תיירות    

מה המושב הטוב ביותר במטוס ומה הגרוע ביותר

מעודכן ל-03/2019

אל תשבו בשורות האחרונות, חפשו את המושבים שגם יש בהם מקום לרגליים וגם אפשר להישען

לרוב כשאנחנו בוחרים במושב במטוס אנחנו מעדיפים את שני הפרמטרים של מרחב לרגליים או קרוב לחלון. אבל מתברר שיש עוד כמה פרמטרים שכדאי לשים לב אליהם.

המושבים הגרועים

המושבים הכי גרועים הם בשורה האחרונה במחלקה. גם קרובים לשירותים ולמטבח וגם אי אפשר להישען בהם. למעשה, בכל השורות האחרונות אי אפשר להישען. במושב ליד הדלת הראשית אומנם יש מקום לרגליים אבל אי אפשר לאחסן דברים במושב שלפניכם כי זה לא קיים. כמו כן  הוא צר מהממוצע וקר הרבה יותר בגלל האוויר מהדלת.  והכי גרוע אם יהיה פינוי תצטרכו  לנהל את פינוי הנוסעים

גם המושב שליד השירותים גרוע, בל לא רק בגלל הארומה. גם בגלל התור של הנוסעים שכל הזמן עובר שם, מרעיש, מחתכך ולא נותן לישון. במושבים שלפניהם תיבת ציוד בידור גם לא יהיה לכם מקום לרגליים וגם יימנע מכם מקום אפסון מתחת למושב.

במושב ליד חלון צר תתקשו להירדם בגלל רווח בין המושב לקיר שלא מאפשר להישען ולעתים תחלקו מקום לרגליים עם נוסע נוסף. במעבר משורות של ארבעה מושבים לשלושה או משלושה מושבים לשניים יש פחות מקום לרגליים ולציוד. גם במושבים מקדימה מאחורי המחיצה אין מקום לאחסון מתחת לרגליים, הם צרים מהממוצע ותצטרכו לצפות בקיר.

במושב בין החלונות לא תוכלו להבייט החוצה וגם לא לכוון את האור. אבל הכי גרוע הוא המושב האמצעי, ההידחסות בין שני אנשים. אבל כאן לפחות יש דרך להימנע, עשו צ'ק אין מוקדם ולא תצטרכו לסבול.

המושבים הטובים

במחלקת תיירים  מושב יציאת חירום שני נחשב הכי טוב, כי יש מקום לרגליים  ואפשר להשעין את המושב. אומנם בהמראה ובנחיתה תצטרכו לאפסן את חפציכים בתאים מעלה ובחלק מהחברות לא מתירים לחלוץ נעליים. ואם בכל זאת לא מפריע לכם קור וחוסר אפשרות להישען וכל מה שאתם צריכים זה מקום לרגליים, בחרו בכל זאת  במושב יציאת חירום קדמי. אבל יש הבדלים בין חברה לחברה ובין מטוס למטוס. וזכרו כל עוד תיערכו מראש ותזמינו את הטיסה מספיק זמן מראש תימנעו מהושבים הגרועים ביותר.

רוצים טיסה זולה באמת? הכירו את הכללים של עולם הלואו קוסט

מה מקום הטיסה הטוב ביותר עבורכם

 

איך להוזיל את הטיסה לחו"ל?