביים בצבע כחול עם איורים מעולם החלל,  חיות – גרביים בצבע לבן עם תמונות של חיות, וסדרת חד קרן – גבריים בצבע ורוד עם דוגמאות שונות של חד קרן.

גרבי פוליז  MIX&FUN מתאימים לשימוש יומי, לטיולים ולגן ילדים. מכיוון שניתן לשלב בין הגרביים, הנ"ל  חוסך זמן במיון ומציאת בן הזוג לאחר הכביסה. הגרביים רכים, נוחים, גמישים ומותאמים לכל כף הרגל. מעניקים אחיזה טובה, אווריריים ומנדפים זיעה.

הגרביים מגיעים בגזרה ללא עקב, כך שהם מתאימים למידות 22-30.

גרבי פוליז ידידותיים לסביבה ומיוצרים  בשיתוף פעולה עם  REPREVE®, חברה בינלאומית המובילה בתחום מחזור הבקבוקים. REPREVE® הופכים בקבוקי פלסטיק משומשים, לסיבי בד רכים ונעימים באיכות גבוהה. כך ניתן לשלב סיבים אלו בסריגת גרביי Pulliez – גרביים אקולוגיים התורמים לאיכות הסביבה.

מחיר לצרכן למארז 7 זוגות ילדים: 39.9 שקלים.

מה התחפושות המבוקשות וכמה הן עולות