חדשות    

ויזה תתמוך בליגת השכונות של קטמון ירושלים

 חברת Visa משיקה שיתוף פעולה עם קבוצת הילדות והנערות של הפועל קטמון ירושלים. במסגרת זו תתמוך Visa במאמציה של הפועל קטמון ירושלים להמשיך ולהשקיע בתוכנית הדגל של המועדון, 'ליגת השכונות'. לפי ויזה, שיתוף הפעולה משקף את החשיבות שהחברה מייחסת לקבלת השונה ולהעצמה נשית, ועם מאמציה המתמשכים של Visa לקדם את הערכים הללו בעולם כולו.

הפועל קטמון ירושלים הוא מועדון המתנהל כחברה רשומה בבעלות מוחלטת של אוהדיו. מטרתו של המועדון היא למנף את האהדה האדירה לכדורגל ברחבי העולם כדי להביא לשינוי תרבותי וחברתי.

הפועל קטמון ירושלים מפעילה את ליגת השכונות זה 11 שנים. השנה ישתתפו במפעל 52 קבוצות מ-25 בתי ספר ברחבי העיר ובסך-הכל מעל ל-750 ילדים וילדות בליגת השכונות/ הילדים מקיימים 'לצד אימוני הכדורגל, גם פעולות העשרה חינוכיות ובנוסף עורכים ביניהם מדי שבוע מפגשים חוצי דעות קדומות, דתות וחומות בעיר הגדולה, ביותר בישראל. כך מדווחת ויזה.

ברק מלניק, מנכ"ל Visa בישראל אמר: "ב-Visa אנחנו מציינים ומקדמים שיתופי פעולה חברתיים מתחומים שונים. בתחום הספורט אנו מחפשים שותפים שחוגגים מצוינות, שונות ועבודת צוות. מועדון הכדורגל של הפועל קטמון מוביל במאמציו להעצמה נשית ולכן שיתוף פעולה זה הוא הטבעי והנכון מבחינתנו".

דפנה גולדשמידט, יו"ר הפועל קטמון ירושלים אמרה: "אנחנו מאושרים משיתוף הפעולה ואסירי תודה על הזכות לחלוק את הערכים שלנו עם חברת ענק גלובלית כמו Visa. אנחנו מברכים שוב על ההזדמנות שניתנה לנו להמשיך ולהעצים נשים וילדות בירושלים ומקווים ששותפות זו תמשיך לגדול ולהתעצם".

מלניק הוסיף: " מטרת העל של הפועל קטמון היא לשבור סטריאוטיפים ומחסומים חברתיים על-ידי שיתופי פעולה. אנו מקווים שדרך הסיכוי לשחק כדורגל באופן מקצועי ומכיל, יתאפשר לנו לעורר השראה אצל שחקניות כדורגל מגיל צעיר ולקדם את הערכים הללו אצל כל אוהדי הכדורגל".

ויזה ומסטרקארד מתחרות על כיס הישראלים בחו;ל ועל העמלה שלהם

כרטיס ויזה בייסיק בינלאומי – Cal