חדשות    

המלחמה החדשה של סוכני הביטוח: בנקים ומוקדנים

לאחר שסוכני הביטוח ניצחו את סוכני הנסיעות בשיווקים ביטוחי נסיעות, עכשיו הם מפנים את מלחמתם לבנקים ולחברות האשראי.  כך לפי  יו"ר.לשכת סוכני הביטוח ליאור רוזנפלד

"אותם מוקדנים שמבטיחים הבטחות שווא כיוון שכל ההכשרה שלהם מתמקדת בקורס מכירות קצר,גם של מוצרים כפולים ומשולשים, מרובעים ומחומשים, העיקר למכור ואז להעלם! למכור ואז לטוס! ואילו אנחנו, לא נעלמים לשום מקום, אנו משרתים את הציבור בישראל עשרות שנים בליווי צמוד, בהכוונה, בייעוץ ובמלחמה יומיומית כדי שיקבלו את המגיע להם, כי זהו תפקידנו".

עוד אמר כי "אנחנו מוצפים בכל יום בהקלטות של שיחות מוקדנים בחברות הביטוח מה שאנחנו שומעים בהן, באותן קלטות, צריך להדאיג כל אזרח בישראל, את ציבור המחוקקים ואת הממונה על שוק ההון".

בפניייה למבקר המדינה אמר "תעזור לאזרחי המדינה לעשות לזה סוף. בוא תעצור את התופעה המסוכנת הזו. אני יודע בוודאות שתופעה זו מדירה שינה גם מעיניי חברי ד"ר משה ברקת, אז הגיע הזמן למגר את הרעה החולה הזו שנקראת – מוקדנים. יושבים כאן באולם גם מנהלי חברות שמיישמות הלכה למעשה עבודה רק עם סוכני ביטוח ואחרות שהבטיחו ,קיימו וצמצמו את המכירה הישירה".

לפני חודשים אחדים חדל גם הקמפיין של ביטוח ישיר 'קמפיין שוקקה' לפגוע בסוכנים ובהחלט ניתן לומר כי חזרנו לשלוט בשיח הציבורי".

מודל העמלות החדש לסוכני ביטוח – איך סוכני הביטוח מרוויחים (עליכם)? והאם זה ייפסק?