חדשות    

חדש בשופרסל: כרטיסים נטענים בינלאומיים של בנק ירושלים

קרדיט: pixabay
מעודכן ל-07/2020

כרטיסי ה-Prepaid ישווקו בסניפי הרשת ויאפשרו טעינה של עד 1,000 שקל – יתאימו כארנק דיגיטלי לצורך מתנה או לשימוש ילדים

שיתוף פעולה בין שופרסל ובנק ירושלים: רשת שופרסל הודיעה כי תתחיל להפיץ בסניפיה כרטיסי אשראי נטענים בינלאומיים שמנפיק בנק ירושלים.

בכרטיסי ה- Prepaid(פריפייד) יהיה ניתן לטעון עד 1,000 שקלים, והם מיועדים לשימוש עצמי – למשל ברכישות בישראל ובחו"ל, לשימוש כמתנה או כארנק דיגיטלי לילדים ללא חשבון בנק. הטענת הכרטיסים ורכישתם תתאפשר באופן בלעדי בסניפי רשת שופרסל. בעתיד יוצע גם כרטיס נטען בטעינה רב-פעמית עד לסכום של 1,000 שקלים, אשר יהיה מבוטח מפני גניבה.

היתרון של כרטיס הפריפייד הוא שניתן לבצע באמצעותו רכישות באינטרנט, ובכך הוא מהווה פתרון עבור מי שהבנקים אינם מאפשרים להם להנפיק כרטיס אשראי, או מי שמתנהלים רק במזומן ואין להם חשבון בנק. כמו כן, הכרטיסים אינם נושאים את שם הלקוח ומאפשרים ביצוע רכישות באינטרנט, עבור אוכלוסיות ללא כרטיסי אשראי ועבור מי שחוששים ממצבים של גניבת פרטי האשראי.

בנק ירושלים הוא הבנק הראשון בישראל שהחל להנפיק כרטיסים נטענים כבר ב-2017, ומאז הוא מרחיב את סל מוצרי הבנקאות המשלימה ומספק מגוון של פתרונות ללקוחות כל הבנקים בישראל. שיתוף הפעולה עם רשת שופרסל הוא חלק מיישום אסטרטגית הבנק. לאחרונה דיווח הבנק גם על שיתוף פעולה עם חברת הפינטק Rewire, המאפשר העברות כספים לחו"ל מכרטיס נטען.

גיל טופז, מנכ"ל בנק ירושלים: "שיתוף הפעולה עם שופרסל צפוי להרחיב באופן משמעותי את קהל המשתמשים בכרטיסים הנטענים של בנק ירושלים ולייצר ערך למשקי בית רבים. בכרטיסי בנק ירושלים ישנה בשורה עבור קהל הצרכנים של שופרסל. זהו פתרון ייחודי בארץ המאפשר ללקוחות שופרסל לרכוש כרטיס נטען של מסטרקארד ולעשות בו שימוש בכל מקום בארץ".

טל רז, מנהלת תחום כרטיסים חיוב בבנק ירושלים: "בשנת 2017 השקנו את כרטיסי הפריפייד משכורת, שזכו להצלחה עצומה. עכשיו עם השקת הכרטיסים הנטענים והזמינות הגבוהה שלהם שמתאפשרת בזכות סניפי שופרסל, נגיע לאוכלוסיות חדשות שמעוניינות ברכישת כרטיסי מתנה או בקהלים שאין להם כרטיסי אשראי ומעוניינים לבצע רכישות באינטרנט. הפריפייד הוא שוק צומח בכל רחבי העולם ובנק ירושלים מצליח לצמוח בענף בישראל".

כרטיסי אשראי נטענים – כל מה שצריך לדעת

כרטיסים נטענים – האם חוק להגבלת השימוש במזומן יעודד את הכרטיסים הנטענים?