קניות באינטרנט    

מה הם 6 אתרי הקניות הסיניים הטובים ביותר?

מעודכן ל-11/2021

סינית אנחנו מדברים אליכם: קנייה מקוונת באתרים הסיניים הפכה לדבר שבשגרה עבור ישראלים רבים – האם זה כדאי ולמה? הכנו עבורכם רשימת אתרי קנייה מומלצים בסין וכמה סיבות טובות לבקר בהם (וגם: ממה כדאי להיזהר)

ישראלים אוהבים לקנות און-ליין ויותר מכך, הם מעדיפים לבצע את הרכישות באתרים מחו"ל(כמו אמזון ואיביי), בעיקר בגלל המחיר. בשנים האחרונות כבשו אתרי הקניות הסיניים את הקהל הישראלי ויש לכך כמה סיבות טובות.

אז למה כדאי לקנות באתרים הסיניים?

  • מבחר אינסופי של מוצרים, המוגשים בצורה מסודרת וידידותית לגולש.
  • ברוב האתרים יש אפשרות לשלם בפייפאל, ואם לא פייפאל ניתן לשלם בכרטיס אשראי בינלאומי.
  • לכל מוצר אשר מתפרסם יש תגובות קונים.
  • האתרים בנויים בצורה "חברתית", כלומר ניתן לעקוב אחרי הקניות של החברים.
  • ניתן להיכנס לחנות של כל מוכר בקלות יחסית, לראות איזה מוצרים הוא מציע ולבדוק מה ה"רייטינג" שלו.
  • בתיאור המוצר תוכלו למצוא תגובות גולשים ולראות כמה אנשים כבר קנו את המוצר הזה. זה כשלעצמו מידע מהימן מספיק ויעזור לכם להחליט אם לרכוש או לא.
  • לעיתים קרובות המשלוחים באתרים הם בחינם, במיוחד כשמדובר בפרטי לבוש והנעלה, אך לא רק בהם.
  • את המוצרים ניתן לראות מיד אחרי שנרשמים לאתר. ההרשמה פשוטה למדי – כתובת אימייל וסיסמה, אפילו ללא בקשת אימות האימייל.
  • יש אפשרות לראות מוצרים דומים בקטגוריה RELATED PRODUCTS, ידידותי ונוח.
  • קופוני הנחה שנשלחים במייל או מופיעים ישירות באתר. זה תמיד כייף ועושה לנו חשק לעשות רכישה מיידית, גם אם אנחנו לא ממש צריכים את המוצר כרגע.
  • אתרי קניות סיניים מעוצבים בסגנון פינטרנסט/אינסטגרם, כך שאנו נתקלים בתמונות צבעוניות ומפתות – אכן חגיגה לעיניים וחגיגה למייסד האתר .
  • וכמובן, המחירים – קנייה בחנויות המקוונות הסיניות מאפשרת לכם ליהנות ממוצרים באיכות טובה בדרך כלל ובמחירים חסרי תחרות בהשוואה לקנייה בארץ. כך תוכלו לחסוך כסף רב (שאותו תבזבזו בוודאי בקניות הבאות שלכם).

עם זאת, לצד היתרונות הרבים יש לזכור כי בכל דבר יש גם חסרונות, ולעיתים רחוקות ישנם ניסיונות הונאה וזיופים. גם איכות המוצרים משתנה בין אתר לאתר ולכן חשוב לדעת מה כדאי להזמין מאיפה.

הכנו עבורכם רשימה של אתרי קנייה מומלצים:

עלי אקספרס – AliExpress.com

מדובר ללא ספק באחד האתרים הפופולאריים ביותר בקרב קונים מישראל. הזרוע הקמעונאית של עליבאבא, ענקית הקמעונות הסינית, מציעה מוצרים רבים במחירים סיטוניים ובדמי משלוח נמוכים מאוד. המשלוח לא מהיר במיוחד ולפעמים יכול לקחת חודש ויותר עד שמשהו מגיע, אם כי עליבאבא מנסה לשפר את השילוח. ההיצע עצום והמוכרים בדרך כלל אדיבים והוגנים.

ניתן לשלם בפייפאל.

כדאי לקנות: מוצרי אלקטרוניקה, גאדג'טים, ציוד לטיולים, צעצועים ובגדים.

שיין (שי־אין) – Shein

אתר אופנת הנשים כבש בסערה בשנים האחרונות את לב הצרכניות בעולם המערבי, ולא פסח כמובן גם על הישראליות שביניהן. האתר מונה כ-600 אלף פריטים, שרובן נמכרים בטווח מחירים של 8–30 דולר, כלומר בערך כמו בפריימרק הבריטית, ו–30%–50% פחות מבזארה או H&M.

המלאי באתר מתחדש כל 30 יום, והוא כה פופולארי עד שבכל יום, אחד מכל שני קונים שרוכשים בגדים באינטרנט, עושה זאת דרך שיין.

ניתן לשלם בפייפאל.

