חדשות    

הכי גאים בעולם: חברת Fiverr חברה לפרילנסרים מובילים מהקהילה הגאה ליצירת ספר ילדים

מעודכן ל-06/2021

הספר "ים של אהבה" ("Sea Of Love") עוסק בגיוון, קבלת האחר ותאים משפחתיים והוכן על ידי חברים מזירת המסחר של Fiverr

לרגל חודש הגאווה: חברת Fiverr חברה אל שלושה מחברי קהילת הפרילנסרים המוכשרים בזירת המסחר שלה, שהם גם חברי הקהילה הגאה, ליצירת ספר ילדים מרגש בשם Sea The Love, המספר על גיוון, קבלה וייצוג של סוגים שונים של תאים משפחתיים. הספר תורגם לעברית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית, איטלקית והולנדית, והוא זמין ברשת להורדה בחינם.

זוג היוטיובריות האנגליות רוז ורוזי הן חברות הקהילה ובעלות ערוץ יוטיוב המונה למעלה ממיליון מנויים – שבו הן מעלות מדי שבוע סרטונים קומיים הנוגעים לנושאי הקהילה הגאה. לשתיים יש תינוק ראשון בדרך, והן רצו ליצור ספר המשקף את המגוון של סוגי המשפחות שאינן מסורתיות. כך נוצר Sea The Love: ספר על משפחות, הבוחן נושא זה דרך כיתה של חיות ים צעירות.

הסיפור עוקב אחר דאש הדולפין, כשהוא מבלה את היום הראשון ללימודים בשיחות עם תלמידים מהכיתה המספרים לו מה מיוחד במשפחה שלהם, תוך כדי השיח עולים הנושאים של קבלת השונה וההבנה שמה שבאמת מגדיר משפחה הוא לא מיהם חברי המשפחה אלא האהבה שהם חולקים זה לזה.

יחד עם רוז ורוזי, שיצקו את הרעיון לספר, עבדו עליו גם חברי קהילת Fiverr נוספים – ג'פרי ספיווי, סופר אמריקאי וחבר הקהילה הגאה, העובד במשרה מלאה כקופירייטר ועורך ספרות, והמאיירת ג'ודי קאופמן מברצלונה, גם היא חברת הקהילה הגאה, שכבר איירה מספר ספרי ילדים לספרים שפורסמו ברחבי העולם.

הספר זמין להורדה בחינם בעברית, אנגלית, גרמנית, צרפתית, ספרדית, פורטוגזית, איטלקית והולנדית. לחצו על הקישור להורדת הספר בעברית.

אלה השירותים המבוקשים ביותר בפייבר בשנת הקורונה