מדריכי כרטיסי אשראי    

כרטיס מועדון זמן תרבות – ישראכרט

אתם מגדירים את עצמכם כאנשים תרבותיים? אתם אוהבים לבקר בתיאטרון, במחזות זמר ובמופעים מוזיקליים? ייתכן מאד שהכרטיס הבא שנסקור כאן בשבילכם יתאים לכם. זהו כרטיס מועדון זמן תרבות, מבית ישראכרט, המשמש על תקן כרטיס אשראי וכרטיס מועדון גם יחד.

יש לציין שחברת ישראכרט לא מציינת מהם התנאים הספציפיים של הכרטיס מבחינת דמי הכרטיס, העמלות, גובה המסגרת וכן הלאה. אנחנו מניחים שיכול מאד להיות שהתנאים האלה ישתנו אצל כל אדם, ולכן אנחנו ממליצים לכם לברר זאת מראש לפני שאתם מזמינים את הכרטיס.

על מועדון זמן תרבות

מועדון זמן תרבות הושק עוד בשנת 2001, ולהתרשמותנו נשאר קצת מתחת לרדאר. הוא מועדון שלדברי ישראכרט אקסלוסיבי יחסית, עם מספר מצומצם יחסית של אנשים שיכולים להצטרף אליו (כמובן שלא מצאנו נתונים כמותים שמסבירים את הקביעה הזו). הכרטיס נועד קודם כל להעניק הטבות והנחות על אירועי תרבות הנערכים בישראל, לרבות הצגות, מופעים מוזיקליים, סרטים ואירועים אחרים. מחזיקי הכרטיס משתייכים למועדון שמאפשר להם לקבל הנחות והטבות על אירועים אלה, בעיקר ברגע האחרון. מועדון זמן תרבות של ישראכרט מאפשר לקבל בכל חודש הטבות משתנות. כדי לנצל את ההטבות יש להציג במעמד הרכישה או כרטיס החברה ולשלם באמצעות כרטיס האשראי בלבד. אם מצטרפים למועדון בלי להזמין כרטיס אשראי נפרד – וזה בהחלט אפשרי – הרי שבמעמד חידוש כרטיס האשראי יישלח כרטיס הנושא על גביו את לוגו מועדון זמן תרבות.

יש בתי עסק ומוסדות תרבותיים שמעניקים הטבה פחות או יותר קבועה לחברי מועדון זמן תרבות. האופרה הישראלית למשל מעניקה 35 שקלים הנחה על מופעים שלה, לא כולל מופעי ילדים. מומלץ לברר במוסדות שנוהגים ללכת אליהם אם ניתנת הטבה קבועה כלשהי לחברי המועדון.

לא רק תרבות

בדומה לכרטיסים אחרים גם במסגרת הכרטיס הזה ניתן לקבל ביטוח נסיעות לחו"ל ללא כל תשלום. הביטוח מיועד לתושבי ישראל שגילם עד 75 ושיש להם כרטיס אשראי בינלאומי בתוקף. הם צריכים להפעיל את הביטוח לפני כל נסיעה לחו"ל ומקבלים באמצעות כיסויים והחזרים על טיפולים רפואיים בחו"ל, תרופות ואשפוזים, הטסות רפואיות וכן הלאה. חשוב לציין שבנקודה הזו שכמו רוב הביטוחים החינמיים האחרים של חברות האשראי, גם הביטוח הזה נוטה להיות מצומצם יחסית ולא תמיד מספק את המענה שזקוקים לו – הן מבחינת גובה הכיסוי והן מבחינת התנאים למימוש (ביטוח שכזה לא יכלול בין השאר ספורט אתגרי).

מחזיקי הכרטיס יכולים להצטרף לתכנית המסלולים של ישראכרט, המקנה הנחות נוספות על אטרקציות, רכישות ובילויים, מבצעי 1+1, "פינוקים" ועוד.

מידע נוסף על מועדון זמן תרבות של ישראכרט תמצאו כאן.

לסקירות נוספות של כרטיסי אשראי