תוכן ממומן    

יזמות נדל"ן בתקופת המשבר – מה חשוב שתדעו?

pixabay

בשיתוף האקדמיה לפיננסים מבית BDO

נקודת הזמן הנוכחית בה אנו נמצאים מתאפיינת במשבר כמעט חסר תקדים בהיקפו בכלכלה המקומית והעולמית, כמו גם בשווקים השונים וביניהם שוק הנדל"ן. במדינות רבות נרשמות ירידות משמעותיות ומתמשכות בשווקים והמשבר הכלכלי החמור שנוצר במדינות רבות מעלה את רמת אי הוודאות לגבהים חסרי תקדים. מצב זה הופך תחום כמו יזמות נדל"ן למסקרן במיוחד בימים אלו, ולדעתם של יזמים רבים גם לאטרקטיבי במיוחד. מה חשוב לדעת בכל הנוגע ליזמות נדל"ן ולפעילות בשוק בימים אלו?

ידע וכלים מקצועיים יכולים לסייע להפיק תועלת משמעותית מהמצב הנוכחי

אולי הדבר הראשון והחשוב ביותר שיש לדעת על יזמות נדל"ן, במיוחד בימים אלו, הוא כי מדובר בתחום מקצועי לכל דבר ועניין בו יש הרבה מאוד מה ללמוד בצורה מסודרת. זאת בניגוד לתדמית המתלווה לא אחת לעולם היזמות כולו, וליזמות נדל"ן בפרט, לפיה לא צריך ללמוד או לדעת יותר מדי על מנת ליזום, שכן כל שנדרש זה תעוזה ואמביציה. בפועל, יזמי הנדל"ן המצליחים ביותר למדו (וממשיכים ללמוד) בצורה מסודרת זו או אחרת תחומים שונים המאפשרים להם לפעול בצורה מושכלת ומוצלחת יותר.

במיוחד כיום, כאשר חוסר הוודאות והכאוס השורר בשווקים וענפים רבים ושונים מציב סיכונים משמעותיים אך גם פותח אפשרויות אטרקטיביות וחסרות תקדים, למידה מקצועית ומסודרת של תחום כמו יזמות נדל"ן יכולה בקלות להעניק את היתרון הנדרש על מנת להפיק תועלת משמעותית ביותר מהמצב הנוכחי.

בקורס יזמות נדל"ן, לדוגמה, ניתן ללמוד בצורה מקצועית ומפורטת כיצד לזהות נכסים הנמכרים במחיר הנמוך יותר ממחיר השוק, וקל מאוד להבין כיצד כישור מסוג זה יכול לשרת את יזם/ית הנדל"ן בימים טרופים אלו. גם הידע וההבנה הנדרשים על מנת להצליח להתחמק משלל הסכנות האורבות כיום לכל עסקה בכל תחום, ובמיוחד עסקאות גדולות בתחומים כמו נדל"ן, הוא ידע בעל ערך עצום המועבר במסגרת קורס יזמות נדל"ן מקצועי.

כלומר, אם רוצים לפעול בשוק יזמות הנדל"ן דווקא היום, מומלץ ביותר לעשות זאת עם ההכנה והידע המקצועיים הטובים ביותר שניתן להשיג. דוגמה טובה לכך תוכלו למצוא בקורס יזמות נדל"ן (נדל"ן PRO) של האקדמיה לפיננסים.

חוסר היציבות ואי הוודאות מצביעים על היתרון שברכישת מקצוע בתחום

המצב התזזיתי והבלתי צפוי השורר כיום בשוק הנדל"ן מאפשר גם להבין בצורה טובה וברורה הרבה יותר את החשיבות של רכישת מקצוע מסודר בתחום, כאשר הדוגמה המתבקשת במקרה זה היא מקצוע התיווך.

עבור כל מי שמעוניין לפעול בשוק הנדל"ן כיום, גם אם כיזם, מומלץ ביותר להחזיק גם ברישיון תעסוקה במקצוע בתחום דוגמת מקצוע התיווך. רישיון זה מאפשר למצוא תעסוקה בעולם הנדל"ן בכל מצב ובכל זמן, וכך להישאר עם האצבע על הדופק ולהתמקם בנקודה הטובה ביותר על מנת לפעול בשוק גם כיזמים.

במסגרת קורס משולב, דוגמת זה שמציעה האקדמיה לפיננסים, ניתן ללמוד יזמות נדל"ן באופן מקצועי ולקבל רישיון תיווך גם יחד, בתוך מספר חודשים ספורים ובמתכונת לימודים  גמישה ונוחה.

*** חטיבת לימודי הנדל"ן באקדמיה לפיננסים היא החטיבה הגדולה ביותר ללימודי נדל"ן בארץ. במסגרת לימודי הנדל"ן מועברים ומתקיימים בימים אלו מחזורי קורס השקעות נדל"ן (נדל"ן PRO), קורס נדל"ן מקיף (נדלן BIZ) והכשרות מקצועיות נוספות בתחום.