תוכן ממומן    

המרכז לפינוי דירה בישראל מפנה דירות מזונחות עקב איסוף כפייתי

איסוף כפייתי, הדבר הכי עצוב בעולם, לא להאמין עד כמה חפץ יכול להיטיב עם אנשים או להרע להם, הכול תלוי בכך שמסתכלים על כך.

המרכז לפינוי דירה בישראל מפנה דירות מוזנחות בעזרת המפנים המקצועיים ביותר שיודעים להבחין בין חפץ שבהחלט יכול לשמש את האדם לבין חפץ שיכול להזיק לו עד כדי מצב בריאותי פגום בדיוק כמו כאן בדירות מוזנחות ומלאות עקב איסוף כפייתי.

אז מה עושים? איך פותרים את הדבר הזה? האם מישהו גר בבית ואין לכם מושג מאיפה מתחילים את הפינוי הזה? בארצות הברית ואפילו בישראל נשמעים מעת לעת מקרים מסוכנים ביותר שנגמרו טוב וחלקם טוב פחות והסיבה דירות עמוסות לעייפה. אי אפשר לזוז, אין מקום לשבת, להתקלח, לישון, בגדול אין מקום לחיות ובכל זאת אנשים שחיים בדירות כאלו חיים בתנאים שאינם מאפשרים חיים לעוד זמן רב.

לא, אנחנו לא מנסים להפחיד או להרתיע, כאן במרכז לפינוי דירות בישראל אנו מדברים על עובדות בשטח. לצד מקרים המדווחים ולא מדווחים ברווחה יש בעולם אנשים לא מעטים שבוחרים את החפץ ואת ההזנחה על פני חיים נורמטיביים וטובים לצד המשפחה. למה הם עושים את זה? שאלה טובה, במאמר הבא ננסה לענות לכם על מה שאפשר.

איך נראה אדם שחי סביב איסוף כפייתי?

למה אנשים אוספים בכלל? למה הם צריכים את זה? זו תורה שלא יכולה להיאמר על רגל אחת. למעשה לא צריך לעסוק בזה ובשפיטה את האדם ואת הרצון שלו לאגור, כל מה שצריך זה מפנה אחד שמבין, מכיר את המקרים ויכול לתת מענה ל "איך מפסיקים את זה"!

בגדול, האדם שיבחר באגירה יוותר על לא מעט בחייו העיקר שלא יגעו לו בחפץ חסר החשיבות. חסר חשיבות? הוא בהחלט חסר חשיבות אבל בעבור האגרן הוא הדבר הכי טוב שקרה לו. הכי טוב שקרה לו? לא בטוח, אולי הוא משכנע את עצמו? יש כאן המון תאוריות שצריך לחשוב ולתת להן תשובות אבל קודם לכן חשוב להבין איך מפנים דירה מלאה בתכולת איסוף כפייתי.

אדם שחי בסביבה כפייתית חי בהזנחה! הוא לא צריך דבר עד שהוא פוגש אדם אחר שמבין אותו, לא שופט אותו ויכול בהחלט לעצור את קצב האגירה ולתת קצת חיוך למשפחה, לחברים ובעיקר לשכנים ששואפים לחיים בסביבה ראויה. למעשה הם ששים לחיים נורמטיביים ולסביבה בריאה לא פחות ממשפחת האדם שחי בסביבה אגרנית.

 איך עוזרים או מפנים סביבה מוזנחת?

כפי שצוין, זה באמת תלוי אם מדובר בדירה מאוכלסת או דירה שאין בה אדם, מן הסתם כאשר אדם חי בדירה מוזנחת יהיה הרבה יותר קשה לשכנע אותו לזוז מהלך התנהגותו. מאידך גיסא, אם מוצאים נכס שאין בו אנשים והוא מוזנח ומלא בזבל בעקבות היותו סגור במשך זמן, אזי יהיה הרבה יותר קל.

בגדול, המרכז לפינוי דירה בישראל מבין ויודע את כל המשימות המוטלות עליו, אין שונה בין זה לזה. נכון, זה יכול להיות מורכב יותר ועדיין המרכז לפינוי דורש לבדוק, לחקור את הדברים, לראות את הנכס ואז להחליט יחד תוך כדי הסבר מעמיק כיצד להיפטר מהאשפה ולהפוך את הנכס המוזנח לגן עדן על פני האדמה.

 איך מתמודדים עם דירה מלאה בזבל בעקבות אספנות כפייתית?

בשביל להבין איך אפשר להתמודד עם איסוף כפייתי ודירה מוזנחת צריך להבין קודם את מהיכן התחילו הדברים. מה אתם באמת יודעים על אדם שבוחר חפצים על פני אנשים? זו ההגדרה הכי נכונה לגבי אנשים שאוגרים ומכנים את עצמם לא פעם אספנים כפייתיים.

כל אחד זכאי לחיים נורמטיביים חפים מחפצים או אגירה, אבל כשזה נעשה לבד ספק אם שאותו אדם שחי את האגירה ישנה את הרגליו ופתאום יגור בבית ללא חפצים, פסולת או סכנות אלא אם הוא מאפשר למישהו אמיתי שמבין בתחום להיכנס לחייו ואל הראש שלו ולמגר את האגירה לאלתר.

המרכז לפינוי דירה בישראל מכירים את התחושה, הם לא אספנים אבל הם מה שהכי קרוב לזה, אנשים שנכנסים בנעליים של האחרים ועשו קילומטרז' מכובד ביותר בכל מה שקשור לפינוי דירות וסילוק האגירה הכפייתית מהחיים עצמם. לצד אמון, שקיפות מלאה ומחיר שווה לכל כיס, המפנים המקצועיים יודעים בדיוק מה צריך כדי להגדיר איסוף כפייתי כנחלת העבר.

איך מבצעים פינוי מדירה מוזנחת בשל איסוף כפייתי?

המרכז לפינוי דירה בישראל מגיע עד אליכם, הוא בודק את הנכס ואת החדרים בו, בודק את המעברים, את הקומה, את החנייה וכל מה שיכול להקשות או להקל על הפינוי הזה.

כמו כן, נבדקות הכמויות של האשפה בדירה ומצבה. האם מדובר באשפה יבשה או רטובה? אלו הם בהחלט פרמטר שיילקחו בחשבון לפני שתוצא תוכנית והצעת מחיר לפינוי מקצועי.

מרגע שתיקחו החלטה, המפנים לא יבזבזו לכם את הזמן, יגיעו למקום בזמן שהבניין אינו מאוכלס באנשים (שעות מוקדמות בבוקר) לא יתפסו שום מקום חנייה ויפעלו לצד כל קודי ההתנהגות המוסריים ביותר, הכול כדי שהנכס יישאר מרוקן אבל הפעם רק מהאיסוף הכפייתי.

לצד תשומת לב מלאה, השלכת פסולת לאתרי אשפה ומיון ממוקד, המפנים המקצועיים יגלו גם את הציוד היקר, החשוב והמסמכים שיקיריכם חיפשו לרבות מסמכי הדירה עצמה. מה יהיה לאחר מכן?

עכשיו כל מה שנשאר זה לדמיין את הטוב ביותר, חיים לצד החיים, ביקורים, אהבה, יחסים טובים עם השכנים והכי חשוב מקום מגורים שיכול לאכלס אנשים שרוצים לחיות בכבוד.

מחפשים לייצר שינוי אצל מי שאתם אוהבים? המרכז לפינוי דירה בישראל יודע ויכול לתת לכם את המענה שאתם מחפשים זה זמן רב.