תוכן ממומן    

כרטיס ביקור דיגיטלי עושים מהיום עם דיביט

pixabay

כרטיס ביקור דיגיטלי נהדר לשלל מקצועות מפתח בתעשייה: אנשי דיגיטל, אנשי שטח ומכירות, בעלי מקצוע, ואנשים עצמאיים שמספקים את שירותיהם לציבור הפרטי. כרטיס הביקור הדיגיטלי, מאפשר הקמת תשתית שבה יהיה כל המידע של העסק באופן מצומצם ובצורה רלוונטית – החל מדרכים ליצירת קשר, ועד למידע ופוסטים ברשתות החברתיות.

מה זה כרטיס ביקור דיגיטלי – וכיצד הוא מסייע לנו

כרטיס ביקור דיגיטלי הוא דף אינטרנט יחיד ותו לא. ברמה הטכנית, המערכת מאוד מתקדמת, כוללת ערכות נושא, ויכולות הכרחיות אשר מותאמות לבעלי מקצוע השונים. ברמה הטכנית, מדובר על דף אחיד שבו יש פרטים אודות העסק: פרטי התקשרות, תמונות אודות העסק, קישורים הכרחיים לרשתות החברתיות, ואפילו טפסים למשיכת לידים. ההבדל בין אתר אינטרנט מלא לכרטיס ביקור דיגיטלי, מאופיין רק בכמות העמודים והאלמנטים. כרטיס ביקור דיגיטלי מסייע לנו בשלל דרכים: הראשונה, הוא פשוט חוסך לנו כסף בבניית אתר אינטרנט מלא. השנייה, מרכזת הכל במקום ודף אחד. שלישית, היא מאפשרת ללקוחות להיות איתנו קשר ולקבל מאיתנו מידע.

כרטיס ביקור דיגיטלי מותאם למובייל במאה אחוזים, ומאפשר לעסקים קטנים להתנהל בצורה נכונה יותר. התרומה הכי משמעותית של כרטיס ביקור דיגיטלי הוא הכסף. יצירה והתחייבות לכרטיס ביקור דיגיטלי פשוט קלה יותר מאשר התחייבות לאתר אינטרנט. במילים אחרות: יש גוף שמנהל ומתחזק לנו את הכרטיס, לעומתו אתר אינטרנט ידרוש מאיתנו להשקיע זמן וכסף.

מהם ההבדלים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאחד רגיל

כרטיס ביקור רגיל הוא כרטיס מסוג נייר אשר מודפס ע"פ עיצוב מסוים בבתי הדפוס בישראל. לעומתו, כרטיס ביקור דיגיטלי הרבה יותר מתקדם ורלוונטי לזמנים העכשוויים כמו היום. כפי שאתם יודעים, אנחנו חייבים להתקדם עם הטכנולוגיה, וכבר לא מספיק להחזיק כרטיס ביקור פיזי, אנחנו צריכים גם כרטיס ביקור מעוצב ודיגיטלי. אז מהם ההבדלים בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאחד רגיל? הנה הם ההבדלים:

  1. דיגיטליות – אחד ההבדלים הגדולים ביותר בשני הכרטיסים, הוא העולם הדיגיטלי. כרטיס ביקור רגיל אינו דיגיטלי ומוחש בעולם האמיתי, לעומתו כרטיס באינטרנט נחשב ככרטיס דיגיטלי לכל דבר.

  2. ניתן לשינוי או לא – כאשר כרטיס הביקור הרגיל הודפס והגיע לידינו הוא נשאר פשוט קבוע, לא ניתן לשינוי או עריכה מסוימת. לעומתו, כרטיס הביקור הדיגיטלי מאוד דינמי, ניתן לשינוי ולעריכה מתמדת וללא הגבלה. אם טעינו במספר הטלפון או שהחלפנו אותו, בכרטיס הרגיל לא נוכל לעשות שינוי, אלה להדפיס מחדש. במקרה כזה, כרטיס ביקור דיגיטלי יהיה הפתרון האידיאלי ביותר עבורנו.

  3. שליחת הכרטיס ללקוחות – אחד החסרונות בכרטיס ביקור רגיל, שיותר קשה לשלוח אותו. אנחנו חייבים להיות נוכחיים במקום, ואם שכחנו למסור אותו, אנחנו אבודים. לעומתו, הכרטיס הביקור הדיגיטלי ניתן לשליחה ולמסירה מכל מקום אפשרי ובכל זמן נתון.

  4. שיתוף ברשתות החברתיות – מן הסתם, כרטיס ביקור רגיל ניתן למסירה רק במהלך הפגישה. עקב זאת, לא נוכל לשתף אותו בצורה ראויה ברשתות החברתיות. לעומתו, לכרטיס הביקור הדיגיטלי יש לינק אינטרנטי ישיר, ובעקבות זאת נוכל לשתף את הלינק בכל מקום אפשרי ובעיקר ברשתות החברתיות.

