חדשות    

הערכה: היקף המכירות של מוצרי המרצ'נדייז סביב יורו 2020 – מעל 100 מיליון אירו

מעודכן ל-06/2021

חברת פי אם איי, המחזיקה זיכיון מ- UEFA, החלה לשווק בובות של השחקנים ומשחקים ממותגים נלווים ברחבי העולם

חברת פי אם איי, המתמחה בייצור, שיווק והפצה עולמיים של צעצועים ומשחקים ממותגים, החלה לשווק ברחבי העולם בובות בדמות שחקני נבחרות הכדורגל האירופיים ומרצ'נדייז של משחקי יורו 2020, שנערך בימים אלה לאחר שנדחה בשל התפרצות נגיף הקורונה. משחקי היורו נערכים ב-11 מדינות שונות ובטורניר משתתפות 24 נבחרות המתמודדות ב-6 בתים של 4 קבוצות בכל בית.

חברת פי אם איי  (PMI TOYS), בניהולם של בועז דקל ובנו עומר דקל, מחזיקה זיכיון מ-  UEFAומציעה לרגל המשחקים בובות עם דמויות שחקני הכדורגל מפורסמים – בהם רונלדו, הארי קיין, צ'ירו אימובילה, אנטואן גריזמן ועוד רבים וטובים, פי אם איי תמכור את המוצרים בחנויות ברחבי הועלם, באצטדיונים ובאתרי הסחר המובילים כגון אמזון ורשתות צעצועים וקמעונאות מובילות באירופה. להערכת המנכ"ל בועז דקל, היקף מכירות המרצ'נדייז בכלל משחקי היורו הנוכחיים יעקוף את רף 100 מיליון האירו.

חברת PMI נוסדה ב-1995 והיא פעילה בתחום רכישת זכויות לייצור, שיווק והפצה של מותגים טרנדיים בכל רחבי העולם. מאז הקמתה, החברה מעורבת ברוב הלהיטים הגדולים ביותר במגזר זכויות מסחור המותגים בארץ ובעולם בהם: פורטנייט, הארי פוטר, ספייס ג'אם, ליגת הצדק, WWE  ומותגי ניקלודיאון של ויאקום, כגון מפרץ ההרפתקאות, בייבי שארק, פפה פיג,  UEFA ושחקני הכדורגל בעולם, אמונגס, פוקימון, פאוור ריינג'רס, צבי הנינג'ה, סופרגול ועוד.

מנכ"ל החברה בועז דקל היה בצוות המייסדים של עיתון חדשות וניהל את מערך ההפצה. בשנת 1989, הוא הקים את בר שיווק והפצה וכיום הוא מוביל את פי אם איי.

לחברת פי אם איי מערך הפצה בינלאומי המכסה מעל ל-100 מדינות באמצעות מפיצים מתמחים. ההפצה הרב-ערוצית מנוהלת במקביל באמצעות חנויות מקוונות וחנויות פיזיות, על בסיס סיטונאי וקמעונאי, הכוללת את אמזון, וואלמרט, טארגט, CVS ורשתות צעצועים וקמעונאות מובילות באירופה ובאסיה.

מערך ההפצה הנרחב של החברה ברחבי העולם מנוהל ממטה החברה בתל-אביב על ידי צוות מגוון, מיומן ומנוסה של עובדים מכל המגזרים והמגדרים של החברה הישראלית.

צפייה ביורו – כמה תשלמו על זה?