תוכן ממומן    

ניהול נכסים מניבים פסיפיק הולדינגס

פסיפיק הולדינגס המנוהלת על ידי עורך הדין יובל זיו, פועלת בתחום כבר משנת 2004, ועם משבר הסאב פריים הרחיבה את פעילותה ומסייעת למשקיעים ישראליים להרחיב את ההשקעות שלהם אל מעבר לים בצורה נכונה ובאופן אשר יאפשר להם לקבל את התשואה הגבוהה ביותר עבור ההשקעות שלהם.

בין שירותי החברה, נכללים גם שירותי בניה ושדרוג, כך שעבור המשקיעים מדובר בדרך הטובה והנכונה ביותר לבצע השקעות מעבר לים – כל הצרכים הנלווים להשקעה מטופלים על ידי אנשי מקצוע מומחים על הצד הטוב ביותר.

מה כולל השירות?

חברת פסיפיק הולדינגס מפעילה עשרות קבלנים ואנשי מקצוע אשר מגיעים מתחום הבניה והשיפוצים על מנת לבצע בניה ושיפוץ לנכסים הנרכשים על ידי החברה והמשקיעים. שירותי הבניה הללו כוללים אדריכלות מקצועית, שינוי ייעוד, הקמה של נכסים חדשים, שיפוץ נכסים קיימים, עבודות אינסטלציה, חשמל, מטבחים ועוד. כל פרויקט כולל ליווי מלא על ידי החברה ופיקוח מקצועי על ידי אנשי מקצוע מומחים ובעלי ניסיון רב כך שאתם יכולים להיות בטוחים כי תתקבל התוצאה הטובה והאיכותית ביותר.

שלב ראשון – תכנון

השלב הראשון בעבודה הוא שלב התכנון אותו מבצע אדריכל החברה, ומעביר את התכנון לאישור. בניגוד לשיטת העבודה בישראל, בארצות הברית כל מה שנדרש הוא אישור של העירייה המקומית, ללא ועדה, והחברה מבצעת את התהליך כולו עבור לקוחות החברה כך שהם לא צריכים להתעסק עם הגשת הבקשות והבירוקרטיה.

שלב שני – הכנה

לאחר קבלת האישור, מתחילים בהכנה של השטח לקראת עבודות הבניה או השיפוץ, כאשר ההכנה כוללת התייחסות למבנים ישנים המיועדים להריסה, פינוי של צמחיה, אשפה שהצברה במקום במשך תקופה ארוכה וכדומה, כל מה שצריך על מנת שהשטח יהיה מוכן לעבודות הבניה או השיפוץ הנדרשות.

שלב שלישי – ביסוס

בשלב זה מבצעים עבודות עפר וכן הנחת יסודות במידה ומבצעים את עבודת הבניה מאפס לאחר הריסה של מבנה ישן, או רכישה של שטח ריק לבניה חדשה. בארצות הברית שיטת הבסיס כוללת או יציקת בטון כפי שמוכר לנו מהבניה הישראלית, או עבודה על יסודות מוגבהים, וההחלטה מתקבלת על פי תנאי השטח, המבנה אותו מקימים ושיקולים נוספים.

שלב רביעי – השלד

השלב החשוב ביותר המשפיע על כל הליך הבניה. אנו מקפידים על הקמת השלד בצורה מדויקת מאוד ובשימוש בחומרי הבניה המקומיים האיכותיים ביותר על מנת לספק בטיחות, עמידות לטווח ארוך והכנה לקראת שאר עבודות הבניה.

שלב חמישי – מערכות הבניין

את רוב מערכות הבניין אנו דואגים להסתיר בתוך המבנה כמו בתור הקירות, הרצפות וכדומה, ולכן מרבית התשתיות נבנות עוד בשלב שבו המבנה במצב שלד. בצורה הזו אנו יכולים ליצור מראה נקי יותר של המבנה ולהקים תשתיות איכותיות ואסתטיות יותר.

שלב אחרון – עבודות הגמר

בכדי לבצע את עבודות הגמר על הצד הטוב ביותר אנו עובדים עם מגוון רחב של בעלי מקצוע מתחומים שונים אשר עובדים יחד בהתאמה לתכנון ויוצרים עבודה מדויקת, איכותית וברמה גבוהה. כך אנו יכולים לקבל בסופו של דבר מבנה מרשים, איכותי ומיוחד ובעל שווי גבוה מאוד, והכל תוך עמידה בזמנים ובתקציבים של המשקיעים שלנו אשר נקבעו מראש.