חדשות    

מבצע ברשת מחסני השוק: 250 דולר למימון חופשה בחו"ל למחזיקי כרטיס אשראי ו-Wincard

מעודכן ל-04/2021

ההטבה ניתנת ללקוחות במסגרת שיתוף פעולה עם max ועם הדקה ה- 90,

"מטיסים אתכם לחו"ל" ■ בין היעדים הבולטים: איי יוון, קפריסין ובולגריה

***

מתכננים לטוס לחו"ל? לרשת מחסני השוק יש מבצע משתלם בשבילכם: מחזיקי כרטיס אשראי Wincard + של הרשת, יזכו להנחה של 250 דולר להזמנת חופשה משפחתית, או להנחת 100 דולר לחופשה זוגית, למגוון יעדים במהלך החודשים יולי-ספטמבר ובחגי תשרי.

לקראת החזרה לשגרה בענף התיירות ולרגל החופשות הנהוגות בחודשי הקיץ, רשת מחסני השוק, יוצאת במהלך משותף עם max ועם הדקה ה-90: במסגרתו, לקוחות מחזיקי כרטיס אשראי Wincard+ של הרשת בשיתוף max, יזכו להנחה של 250 דולר בהזמנת חופשה משפחתית, או לחילופין בהנחת 100 דולר לחופשה זוגית למגוון יעדים, במהלך החודשים יולי- ספטמבר 2021 וחגי תשרי.

הטבה זו תקפה בבלעדיות עבור מחזיקי כרטיס אשראי Wincard + של רשת מחסני השוק, מחסני השוק שלך וקו-אופ. למימוש ההטבה תידרש הזנת קוד קופון במוקד הדקה ה-90 או באתר הייעודי למבצע. בין היעדים הבולטים: איי יוון, קפריסין ובולגריה.

הטבת החופשות כוללת טיסה, לינה ואירוח והעברות. לצורך העניין נבחרו בתי מלון מפוארים ומובילים בדרגת אירוח של 5 כוכבים על בסיס חצי פנסיון או על בסיס "הכל כלול", בהם:

קוס, יוון – על בסיס הכול כלול במלון Kipriotis village resort.

בורגס, בולגריה – על בסיס הכול כלול במלון Kotva hotel.

פאפוס, קפריסין – על בסיס הכול כלול במלון Louis Phethon beach.

כרתים, יוון – על בסיס חצי פנסיון במלון Aquila Rithymna beach.

מנהל השיווק ברשת מחסני השוק, עוזי נעמן, מסר: "אנו פועלים רבות על מנת להעניק ערך מוסף ובידול ללקוחותינו הנאמנים ולחברי מועדון הלקוחות, המונה מאות אלפי לקוחות מרחבי הארץ לאורך כל השנה. מהלך ייחודי זה נרקם יחד עם חברת max כדי לעודד את הציבור לטוס מחדש אחרי תקופה מאתגרת וליהנות מחופשה מפנקת ביעדים פופולאריים בעונה הבוערת ביותר כשלהטבה זו ישנה ערך מהותי. זהו שיתוף פעולה ראשון מסוגו בין חברת קמעונאות לתיירות- הדקה -ה-90, כך שאנו צופים למהלך זה הצלחה רבה שתהווה זריקת עידוד וקטליזטור לענף התיירות היוצאת.

ירון טיקטין, סמנכ"ל לקוחות פרטיים ואשראי בחברת max, מסר "חברת max מקפידה להיות שם עבור לקוחותיה ולאפשר להם למקסם את ההטבות מהם הם יכולים להנות באמצעות שיתופי פעולה אסטרטגיים. אחרי שנה לא קלה אנחנו מזהים את הצורך של הציבור לצאת לחופשה ושמחים לאפשר ללקוחותינו להנות מהטבה משמעותית שתקל עליהם לצאת לחופשה בתקופת הקיץ במקומות אטרקטיביים. max תמשיך להציע ערך מוסף ללקוחותיה כפי שעשתה לפני משבר הקורונה וכפי שעשתה בשיאו."