אחזקת דירה    

כורסאות טלוויזה – איך בוחרים ומה המחירים

כורסת ברדקס

עדיין צופים בטלוויזיה? אתם ודאי צריכים מושב נוח. חברות שונות מציעות  כורסאות טלוויזיה שבהן אפשר להתמתח' לשים את הרגליים ואף לקבל מענה לגב הטרוד מטרדות היומיום. כורסאות טלוויזיה יכולות להיות פשוטות או עתירות שדרוגים טכנולוגיים כמו כוונון, עיסוי ועוד.

איך לבחור כורסאות טלוויזיה?

דבר ראשון, כמו בכל מוצר לגב שלכם, צריך לבדוק את הנוחות, עוד לפני הקנייה מתייישבים ובודקים אם נוח. פשוט מאוד. כמו כן צריך להתחשב בגודל המקום שבו תהיה מוצבת, כורסת טלוויזיה היא מכשיר די גדול, היא יכולה להיות גדולה מדי במקום או קטנה מדי לעיצוב. אל תבואו בלי מידות מוכנות של החדר והמיקום שבו תרצו להציב אותה.

כמו כן אל תגיעו לקנייה לא מוכנים. יש סוגים רבים של כורסות טלוויזיה שעליהן נרחיב במדריך זה. דעו מראש מה הכורסה שאתם צריכים. כיוון שכורסאות טלוויזיה משמשות לשנים ארוכות לא מתפשרים על טיב החומר. עדיף גם ריפוד קלאסי שתמיד יתאים לעיצוב בבית. ובחרו ריפוד קל לניקוי אם יש לכם ילדים או שופכים הרבה קפה. ריפוד הבד קשה יותר לניקוי למשל מריפוד עור אך זול יותר ומעט נוח יותר. אפשר ריפוד דמוי עור אם אתם רוצים מראה אלגנטי יותר ובמחיר נמוך יותר.

*המחירים בכתבה הם לקנייה אונליין

כורסת בד

כורסת בד היא כאמור הכורסה הפשוטה יותר, הקשה יותר לניקוי אך מחיריה יכולים להיות נמוכים יותר,  בטווח של 1000-4000 שקל ואף פחות. מה שיכול להעלות את המחיר הוא העיצוב ומבנה אורתופדי. כורסה חשמלית תעקוף את 2,500 שקלים. גם הדום נשלף וכורסה מתנדנדנת מעלים את המחירים ב-500-1000 שקל.

כורסת עור

כורסות עור בטווח הנמוך נמכרות בכ1500- שקל ובטווח הגבוה נמכרות ביותר מ-3000 שקל. גם כאן הדגמים האורתופדיים מעלים את המחיר, לצד מנגנוני פתיחה לידיים , להדום לרגליים ועוד אך את עיקר המחיר מעלה העיצוב.

כורסה דמוית עור

לעומת עור המחיר נמוך יותר ברוב המקרים אך כורסות דמויות עור קשות יותר לניקוי. מבין החומרים כאן זו האפשרות הזולה יותר ולרוב ניתן למצוא כורסאות במחיר 1000-1500 שקל.

גם כאן מה שמעלה את המחירים הוא בעיקר העיצוב.

כורסאות עם שלדה מעץ

כורסאות משלדה מעץ יכולות להיחשב אורתופדיות ואם מדובר בעץ מלא הן עמידות יותר לאורך זמן. ניתן להשיגן ב-1000-2000 שקל.

כורסאות טלוויזיה חשמליות

כורסאות טלוויזיה חשמליות  יכולות להיות עם מנגנון קימה, תזוזה, הישענות, פירוק ועוד.כורסה פשוטה של עלמה דיזיין של נדנוד בלבד עולה כ-2670 שקל, מנגנון קימה מעלה את המחירים ל-3000-4000 שקל. בסליפ אין כורסאות עם שני מנועים עולות בסביבות 5,000 שקל.

בד"ר גב המחירים גבוהים יותר ומתחילים ב-4300 שקל ומסתיימים ב-6400 שקל לאחר הנחה. באמריקן קומפורט מציעים כורסאות ב-4500 שקל בממוצע ובטווח הגובה 7,000 שקלים.

כורסאות טלוויזה עיסוי

כורסאות טלוויזיה פשוטות לעיסוי יכולות לעלות גם 1000-1500 שקלים, אך כשעולים  ברמת העיצוב ובמנגנונים החשמליים המחירים מתחילים ב-3,000 ומגיעים עד לכמעט 20 אלף שקל לכורסת מאסטר באמריקן קומפורט, הכוללת רמות עיסוי שונות, התאמת קצב ועוד.

יצרניות נוספות

אחת היצרניות הפופולריות של הכורסאות הפשוטות היא גרוקס עם מחירים של 1000-2000 שקל. אחריה ברדקס עם כורסאות פשוטות במחיר 1000-1500 שקל. בסימנס המחירים גבוהים בהרבה ומתחילים ב-3,000 שקל ובטווח הגבוה יש כורסאות מעל 5200 שקל.

באיי-רסט חוזרים למחירים שפויים של 1000-200 שקל. בהום דיקור גם מחירים של 1000-1500 שקל.

כורסאות פופולריות

פרינס כורסת טלויזיה אורטופדית, בעלת הדום נשלף. נשכבת וחוזרת למצב ישיבה בקלות. שילדת הכורסה עשויה מעץ עם חיזוקי מתכת. המושב מורכב משכבות עבות של ספוג וקפיצי פוקט איכותיים

1440 שקל ומשלוח 150 שקל

גרוקס ברון:  שילדה עשויה מעץ מלא חזק ועבה.המושב מרופד ומשולב קפיצי פוקט.הריפוד הנו דמוי עור איכותי דוחה נוזלים המשתמר לאורך זמן

מחיר: 910 שקל

סימונס מונטריי: כורסת בד קומפקטית אורטופדית. מערכת קפיצים מיוחדת שפותחו במיוחד לישיבה נכונה.מושב ארגונומי ייחודי לישיבה נכונה,

הכורסא נפתחת למצב שכיבה עם הדום מלא להרמת הרגליים מנגנון מתנדנד LOOSE BACK עם ידית פתיחה קלה ונוחה.

מחיר: 3,500 שקל