טבע ממשיכה להיות מחויבת למימוש עסקת מיילן: משיקה מצגת מעודכנת
חדשות    

טבע ממשיכה להיות מחויבת למימוש עסקת מיילן: משיקה מצגת מעודכנת

טבע

טבע חזרה והודיעה היום כי היא מוכנה להראות עד כמה יועיל המיזוג עם מיילן והיא מציגה למשקיעים מצגת מעודכנת בהקשר להצעתה לאיחוד עם מיילן  המצגת גם הוגשה לידי הרשות לניירות ערך האמריקאית (SEC) .

ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל טבע אמר, "הביצועים הפיננסיים והתפעוליים החזקים שלנו מוכיחים כי אנשים מצוינים, מוצרים מצוינים ויכולת ביצוע יוצאת מהכלל של האסטרטגיה שלנו מתחברים להם בטבע בעוצמה רבה. טבע בנתה את תשתית לצמיחה מואצת ולעתיד חזק אף יותר – ואנו נמשיך להתפתח כדי לממש את האסטרטגיה שלנו וכדי להגשים את יעדינו. יחד עם מיילן, יהיו לנו התשתית והיכולת שיאפשרו לנו לקדם במהירות רבה יותר מודל עסקי מבודל העונה על צרכיהם המשתנים של מטופלים ולקוחות, בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות ומצוינות קלינית. אנו מחויבים להפוך עסקה זו למציאות ולספק את הערך שלו ראויים בעלי המניות שלנו ובעלי עניין אחרים של שתי החברות ראויים לו".

בין היתר, המצגת מדגישה: דירקטוריון טבע וצוות הנהלתה מחויבים למימוש עסקה בהקדם האפשרי והחברה מוכנה להפגש עם מיילן ויועציה בהקדם. הצעתה של טבע הינה אטרקטיבית במיוחד עבור בעלי המניות של טבע ושל מיילן וכן עבור בעלי העניין הנוספים. האיחוד המוצע מלא הגיון מבחינה אסטרטגית, פיננסית  ותרבותית. לחברה המוצעת יהיה פרופיל פיננסי חזק וגמיש, בעלת יכולת עמידה בהחזר חוב משמעותי תוך שמירה על רמת דירוג השקעה. טבע בחנה בזהירות את היבטי הרגולציה וההגבלים של האיחוד ומאמינה שכל האישורים הנחוצים יושגו ב- 2015. עוצמת עסקיה של טבע, צבר המוצרים שלה, הנהגתה וסיכויי צמיחתה בטווח הארוך. ההישגים המשמעותיים והביצועים הפיננסיים החזקים שהשיגה טבע באמצעות הטרנספורמציה שלה.

כפי שנודע ביום 21 באפריל, 2015, טבע הציעה לרכוש את מיילן תמורת 82.00 דולר למניה של מיילן, אשר תמורתה תשלם כ- 50% במזומן וכ- 50% במניות. הצעתה של טבע למיילן מתורגמת לשווי הוני של כ- 43 מיליארד דולר. הצעתה של טבע מייצגת פרמיה של 48.3% על מחיר המניה המנוטרל מהשפעה של מיילן נכון ליום 10 במרץ, 2015, שהינו יום המסחר האחרון לפני הפצת הספקולציות הנרחבות בדבר עסקה בין טבע ומיילן. הצעתה של טבע מותנית בכך שמיילן לא תשלים את הרכישה המוצעת על ידה של פריגו או כל עסקה אלטרנטיבית.