מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון בנקאות פרטית – ישראכרט והבנק הבינלאומי

מועדון הלקוחות הבא שנסקור עבורכם הוא פרי של שיתוף פעולה של חברת כרטיסי אשראי ישראכרט והבנק הבינלאומי, והוא מיועד לאנשים להם חשבון פרטי בבנק הבינלאומי.

צורת ההשתייכות למועדון היא הזמנה של כרטיס אשראי בינלאומי של מאסטרקארד, בגרסת זהב או פלטינה. חשוב לציין שהשיוך למועדון אינו כרוך בתשלום – אך כן יש צורך לעמוד בתשלום דמי הכרטיס המשתנים בהתאם לסוג הכרטיס והתנאים הספציפיים שמוגדרים עבור הלקוח/בעל החשבון הספציפי. זהו לדעתנו הסוגיה החשובה ביותר שצריך לשים אליה לב כשמזמינים כרטיס אשראי, עם כל הרצון שבטח יש ליהנות מהטבות שונות. מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה..

ההטבות שמספק הכרטיס

השתייכות אל מועדון הבנקאות הפרטית של ישראכרט והבנק הבינלאומי מקנה מספר הטבות. ההטבה הראשונה שמאפיינת את רוב כרטיסי האשראי של Cal היא הנחות קבועות על רכישות בבתי עסק ובחנויות הנמצאים בהסדר עם כאל. ההנחות הן בגובה מספר אחוזים וניתנות באופן אוטומטי.

המועדון מספק הטבות ומבצעים ייחודיים, אשר מועברים לחבריו בדיוור ישיר. הוא מאפשר שתי כניסות לטרקלין דן מדי שנה קלנדרית, כאשר לצורך מימוש ההטבה צריך להוריד קודם לכן קוד קופון דרך האפליקציה הסלולרית או אתר האינטרנט של ישראכרט (יש כרטיסי אשראי בהם הכניסה החינמית היא אוטומטית וכרוכה בהצגת הכרטיס בלבד).

עוד משהו שמקבלים חברי מועדון בנקאות פרטית של ישראכרט והבנק הבינלאומי הוא ביטוח נסיעות לחו"ל, שקיים בצורה זו או אחרת ברוב כרטיסי האשראי שסקרנו כאן. את הביטוח צריך להפעיל לפני כל נסיעה בחו"ל, והוא מיועד רק ללקוחות שמחזיקים בכרטיס אשראי בינלאומי בתוקף ושגילם אינו עולה על 75. הביטוח כולל הוצאות רפואיות, כיסוי טיפולים ותרופות בחו"ל, הטסות רפואיות, ביטוח מטען ועוד. מטבע הדברים הוא יהיה בסיסי באופן יחסי לביטוחים המוצעים בתשלום, ולכן הוא עלול לא להתאים לכל נסיעה או אדם.

מחזיקי כרטיס מועדון בנקאות פרטית של ישראכרט והבנק הבינלאומי יכולים לבחור להשתייך לתכנית המסלולים של ישראכרט, ולקבל את ההטבות המוצעות דרכה: הנחות על אתרים, אטרקציות ובילויים, מבצעי 1+1 וכן הלאה.

מידע נוסף על המועדון תמצאו באתר של חברת ישראכרט.

לסקירות כרטיסי אשראי נוספים לחצו כאן