fbpx
קניות באינטרנט

לא רק יום הרווקים ובלאק פריידי: יום הקניות הישראלי חוזר עם מבצעים שווים

pixabay

מבצעי קניות זה לא קרק באתרים בחו"ל. גם השנה הגולשים הישראליים פותחים את חודש הקניות המקוון עם חגיגת הקניות כחול-לבן ברשת, שתיערך השנה בפעם השישית. החל משעה 00:01 ביום רביעי 6 בנובמבר ולמשך 48 שעות, יתקיים ShoppingIL ובמסגרתו יוצעו הטבות ומבצעים מיוחדים של מיטב החנויות והרשתות במגוון רחב של תחומים: אופנה, ילדים, סלולר, מחשבים וגאדג'טים, מוצרי חשמל, עיצוב הבית, בריאות, טיפוח, תיירות ועוד. כל העסקים המשתתפים יופיעו באתר המרכז את החגיגה באתר shoppingil.co.il

מיזם ShoppingIL נולד לפני כשש שנים ביוזמת Google במטרה לקדם את תעשיית המסחר האלקטרוני המקומית, להעלות מודעות ולחשוף את הצרכנים לעסקים ישראליים שמוכרים ברשת. המיזם שם לעצמו דגש לתת במה לעסקים, בכלל זה עסקים קטנים, למינוף הפעילות שלהם לצמיחה. מנתוני Google עולה כי, כ-80 אחוז מהעסקים המשתתפים בימי המכירות הם עסקים קטנים עם פחות מ-20 עובדים.

בשנה שעברה, למעלה מחצי מיליון ישראלים רכשו מוצרים בחגיגת ShoppingIL, בה השתתפו 1,376 עסקים. גידול של קרוב ל-80% בממוצע נרשם בטראפיק של אתרי המסחר שהשתתפו בחגיגה לעומת יום עסקים רגיל. ב- Google מציינים כי תקופת הקניות מאופיינת בפתיחות למותגים חדשים, דבר המסייע לעסקים המקומיים להרחיב את קהל לקוחותיהם. בשנת 2018 כ-22% מהרוכשים היו לקוחות חדשים של בתי העסק והחנויות השונות שהשתתפו בחגיגה.

zap השוואת מחירים תפעיל את זירת המבצעים החמים שתציג באתר ייעודי אלפי מבצעים אטרקטיביים במיוחד לאורך החגיגה. העסקים יציעו אלפי מוצרים בהנחות ובהטבות מיוחדות כמו מבצעי 1+1, מבצעי הנחה מיוחדים ועוד.

גם השנה מטה כחול-לבן במשרד הכלכלה והתעשייה יציג באתר ShoppingIL מתחם כחול לבן שכולל עסקים המוכרים מוצרים בעלי תו "מיוצר בישראל". למעלה מ-160 עסקים בעלי תו "מיוצר בישראל" יוצגו השנה במתחם הייעודי, גידול של כ- 25% לעומת השנה שעברה. בין האתרים ניתן למצוא את טבע נאות, קרליין, ד"ר OR, דארלן, סודהסטרים, נעמה בצלאל, הגר סתת, אבישג ארבל, מילגה, מיכל סבון טבעי ועוד

השנה, לראשונה, בחרה Google נבחרת של חמישה סטארט-אפים מקומיים שיציעו לבתי העסק המשתתפים בחגיגה מגוון של פתרונות טכנולוגיים לשיפור הביצועים של אתרי הסחר שלהם, בהנחות ובהטבות מיוחדות. הסטארטאפים המשתתפים בתוכנית: AdScale המציעה מערכת פרסום אוטומטי לאתרי איקומרס, Promo.com פלטפורמה ליצירת סרטוני וידאו שיווקיים לעסקים ומפרסמים, adoric שפיתחה פלטפורמה ליצירת מודעות בתוך האתר להגדלת רווחיות, buywith המציעה כלי המאפשר לגולש/ת להזמין חבר/ה להתייעצות באתר ו- Box o' Mine אתר ראשון מסוגו בישראל לעיצוב אריזות ממותגות בממשק תלת מימד.

בדומה למתכונת שיושמה בשנים קודמות, ShoppingIL מתקיים במתכונת פתוחה המאפשרת לכל בית עסק מקוון בארץ לקחת חלק במיזם, כאשר גובה ההנחות, מספר המבצעים או הדילים השונים יהיו תחת אחריותו הבלעדית של בית העסק ויופיעו באתר בית העסק. חשוב לציין כי בתי העסק המשתתפים ב-ShoppingIL אינם נדרשים לשלם עבור ההשתתפות או הפניות מהאתר.

על פי מחקר שערכה Google על הרגלי קניות ברשת, כ-86 אחוז מהישראלים קונים אונליין. הקטגוריות הפופולריות לקנייה הן ביגוד ואופנה (61%), אלקטרוניקה וגאדג'טים (53%), קוסמטיקה וטואלטיקה (30%) ומזון ומוצרי ילדים ותינוקות (27% כל אחד). שלוש הסיבות המובילות לרכישה ברשת על פי הישראלים הן מחירים טובים יותר (75%), נוחות בתהליך הרכישה (58%) ומגוון מוצרים גדול יותר (32%). יותר ממחצית מהישראלים מעידים כי הם מקבלים החלטה על רכישה בתוך דקות ספורות מרגע שהחלו את החיפוש אחר המוצר בתחומי ילדים ותינוקות (56%), מזון (66%) ומוצרי קוסמטיקה וטואלטיקה (53%).

 

הישראלים לא אכזבו: הוציאו למעלה מ-6 מיליון שקל ב;פריים דיי של אמזון

בלאק פריידי 2019 – המדריך: מה כדאי לכם לקנות ואיפה?

מלאו פרטים וקבלו מבצעים למייל

קראתי את תקנון האתר ואני מקבל את תנאי השימוש


על המחבר

דרור ניר קסטל

דרור ניר קסטל

השאר תגובה

שינוי גודל גופנים
ניגודיות