חדשות    

סיילספורס ישראל מציינת את חודש הגאווה במגוון פעילויות

תמונה מאירוע הפתיחה – צילום: יח"צ

מעודכן ל-06/2021

חברת התוכנה האמריקאית שחרתה על דגלה את ערך השוויון והגיוון פועלת לשם כך באופן שוטף: בין היתר סיילפורס מציעה מענק שנתי של 36,000 שקל לטיפולי פוריות או אימוץ – כהטבה לכל העובדים, ללא הבדלי מגדר ונטייה מינית 

בישראל ובעולם מציינים בתקופה זו את חודש הגאווה הבינלאומי, וכמו בכל שנה, נציגות הפורום הגאה של סיילספורס (OutForce) בישראל החליטה לקחת את החגיגות צעד קדימה עם מגוון רחב של פעילויות פנאי ייחודיות לעובדי החברה, לצד הפגנת תמיכה באירועים המרכזיים ברחבי הארץ ומעורבות משמעותית ברשתות החברתיות, אשר ייצבעו בצבעי הגאווה ויקדמו באופן שוטף פוסטים מעצימים המספרים את סיפורם של העובדים הגאים.

סיילפורס העולמית, חברת תוכנה אמריקאית העוסקת בשירותי מחשוב ענן, חרתה על דגלה מיום הקמתה את ערך השוויון והגיוון כערך מרכזי אשר מהווה עמוד תווך למדיניות החברה בתחומים השונים. החברה התחייבה לפעול במסירות למען סביבת עבודה המאפשרת לעובדיה להביא את עצמם לידי ביטוי כחלק מחברה סובלנית, שוויונית ומכילה. בין היתר ועל מנת לתמוך בזכותו של כל אדם להקים משפחה, סיילספורס מציעה מענק שנתי של 36,000 שקל לטיפולי פוריות או אימוץ כהטבה לכל העובדים, ללא הבדלי מגדר ונטייה מינית.

במסגרת המאמץ לקידום השוויון החברתי והמגדרי, הקימה סיילספורס את פורום אאוטפורס (OutForce) הגלובלי, הפועל למען קידום זכויות הקהילה הגאה וקידום שיח מגדרי שוויוני ומכבד. את הפורום בישראל מוביל עידן לירון-ליבנה, לצד ועדה המונה כ-17 עובדי ועובדות חברה. כחלק מהפעילות השוטפת, הפורום מעניק רישיונות בחינם לגופים ייעודיים בקהילה ומסייע בהטמעת מערכות החברה ללא עלות, וזאת במקביל ליוזמות התנדבות פרטניות ותרומות כספיות לארגונים ועמותות לאורך השנה. כמו כן, לאורך כל השנה מתקיימות הרצאות, סדנאות וחשיפה לסיפורים אישיים של עובדים ועובדות גאים, למען שמירה על שיח פתוח וחופשי.

בחודש הקרוב יציע הפורום לעובדי החברה מגוון הרצאות ואירועים בסימן גאווה, אשר כוללים שיח פתוח, משתף ומעודד בנושא. אירועי חודש הגאווה בחברה יתחילו באירוע פתיחה חגיגי בהופעתה של אריקה היסטרקיה מיס אמריקה, מלכת הדראג הישראלי אשר שינתה את פני תרבות הדראג המקומית בהפקות ענק שלא נראו כמותן וימשיכו ב"שעת סיפור גאה" עם האחת והיחידה, סוזי בום, שתספר את סיפורה האישי חוצה הגבולות.

בהמשך החודש, תתקיים הרצאה מרתקת במיוחד עבור חובבי קלאסיקות הילדות שבינינו "הטוב, הרע והממוגדר", מאת עומר מזרחי, מאייר ואנימיטור, אשר יסביר על ייצוגים מגדריים ולה"טבים תחת המותג האהוב דיסני ויתעמק בשאלות מוכרות כמו – מי יותר פמיניסטית מולאן או אלזה? האם טימון ופומבה הם למעשה ייצוג לקהילה הגאה? ועל איזו מלכת דראג מבוססת דמותה של אורסולה?

גאים בעיר: אירועי הגאווה 2021 בתל אביב-יפו יוצאים לדרך