כלכלה שיתופית    תיירות    

הכירו את טקסי פול – השירות של אל על שמוזיל לכם את המונית משדה התעופה

מעודכן ל-04/2019

טקסי פול הוא שירות אפליקציה של אל על המשלב בין הזמנת מונית לשירותי נסיעה שיתופית. כשמגיעים לשדה תעופה נכנסים לשירות ומגלים מי נוסע ליעד ויכול לחלוק איתכם את המונית משדה התעופה

כולנו מכירים את זה, חוזרים משדה התעופה עייפים, לא השגנו חבר שיאסוף אותנו, השארת רכב בחניון עולה בשיעור של כ-20 שקל ליום, וגם מונית משם יקרה, במיוחד אם גרים רחוק, וקשה יותר להסתדר בשדה תעופה של ארץ זרה.  לכן שירות חדש של אל על מאפשר לכם להגיע במונית מנמל התעופה למלון, בהרבה פחות כסף.

אל על  השיקה שירות חדש בשם ״טקסי פול״, הכלאה בין אפליקצית מוניות לאפליקציית נסיעות שיתופית. הרעיון הוא שתוכלו למצוא שותפים לחלוק איתם נסיעה משדה התעופה למלון ובחזרה לשדה, וכך להוזיל מאוד את הוצאות הנסיעה.

 השירות החדש, נותן מענה, לאחת התלונות השכיחות של תיירים בנוגע ליוקר הנסיעה מהשדה למלון ובחזרה. כך לדוגמא, נסיעה משדה התעופה בלונדון למרכז העיר, יכולה לעלות קרוב ל- 500 שקלים. הנוסעים בטיסה יכולים להירשם לשירות באמצעות אתר מובייל ייעודי.

כדי למצוא שותפים לנסיעה יש להיכנס לאתר דרך המובייל. אז מזינים פרטים כגון מספר הטיסה, תאריך הטיסה, כתובת היעד, מייל וטלפון. ברגע שתימצא התאמה, כל אחד מהנוסעים יקבל הודעת סמס או מייל עם קישור לחדר צ׳אט מאובטח ואנונימי. כך יוכלו הנוסעים לקבוע נקודת מפגש בשדה, להזמין את המונית, לחלוק את העלויות ועוד.

. באל על אומרים שהמידע לא מועבר ללקוחות אחרים שנרשמו לשירות, אלא רק משמש לסינון והצלבה כדי למצוא התאמה” בין נוסעים

עוד מציינים באל על שהוא מיועד גם לכאלו שמעוניינים לצמצם את הפגיעה באיכות הסביבה או פשוט להכיר אנשים חדשים. השירות אינו מיועד רק לנוסעי אל על, אלא ללקוחות כל חברות התעופה. בינתיים השירות ניסיוני והזמנות יישלחו לפי תור לכל המבקשים להירשם אליו.

מנכ"ל לקוחות ושירות, אמיר רוגובסקי: "כחלק מהמאמצים שאנו משקיעים בהבנת צרכי לקוחותינו, מצאנו פתרון יעיל ואיכותי עבור נוסעים רבים, אשר מעבר להוצאה הכספית הגבוהה שנלווית לטיול שלהם, נאלצים להוציא מכיסם מאות שקלים עבור שירותי הסעה משדה התעופה למלון, ולהיפך."

סמנכ"ל דיגיטל ומחשוב, שחר מרקוביץ': "שירות זה הוא חלק מתפיסת החדשנות של החברה בה אנחנו משיקים מוצרים דיגיטליים חדשניים ללקוחותינו ומשפרים אותם כל הזמן. המוצר הושק באופי עבודה של סטארט אפ בצורה מהירה וימשיך להתפתח ככל שלקוחותינו ישתמשו בו יותר."

האם אל על היא עסק חי?

הכירו את SoMo – אפליקציה לנסיעה שיתופית בלי זרים