חדשות    

מכוניות טסלה עם לוחיות צהובות לראשונה בכבישי ישראל

השבוע היה אפשר להבחין לראשונה במכוניות טסלה הנוסעות על כבישי הארץ.  המכוניות נשאו כמובן מספרים צהובים ישראליים. אם אתם זוכרים שבעבר גם היו פה כמה מכוניות טסלה, אז היו אלו מכוניות טסלה של מבוליאיי שהגיעו לצורכי בדיקה בלבד.

את המכוניות הנוכחיות ייצרה טסלה בארה"ב. לאחר שעברו רישוי הן ישמשו את אנשי טסלה ישראל להשקה בארץ, שתתחיל רשמית בקרוב, לנסיעות מבחן והדגמות.

טסלה נכנסה לארץ לאחר שמשרד התחבורה אישר לטסלה לבקשתה מעמד של יבואן זעיר, מה שמגביל את הייבוא כרגע ל-20 מכוניות לשנה. הסיבה היא  שבלי  מוסך ומתקן הכנה למסירה טסלה לא עומדת בינתיים בדרישות המוצבות ליבואן גדול.

ברגע שהמצב ישתנה יקדם המשרד את מעמדה. בינתיים אישר משרד התחבורה לטסלה לשווק 3 דגמים: מודל 3, הסדאן מנהלים, מודל S הסדאן המפוארת, ומודל X, דגם הקרוסאובר. את מכוניות טסלה אפשר למצוא במתחם פרארי לשעבר השוכן בתל אביב.

השקת המכוניות בישראל צפויה ככל הנראה להתקיים החודש, כאשר מחיריהן מיועדים להתחיל בטווח שבין 250 ל-300 אלף שקל עבור טסלה 3.

השבוע מסר משרד התחבורה: "ממשרד התחבורה נמסר: "נסיעה ברכב אוטונומי אינה מאושרת במדינת ישראל. על כן, במכוניות טסלה שישווקו בישראל לא תתאפשר נהיגה אוטונומית. היבואן נדרש לעדכן ולהסביר לרוכש הרכב כי מערכת הנהיגה האוטונומית לא תפעל ברכבים המשווקים במדינת ישראל".

מניית טסלה בשיא כל הזמנים

שחקנית חדשה בשוק הרכב בארץ: טסלה יצרנית הרכב החשמלי