תוכן ממומן    

חברת סופרקום בע"מ: כיצד דיסק און קי קטן יכול להפיל חברה גדולה?

Shutterstock

חברת סופרקום (Supercom) המומחית בטכנולוגיות זיהוי, מעקב, סייבר ואבטחת מידע – מספקת פתרון קריטי לבעיית USB זדוני, באמצעות חברת הבת סייפנד, למניעת פריצה, בקרה וניהול של החיבורים השונים למכשירים הנייחים והניידים שבבעלות החברות.

אחד מהחששות העיקריים של מומחי הסייבר בישראל ובעולם הוא USB זדוני (BadUSB), דיסק און קי או חיבור USB אחד קטן שבפעולות שונות יכול להפיל כל חברה, גם תאגידי ענק. לשם כך פותח הפתרון הייחודי של סייפנד, חברת הבת של סופרקום בע"מ.

איך מגיע USB זדוני למחשבי החברה? מדוע נדרשת אבטחת מידע ברמה גבוהה?

התרחיש שבו עובד או מנהל בחברה מחבר USB זדוני (BadUSB) למחשבי החברה אינו נדיר כלל, חברות גדולות ובנוניות בישראל ובעולם מתמודדות עם אתגרי אבטחת מידע רבים ובניהם גם חיבורי USB זדוניים שיכולים לחדור למערכות וקבצי החברה, לגנוב מידע ולגרום נזק רב במימדים עסקיים רבים עד לכדי סגירת התחום בחברה או פשיטת רגל.

פעולה פשוטה של החדרת וירוס לשבב מתוכנת למטרות זדוניות, מבוצעת באמצעות כל חיבור USB המשמש ככלי תקיפה בידי גורמים עוינים (האקרים עצמאיים או חברות מתחרות) ובמקרים רבים העובדים או המנהלים המחברים מקלדת, עכבר, מצלמה, מיקרופון או כל חיבור USB אחר – אינם מודעים למתרחש ויכולים שלא בזדון לגרום לנזקים משמעותיים לאבטחת המידע במקרים מסוימים ולנזקים כספיים ותדמיתיים ניכרים במקרים אחרים.

מלבד כתיבת נהלים וביצוע הסברה לעובדי החברה בכל הקשור לחיבורי USB למחשב, חברות מכל התחומים במשק חייבות להגן על המידע העסקי שברשותם, הנכס היקר ביותר לכל חברה.

פתרון מתקדם לבעיית USB זדוני (BadUSB) מספקת סייפנד, חברת הבת של חברת סופרקום, בעזרת תוכנה המשמשת חומה בפני התקפות זדוניות של חיבורי USB בלתי מורשים וכן מאפשרת מתן הרשאות, פיקוח, מעקב ובקרה אחר חיבורים ואיחסונים פנימיים בחברות פרטיות וציבוריות במשק הישראלי והבינלאומי.

חברת ההגנה סייפנד בשילוב עם חברת סופרקום יצרו הגנה מתקדמת לארגונים וחברות

חברת הבת של סופרקום בע"מ, הלוא הינה סייפנד, מספקת את הפתרון הייעודי הטוב ביותר ל USB זדוני, אתגר אבטחת המידע אשר בעל משמעויות עסקיות הרסניות.

התקנת התוכנה של סייפנד על הרשת בחברות וארגונים בישראל ובעולם מאפשרת מתן הרשאות מוגנות וחריגות לכל חיבור USB, ניתוח מדויק של דרישות ההגנה, הצפנת נתונים, אכיפת מידניות אבטחת המידע שנקבעה על-ידי החברה והפקת דו"חות על החיבורים של כל היוזרים בחברה.

חברת סייפנד מקבוצת סופרקום בע"מ מאפשרת לכל חברה להגן על המידע היקר שקיים ברשותה ולקבל ראייה מקצועית ורוחבית.

באמצעות הפיתוח של סייפנד ניתן לבלום את האיום המשמעותי של USB זדוני, המוביל פעמים רבות לסחיטה ואיומים עסקיים ואישיים של החברה או הבכירים בחברה, זיהום הרשת ומערכות המחשוב השונות בחברות, גניבת מידע פנימי קריטי בהתמקדות על סודות עסקיים, הפסדים כספיים ופגיעה בשמה הטוב של כל חברה.