חדשות    

הענף שדווקא מרוויח מהסתגרות בבתים: גיימינג

בין המרוויחים ממשבר הקוונה לא נמצאים רק מזון ותרופות אלא גם הבידור הביתי, ובעיקר הגיימינג.

בבידור הביתי צומחות תעשיות כמו סטרימינג, למידה מרחוק, רשתות חברתיות וכמובן גיימינג שמסתמנת כמרוויחה גדולה מהמשבר. לאור המשבר עולות תהיות בדבר היכולת של קווי הייצור לעמוד בביקוש הצפוי של הקונסולות החדשות. ונראה שנראה הודעות כאלו גם ללא הודעה רשמית. עם זאת, כמה כנסים שתוכננו להשקות בוטלו ושודרו רק באופן מקוון.

בנוסף, מחקר של Verizon מצביע על עליה של 75% בצריכת אינטרנט לטובת משחקים מאז פרוץ המשבר. משמעות נתונים אלו היא שהציבור בבידוד ביתי מחפש בידור זמין, ומשחקי המחשב מעניקים גם בידור וגם דרך לשמר אינטראקציה חברתית. חברות רבות זיהו את ההזדמנות הזו והן מציעות משחקים בחינם לתקופה מוגבלת, יחד עם מבצעים לרכישת משחקים כשהרבה מהמשחקים מוצעים לציבור בהנחות משמעותיות.

המשבר תומך  גם בתחום שידור המשחקים בהזרמה (סטרימינג), שכבר כך מזנק  ביחס לתקופה המקבילה של 2019. מחקר של חברות סטרימינג מצא כי הצפייה במשחקים דרך Youtube ו-Twitch עלה ב-15% בשבועות האחרונים וכי שילוב השהיית משחקי ליגות הספורט וביטול בתי הספר, הקפיץ את הביקוש להזרמת משחקים בווידאו. לצד משחקי הסטרימינג תחום צומח במיוחד הוא משחקי הסלולר.בנוסף תעשיית הגיימינג גם כך נכנסת למשב טוב יותר מהרבה תעשיות עקב הכנסות הסרטים בהשראתם בהוליוד,. עדיין עולה שאלת ההכנסות רוב המשחקים הצומחים הם משחקים חינמיים מבוססי פרסומות אבל אם המשבר יימשך יהיה קשה יותר למצוא מפרסמי.

לפי UBS אפשר להקטין את השפעת הנגיף על התיק בהקטנת החשיפה לסקטורים שייפגעו קשות מההתפרצות, כמו חברות תעופה או תיירות והעדפה של מניות כמו חברות גיימינג אונליין, שאנשים צורכים יותר כשהם נשארים בבית".

עולם הגיימינג של נטפליקס: החברה תפתח משחקים לפי סדרות המקור שלה

שיתוף פעולה בין סוני למיקרוסופט בתחום הגיימינג

תחביב יקר: גיימינג – כמה זה עולה לכם?