תוכן ממומן    

מתנות קטנות: כך תבחרו מתנה מקורית לעובדים שלכם

נמאס לכם להעניק מתנות בנאליות לעובדים שלכם? נשבר לכם מהסטים של הסירים והמחבתות? הגעתם למקום הנכון, קבלו את כל הטיפים לבחירת מתנה מקורית לעובדים.

מתנות מקוריות בטעם של עוד

זו לא חוכמה גדולה להעניק לעובד שלכם איזו מתנה שתעלה חיוך על פניו, את זה כל בוס יודע לעשות. החוכמה הגדולה היא להעניק לו מתנה כזו שתישאר איתו לאורך שנים ותגרום לו להרגיש הכי מיוחד והכי חשוב עבורכם.

צמיד שם זו בהחלט מתנה שעונה על הקריטריון הזה, אתם לא תאמינו מה זה יגרום לעובדים שלכם להרגיש כלפיכם כבוסים. לגברים מבין העובדים שלכם תוכלו להעניק למשל צמיד עור קלוע עם חוליות מכסף סטרלינג, כשעל כל חוליה תופיע אות אחרת שמרכיבה את השם שלו, מתנה פשוט מהממת.

לנשים תוכלו להעניק למשל צמיד לב עם ציפוי מזהב, כאשר על גבי הלב יופיע השם של העובדת, פשוט אין יותר מיוחד מזה. אגב, תמיד תוכלו לבחור צמידים שמתאימים גם לגברים וגם לנשים, אם אתם לא רוצים להסתבך עם הבחירה, במיוחד במקרים בהם מדובר על חברה הכוללת עשרות עובדים. עם זאת, לנשים זה כמובן הרבה יותר קל: אפשר לקנות זוג עגילי זהב. לא בטוחים מה הטעם של הגברת? לכו על עגילי חישוק זהב, זה קלאסי.

מתנות חג לעובדים

אנחנו בטוחים שכבר נמאס לכם להעניק לעובדים שלכם סירים ומחבתות לחג, נכון? תהיו בטוחים שגם להם כבר נמאס לקבל סטים כאלה.

קבלו רעיון מבריק שכולל מארז פינוק לטבע, כזה שיהפוך את הטיול המשפחתי הבא של העובדים שלכם לתענוג צרוף של ממש. מארז פינוק לפיקניק שכולל בין השאר סלסלת קש מעוצבת, סכו"ם, כלים ל- סועדים, מלחייה, פותחן ליין, יין אדום וסדרת תבלינים שתהפוך את הארוחה לחוויה של ממש. לא מדליק? פשוט לצאת מהקופסא.

אופציה נוספת היא להעניק לעובדים שלכם מנתה שתעזור להם להתכונן לטיול המתוק הבא שלהם בעולם. המתנה תכיל בין השאר מזוודה גדולה ושלל קופסאות פח מעוצבות עם דברים מתוקים, שוקולדים, פקאנים מסוכרים ועוד.

אם אתם ממש רוצים להיות בוסים מגניבים, פנקו את העובדים שלכם בערכת בישול לשטח. מה כוללת ערכה כזו? כירה לגז, 4 קופסאות קפה, מחבת, פינג'אן, קופסאות לקפה וסוכר וכמובן תיק נשיאה מגניב.

מתנות קיץ לעובדים

אם סוף סוף הקיץ מגיע ואתם רוצים להעניק לעובדים שלכם מתנות מיוחדות שיסייעו להם להעביר את החופש בכיף עם המשפחה, לנו יש את הפתרונות המושלמים עבורכם.

האופציה הראשונה והמדליקה ביותר מבחינתנו היא להעניק לעובדים שלכם ערכת ברמן מקצועית שתהפוך אותם לברמנים ליום אחד. מה הערכה כוללת? בין השאר שייקר מקצועי, כלים שונים להכנת קוקטיילים ועוד. כל שנותר לעובדים שלכם לעשות הוא ללמוד איך מכינים קוקטייל ולפנק את החברים שלהם בים.

העובדים שלכם אוהבים ללכת לים? למה שלא תפנקו אותם באיזו צליה יפה? העניקו לעובדים שלכם אוהל צליה מבד לייקרה נמתח. את האוהל הזה ניתן להקים במהירות הבזק ואנחנו בטוחים שהוא ישמש את העובדים שלכם כל הקיץ. תמיד תוכלו לשלב איזו הדפסה אישית על הציליה, אולי את שם החברה, אולי את שם העובד, זה יהיה מושלם.

אם אתם בכל זאת אוהבים ללכת על בטוח, תמיד תוכלו לבחור באופציה של מגבות צבעוניות עם הדפסה אישית או חלוק לים ולמקלחת. אם אתם הולכים על האופציה הזו, אנחנו ממליצים לכם להעניק סט מגבות שיכלול מגבת חוף ענקית, מגבת ספורט וסט מגבות פנים לשימוש שוטף.

מתנות יום הולדת לעובדים – מזל טוב

האמת היא שמתנת יום הולדת זו בדיוק ההזדמנות שלכם להראות לעובדים שלכם כמה הם חשובים לכם ולחברה שאתם מנהלים. לכן, במקרה הזה היינו ממליצים לכם ללכת דווקא עם הטעם של העובד, אם הספקתם להכיר אותו לעומק כמובן.

אז אם העובד שלכם הוא חובב גיימינג למשל, תוכלו לפנק אותו בערכת גיימינג מקצועית הכוללת עכבר אופטי, פד לעכבר, מקלדת ואוזניות. אנחנו מזהירים אתכם מראש, מדובר במתנה ממכרת, כך שאל תתפלאו אם העובד שלכם פשוט לא יתעורר לעבודה.

מנהלים חברת הייטק? אנחנו בטוחים שיש לכם את העובדים האלה שפשוט חולים על גאדג'טים. אז נכון, אנחנו יודעים שאין לזה סוף, לכן דווקא במקרה הנוכחי אנחנו ממליצים לכם להיות פרקטיים ולקלוע למטרה.

למשל, אם לעובד שלכם יש גם אייפון, אפל ווטש ואוזניות אלחוטיות, פנקו אותו בעמדת עגינה לשולחן במשרד שלו, כזו שתספק לו פתרון טעינה לכל המכשירים שברשותו, אתם פשוט לא מבינים כמה זה ישמח אותו.

תגידו, ומה עם איזה תיק צד יוקרתי למחשב עם הדפסה אישית? אז אם יש לעובד שלכם לפטופ, אנחנו באמת מאמינים שזו תהיה המתנה המושלמת עבורו. נכון, אתם תמיד יכולים לתת לו את התיק השחור והפשוט שכל החברות נותנות, אך אם כבר יום הולדת, למה שלא תפנקו אותו?