חדשות    

יוטיוב מיוזיק ויוטיוב פרימיום – שלמו כסף והיפטרו מפרסומות

שירותי הסטרימינג של גוגל מגיעים לישראל ומאפשרים להיפטר מפרסומות ולשמור סרטונים במחשב

שונאי הפרסומות חיכו הרבה שיוטיוב מיוזיק ושירות הווידאו יוטיוב פרימיום יגיעו רשמית בישראל, ועכשיו הם פה. מדובר בשני שירותי סטרימינג של גוגל המתחרים באפל מיוזיק, ספוטיפיי, ואחרים במוזיקה ובנטפליקס ואמזון וידאו בגזרת הווידאו. בחודש הראשון יוצא השירות לישראלים בחינם, אחר כך יהיה אפשר לבחור בין מינוי משולב למינוי נפרש

אם תרכשו מנוי לפרימיום תהיה לכם גישה גם ליוטיוב מיוזיק, אבל זה לא עובד הפוך; יוטיוב מיוזיק מציע אלבומים רשמיים, סינגלים, רמיקסים, הופעות חיות וגרסאות כיסוי  והיתרון שלה שאפשר למצוא דברים שבלעדיים ליוטיוב.

יוטיוב  אימצה את הדגם של ספוטיפיי ויהיה אפשר לבחור אמנים אהובים ולפיהם ייקבע הטעם המוזיקלי שלכם. כמו בספוטיפיי יש רשימת שירי נושא ואווירה.

עלות המינוי החודשי של פרימיום כולל מיוזיק עולה 23.90 שקל לאנדרואיד ו-31.90 שקל לאייפון. לניתן לרכוש גם את שירות מיוזיק בלבד בעלות חודשית של 19.90 שקל לאנדרואיד ו-27.90 שקל לאייפון. השירותים  זמינים גם במחשב ללא הבדל במחיר בין משתמשים PC או מק.

מי שבחר להשתמש בשירותים החינמיים של שירותי הסטרימינג של יוטיוב יצטרך לספוג את הפרסומות , לא יהיה ניתן להפעיל את המוזיקה ברקע כשפרימיום פועלת וכן לא יתאפשר לשמור סרטים. את פרימיום אפשר להוריד באתר ואת מיוזיק דרך חנויות האפליקציות

אמזון השיקה סטרימינג מוזיקה בחינם

איזה שירות טלוויזיה עדיף – פרטנר TV, סלקום TV או סטינג TV?