חדשות    

החבילה שלכם מאסוס לא הגיעה? בחברת השילוח שלה אומרים, סליחה, תקלה

חלק מהלקוחות הישראלים לא קיבלו את המשלוח מאסוס, לחלק נאמר שהם צריכם לשלם מסים שגויים, ובעולם מחרימים בלי הצדקה. באסוס אומרים זו תקלה, מה עובר על החברה?

אם החבילה שלכם מאסוס מתעכבת, עכשיו אנחו יודעים למה.  חברות השילוח ועמילות המכס בישראל פנו לחברת APG האוסטרלית שדרשה תשלום מיסים גם על סכומים שמתחת ל-75 דולר וזו אמרה להם שמדובר בתקלת מחשב שהחברה דאגה לתקן.לצד זאת לקוחות בבריטניה מתלוננים שאסוס סגרה להם את החשבון בפתאומיות וטענה כי מספר החזרות גבוה מהממוצע.

החברה שיצרה את הבעיה בקרב הישראלים, APG, היא חברה בת של הדואר האוסטרלי שהחלה לעבוד לאחרונה עם אסוס בגלגולה החדש. בעבר נקראה AGS והיתה בבעלות ארמקס והדואר האוסטרלי, עד שהדואר האוסטרלי רכש את כולה ושינה את שמה.

כמו כן, חלק מהלקוחות שהזמינו חבילות מאסוס ובחרו בחברת השילוח הישראלית HFD – e-post זכו לקבל הודעה מהחברה האוסטרלית שלפיה עליהם לשלם מיסים, אף שתכולת החבילה שלהם לא דרשה תשלום מיסים בארץ. לכן חבילות עוכבו או הוחזרו לשולח.

החברה ויתרה על דרישת התשלום כשלקוחות פנו אליה בתלונה דרך פייסבוק. זה החל בסוף מרץ אך רלוונטי לכל החבילות שהגיעו לידי APG עד 11 באפריל, ובכל זאת לקוחות המשיכו לקבל דרישות תשלום גם אחרי תאריך זה. אבל לקוחת שהזמינו דרך דואר ישראל נמנעו מאינטראקציה עם החברה.

חברת HFD  מסרה שהתקלה טופלה ומעתה ואילך אף ישראלי לא יקבל הודעה לתשלום מיסים לא מוצדק.

ובעולם מחרימים חשבונות של לקוחות אסוס. החברה השביתה על דעת עצמה חשבונות של לקוחות. לאחרונה פרסמה כי היא מקשיחה את מדיניות ההחזרות שלה כך שניתן לקבל החזר כספי עד 28 יום וזיכוי לאתר עד 45 יום. בהמשך להודיעה שתחסום "מחזירים סדרתיים" של פריטים לחברה שמציעה משלוח חזרה בחינם.

כעת היא החלה לפעול ולהשבית חשבונות של לקוחות, שגם קיבלו הודעת מייל: "החלטנו להשבית את חשבונך בשל פעילות חריגה של החזרות. החלטנו כך משום שיש לך מספר החזרות גבוה מהממוצע. זה אומר שלא תוכל להזמין יותר באסוס". רק שלפי התקשורת הבריטית,המשתמשים טוענים: אנחנו בכלל לא כאלה מחזירים סדרתיים.

מזמינים מאסוס – קחו בחשבון שתשלמו עמלה גבוהה!

אסוס – נחסום מחליפים סדרתיים מישראל; מה חשבתם, שתוכלו לנצל את אסוס בלי הפסקה?