חדשות    

יריד התעסוקה בקיסריה: אלפים פקדו את דלפקי החברות

מיכאל כרסנטי וגיא גולדיג – צילום: יח"צ

מעודכן ל-06/2021

באירוע הייחודי שנערך בפארק העסקים החכם הוצעו מאות משרות זמינות בתחומים מתקדמים ■ המועמדים השתתפן בהדרכות מקצועיות, פגשו את בעלי החברות והמנהלים הבכירים ועברו ראיון ראשון בזמן אמת

מעל ל-3,000 איש השתתפו ביריד תעסוקה שנערך ביום ב' – 7.6.21 – ביוזמת החברה לפיתוח קיסריה, בבפארק העסקים החכם בעיר. באירוע שהתקיים במתחם האירועים היוקרתי 'טרה' לקחו חלק מעל ל-50 חברות, דיירות הפארק, שהציעו מאות משרות חמות בתחומי ההייטק, הביוטכנולוגיה, המכשור הרפואי, טכנולוגיית מים ואיכות הסביבה ועוד. בשיתוף פעולה של החברה לפיתוח קיסריה עם כלל הרשויות הסמוכות הגיעו לפארק העסקים המטרופוליני של קיסריה אוטובוסים מלאים במועמדים פוטנציאליים מיישובי הסביבה, וזרם המבקרים לא פסק.

עשרות החברות ובהן: סיסקו, רשת מקס, אלמה לייזרס, מדטרוניק, דלתא, ספקטרום דיינמיקס מדיקל, ארינטה ועוד רבות אחרות, הקימו דוכנים מיוחדים והציעו למשתתפי היריד מאות משרות בתחומי הנדסה, שיווק, כלכלה, ניהול פרויקטים, אדמיניסטרציה ועוד. במהלך היריד סיפקו נציגיהן מידע על אודות אפשרויות הקליטה וההשתלבות במשרות הפנויות המוצעות. בכירי החברות כה התרשמו מאיכות המועמדים – בהם גם עשרות קציני צה"ל משוחררים ששירתו בתפקידים בכירים – שבחלק מהחברות המשתתפות החליטו להוסיף משרות ותפקידים במהלך היריד כדי לקלוט מועמדים כישרוניים נוספים.

משתתפי היריד נהנו גם מהרצאות וסדנאות חינמיות מעשירות למחפשי עבודה שכולן התמלאו במלואן הרבה לפני מועד האירוע. ברשימת התכנים האיכותיים שגרפו מחמאות של באי היריד נמנים הרצאתה של איילת דקל, סמנכ"לית משאבי אנוש בחברת ספקטרום דיינמיקס מדיקל, שקבעה את משכנה בפארק העסקים החכם קיסריה; וכן סדנת ייעוץ

מיכאל כרסנטי, מנכ"ל החברה לפיתוח קיסריה, מסר: "במציאות שבה יש מצד אחד כל כך הרבה מובטלים, ומצד שני עשרות חברות בפארק משוועות לכוח עבודה וקיימות מאות משרות פתוחות, חובתנו לעשות בפארק העסקים שלנו, המהווה בית ליותר מ-230 חברות מובילות במשק, את כל שאנו יכולים על מנת לסייע לכלכלה הישראלית לחזור לשיעור האבטלה של לפני הקורונה. אנו שמחים לסייע לחברות בפארק להשלים את כוח האדם הנדרש להן על מנת להמשיך לצמוח ולאפשר לעובדים החדשים שייקלטו להצטרף לאקוסיסטם הייחודי המאפיין את הפארק החכם ולעבוד בסביבה איכותית ופרודוקטיבית".

גיא גולדיג, סמנכ"ל חטיבת התפעול וראש מנהלת הפארק, הוסיף: "יריד התעסוקה שקיימנו הינו פרי שיתוף הפעולה עם שירות התעסוקה הישראלי, המועצות המקומיות באזור, מוסדות אקדמיים וכמובן עשרות חברות הפארק שתרות אחר עובדים איכותיים. פארק העסקים החכם של קיסריה הוא אחד ממוקדי התעסוקה המובילים במרחב שבין תל אביב לחיפה, ולא בכדי הוא זוכה לפופולריות כה רבה – הן בקרב חברות ועסקים המחפשים מיקום אטרקטיבי לבסס בו את פעילותם, והן בקרב מחפשי העבודה. לאור הצלחתו יוצאת הדופן של היריד, אנו כבר חושבים קדימה ושוקלים לקיים ירידים נוספים בעתיד".

אושרה להפקדה תוכנית להרחבת פארק התעסוקה קיסריה