מובייל וגאדג'טים    

מה יהיו מחירי האייפון החדשים

מעודכן ל-09/2019

הושק אייפון 11. כבר שנים שהאייפון לא מצליח להמריא ולשחזר את ימי הצלחתו. והפיצ'רים החדשים הרבה פעמים מהווים שינויים לא מהותיים, ומכירותיו יורדות משנה לשנה. אבל חוץ מהפיצ'רים קהילת האפליסטים כמהה לדעת מה יהיו המחירים בישראל.

ברשת אייסטור, שתתחיל למכור את המכשירים החדשים ב-26 בספטמבר, מדווחים כי המחירים של הדגמים החדשים לא יהיו שונים בהרבה מהדגמים שהושקו בדיוק לפני שנה, הדגמים ה"פשוטים" יותר. מחירו של אייפון 11 יתחיל ב-3,500 שקל, ודגם ה-PRO יתחיל ב-4,700 שקל.

גם באיידיגיטל תאריך המכירה הרשמי הוא ה-26 בספטמבר, ונראה שגם שאר משווקי המכשיר, בהם רשתות הסלולר, לא יאבדו את הבכורה וישיקו גם בתאריך זה.

מבחינת הופעה אייפון 11 כולל מסך בגודל 6.1 אינץ',  ויהיה אפשר לבחור סגול, לבן, ירוק, צהוב, שחור ואדום. הוא יכלול גם שתי מצלמות והבטחה חשובה לאורך חיי סוללה משופר ביחס ל-XR. גם הדגש החדש יכלול מערכת לזיהוי פנים. המחיר של האייפון הזה יתחיל בארה"ב ב-700 דולר.

הדגם היוקרתי יותר, ה-PRO, כולל מסך 6.5 אינץ' והוא יגיע בגווני ירוק, אפור, לבן וזהב. דגם הפרו יגיע, בדומה להשקה הקודמת, גם בגרסת מקס. מכשירי הפרו כוללים שלוש מצלמות, סוללה משופרת ומערכת זיהוי פנים שתפעל מזוויות רבות יותר. המחיר לאייפון פרו יתחיל ב-1,000 דולר, דגם המקס יעלה עוד 100 דולר.

זול יותר בדגמים הקודמים

מי שמחפש הוזלה ימצא אותה בדגמים הקודמים. אפל הוזילה בכ-100 דולר את הדגמים הקודמים שלה: אייפון 8 שירד למחיר של 450 דולר ואייפון איקס למחיר של 600 דולר.

לפי חיים זגורי, מנכ"ל רשת אייסטור, גם בארץ המחירים לדגמים הללו ירדו בהתאם. עוד הסביר זגורי כי מלאי דגמי ה-XS וה-XS מקס לא יחודש לאור הפסקת הייצור של הדגמים הללו, ולכן מחיר הדגם הזה לא מושפע מהשקת הדגם החדש היות שהמלאים מצומצמים ממילא.

אייפון 11 יוצג בספטמבר