כדאי לקנות: בגדים, בגדים, בגדים

 

דיל אקסטרים – DealExtreme.com

זהו אחד האתרים הסיניים החביבים ביותר על ישראלים, והוא מציע בעיקר גאדג'טים ומכשירי אלקטרוניקה, ללא דמי משלוח (או בעלות מינימלית), גם כאן נדרשת סבלנות (אם כי לפעמים החבילות מגיעות במהירות). הפופולאריות שלו בישראל אף הביאה אותו להקים מרכז הפצה בישראל.

ניתן לשלם בפייפאל

כדאי לקנות: מוצרי אלקטרוניקה וגאדג'טים.

 

פוקל פרייס – Focalprice.com

אתר כלבו עצום בגודלו, הכולל כ-70 אלף פריטים בכמעט 100 קטגוריות ומציע משלוח חינם בכל הזמנה. באתר תוכלו למצוא אינספור גאדג'טים ואביזרים, בגדים, תכשיטים ובקיצור כל מה שמוצע בעלי אקספרס.

התמצאות באתר: שימו לב, כי קטגוריית הבגדים בפוקל פרייס אינה חלק אינטגרלי מהאתר, אלא מפנה לאתר אחר בשם Vestt.com, איתו כנראה מקיים פוקל פרייס שיתוף פעולה. גם אתר זה מציע משלוח חינם לכל העולם, אך חשוב תמיד לדעת מאין הזמנתם את המוצר, מי נותן את האחריות ולאיזה שירות לקוחות אתם אמורים לפנות במקרה של בעיה.

האתר מציע עסקות שבועיות כמעט בכל קטגוריה קמעונית אפשרית. האתר עובד עם פייפאל והרכישות בו מאובטחות. גם הוא מציע משלוחים בחינם למי שמוכנים לחכות  כחודש וחצי, וניתן לקצר את זמני המשלוח תמורת תשלום נוסף.

ניתן לשלם בפייפאל.

כדאי לקנות: גאדג'טים ואביזרים לטלפונים ולמחשבים, בגדים, תכשיטים, אביזרים לרכב ועוד.

 

DHGate.com

אחת המתחרות הגדולות של עלי אקספרס היא DHGate בשליטת אחת המנכ"ליות הכוכבות של סין, דיאן ואנג. החברה, שעם משקיעיה נמנית חברת ההשקעה הפרטית וורבורג פינקוס, מציעה שלל מוצרים, מנורות LED זולות משמעותית מהמחירים בארץ, ועד טאבלטים של לנובו ב-200 דולר.

האתר מציע תשלום בכרטיסי אשראי באותו מודל של עליאקספרס – כלומר מעביר את הכסף למוכר רק לאחר שדיווחתם שקיבלתם את החבילה.

חוץ מהקטגוריות הרגילות תמצאו בתפריט העליון גם הפניה ל-Best sellers וכן לדילים המיוחדים של אותו שבוע. כאשר תדפדפו באתר בין המוצרים תוכלו לראות שמוכרים מצטיינים מסומנים על ידי שני אייקונים – צהוב (Top Merchant) וכחול (Premium merchants). האתר מפעיל גם תוכנית VIP לקונים מתמידים, אך זו מיועדת בעיקר לרוכשים בכמויות סיטונאיות ולא לרוכשים בודדים.

אין אפשרות לשלם בפייפאל.

כדאי לקנות: צעצועים, תחפושות, בגדי קבוצות ספורט עם שמות ספורטאים.

 

 Light in The Box

אחד משני אתרים של חברה סינית הנושאת אותו שם (ונסחרת בבורסה לניירות ערך בניו יורק), שכוללת אתר מכירות נוסף – Mini in The Box. האתר הוקם ב-2007, ושלוש הקטגוריות העיקריות שבהן הוא פועל הן: ביגוד, גאדג'טים ומוצרים לבית ולגן. האתר שולח (חינם) לכ-200 מדינות ברחבי העולם, ומתורגם ליותר מ-20 שפות, בהן גם עברית.

התמצאות באתר: שימו לב, כי לחיצה על מוצר ב-Light in The Box עשויה להביא אתכם לעמוד מוצר דווקא ב-Mini in The Box (כאמור, חברה-אחות). שני האתרים דומים מאוד, וקל להתבלבל ולפספס את העובדה שעברתם לאתר אחר. אמנם מדובר בשני אתרים השייכים לאותה חברה, אך בכל זאת חשוב לשים לב מאיזה אתר בדיוק אתם מזמינים, ובאיזה אתר פתחתם את החשבון שממנו אתם מזמינים, לצורך התקשרות עתידית עם שירות לקוחות במקרה הצורך. כמו כן, האתר אמנם מתורגם לעברית (כולל מחירים בשקלים), אך מדובר בתרגום מכונה אוטומטי וגרוע במיוחד, שלעתים קרובות אינו קריא כלל. אם נתקלתם בתיאור בלתי מובן כזה, עברו לאנגלית בתפריט העליון.

ניתן לשלם בפייפאל.

כדאי לקנות: בגדים, מוצרי אלקטרוניקה, גאדג'טים.

נשנשת ברשת: הישראלים גילו את אתרי המזון מחו

שיא מכירות לעליבאבא ביום הרווקים הסיני – 31 מיליארד דולר ביומיים; בלק פריידי וסייבר מנדיי באופק