רכב ותחבורה    

כמה תעלה נסיעה של 10 דקות בקורקינט ואיך לשלם פחות

כל חברות הקורקינטים השיתופיים עדיין גובות אותו מחיר, אבל למרות זאת שורת קופונים, מבצעים ודילים של הטענה יכולים לצמצם עלויות

אתם לא בדיוק מהרוכבים הקבועים על הקורקינטים, אבל פספסתם את האוטובוס או את השעה האחרונה שלו. אתם צריכים רק 10 דקות נסיעה על הקורקינט להגיע ממקום למקום. כמה זה יעלה לכם? בכל החברות, הכוללות את בירד, ליים, ווינד וליאו, תשלמו  חמישה שקלים על פתיחת  הנעילה ועוד חצי שקל לדקה. כך שעל הנסיעה תשלמו 5 שקלים+5 שקלים על  פתיחת הנעילה, סך הכול 10 שקלים. רכיבה של 20 דקות תעלה 15 שקל. מי שזקוק לרכיבה הלוך ושוב באותו יום, למשל לתחנת הרכבת, ישלם כ-25 שקל ליום בתחשיב צנוע ומאות שקלים לחודש לרכיבה קבועה.

נזכיר כי המהירות המרבית בקורקינט שיתופי היא 25 קמ"ש, כך שעקרונית אפשר לגמוא אפילו 4 ק"מ ב-10 דקות בלי להתחשב בתנאי הדרך כלל. המרחק הממוצע עם זאת הוא 2.5 ק"מ וזמן נסיעה ממוצע 15 דקות.

האם יש דרך להוזיל עלויות? לקוחות wind באזור שדרות ירושלים תל אביב לא משלמים על הפתיחה, כך שנחסכים מהם  חמישה שקלים לפתיחה. לקוחות ליים יקבלו החזר על הנסיעה ועוד אם יצרפו חבר בסך 11 שקלים. ליים גם מציעה שלושה שחרורים חינם במבצע חבר מביא חבר כך שנחסכים 15 שקלים, כלומר נסיעה של רבע שעה ללא עלות. בבירד יש הנחות ייעודיות לסטודנטים, יש לברר באגודה. דילים נוספים בכל החברות אפשר למצוא באתר bee deals.

בנוסף נוסעי הקורקינטים יכולים לקבל החזר באמצעות הטענת קורקינטים בביתם באפליקציות בירד וליים בלבד. העלות נעה בין 15 שקלים ל-20 שקלים ליחידה, תלוי בעיקר במרחק של הקורקינט ומצב הסוללה שלו. המספר המרבי של קורקינטים שאפשר להטעין הוא 20, ביום, כך שבעיקרון אפשר לקבל 400 שקל ביום, אבל זה הרבה יותר מעשר דקות.

 

קורקינטים שיתופיים גם בפתח תקווה: ליים ובירד נכנסות לעיר

מה הדגמים של הקורקינטים השיתופיים ומה הכי טוב

הסדרה בתחום הקורקינטים – יוגבלו מספר הקורקינטים בתל אביב

קורקינטים חשמליים – לשכור או לקנות?

 

קורקינטים חשמליים - הכל על האפליקציות

קורקינטים חשמליים – הכל על האפליקציות