  5. השקעה כספית והעידן הירוק – כרטיס ביקור רגיל מצריך השקעה כספית די גדולה: שכירת מעצב גרפי לשם סגנונו של הכרטיס, וכמובן בית דפוס שיישם את העיצוב בשטח. לעומתו, כרטיס ביקור דיגיטלי הוא השקעה די מינימלית וחסכונית הרבה יותר. מעבר לכך, כרטיס ביקור רגיל "מלכלך" הרבה יותר את הסביבה ולא תורם לסביבה ירוקה יותר. לעומת זאת, כרטיס ביקור דיגיטלי לא מודפס בעולם האמיתי, ומאפשר לנו להיות ירוקים הרבה יותר.

אלה הם חמשת ההבדלים המורגשים ביותר בין כרטיס ביקור דיגיטלי לאחד רגיל. אם שמתם לב, כל ההבדלים נוטים לחיוב עבור הכרטיס הדיגיטלי. ללא ספק, הכרטיס הדיגיטלי תורם יותר, מנצח בזירה, ומאפשר ללקוחות להגיע לעסק בצורה הנוחה ביותר.

דיביט כרטיסי ביקור – היתרונות שלנו

אתר דיביט היא מערכת מאוד משוכללת שמאפשרת יצירה של כרטיס דיגיטלי מעוצב בשלושה שלבים: הזנת פרטי העסק הנדרש, בחירת ערכת עיצוב מתוך מאגר שהוגדר מראש, וזהו – הכרטיס מוכן וזמין באוויר לשימושכם הבלעדי. מהם היתרונות של כרטיסי הביקור הדיגיטליים של דיביט? ובכן, הנה כמה מהם:

  1. עדכוני SMS בכל פעילות – בחבילות מסוימות תוכלו להתעדכן בקבלת SMS לנייד כאשר יש פנייה חדשה שנועדה לטיפולכם. הכרטיס שלכם קיבל הודעה חדשה מאחד הטפסים? גם במקרה כזה תקבלו עדכון ב- SMS ישירות לסמארטפון שלכם.

  2. ממשק שליטה נוח ופשוט – אנשי הטכנולוגיה וכאלה שלא יוכלו להתמודד עם הניהול בצורה הפשוטה ביותר. למעשה, עשינו בדיקות רבות ובדקנו את המשתמש הממוצע, והתוצאה הייתה נפלאה. גם אם לא נחלתם בכישרונות המחשב, עדיין תוכלו לנהל את הכרטיס שלכם בצורה פשוטה. לוח הבקרה וממשק השליטה מאוד פשוט לניהול ותפעול, הרבה חידושים טכנולוגיים הוכנסו לפשטות ועממיות.

  3. התאמה למובייל – כל המערכת מותאמת למובייל עד לרזולוציות הכי קטנות. כל עסק וכל כרטיס שתאם יוצרים אצלנו מותאם למובייל ב- 100%. השקענו את מרב המאמצים להתאים את כל האלמנטים למובייל: החל מפרטי יצירת קשר, סרטונים, תמונות, וגם הלינקים לרשתות החברתיות.

  4. מבחר גדול של תבניות – כבר לא מדובר על עידן בסיסי של 3-5 תבניות קלאסיות, אלה בהרבה יותר. אנחנו התאמנו עשרות תבניות לסוגי עסקים רבים: בעלי מקצוע, נותני שירותים, ואפילו אנשי שטח ומכירות.

  5. ניהול כפתורים – במערכת שלנו השארנו מקום שבו תוכלו לנהל את הכפתורים שלכם בצורה הנוחה והפשוטה ביותר. רוצים להתאים כפתור מסוים? להניע לפעולה בצבע מסוים? זה אפשרי! אחרי הכל, הקמנו מקום שמוקדש לכבוד זה.

  6. גלריית תמונות רחבה יותר – בממשק הניהול שלכם, תוכלו להוסיף בקלות את התמונות מהעסק שלכם, מהעבודות אחרונות, ואפילו ממעבדת התיקונים. אנחנו לא מגבילים אף אחד על נפחים, ותוכלו לעלות עד 10 תמונות.

  7. מחירים נוחים וזולים – אתר דיביט מאפשר לכם לבחור את החבילות בעצמכם, כמו שנאמר – שירות עצמי. החבילות משתנות ונעות בין 9.90-29.90 ₪ לכל היותר. לכל חבילה יש את היתרונות שלה, וחשוב לבחור בחבילה שמתאימה למידות שלכם. המחירים אצלנו נוחים לכל כיס ואדם בישראל.

אלה הם 7 היתרונות שיעניקו לכם שימוש קל ופשוט במערכות של דיביט. בנוסף, תקבלו גם שלל פיצ'רים נוספים: ווצאפ בקליק, חיוג בקליק אחד, שמירת מספרים בטלפון, ניווט בקלות לבית העסק, טפסים ליצירת קשר, ואפילו פינקנו אתכם בממשק המלצות ייחודי. אז מה אתם אומרים נתקדם? התחילו עכשיו ליצור את כרטיס הביקור החדש שלכם באתר דיביט.