תוכן ממומן    

סמל יזמות נדל"ן, הגשמת מטרות בתחום הנדל"ן

freepik

 

איך יודעים כמה כסף רוצים להרוויח בתחום הנדל"ן? או את המועד האחרון להגשמת היעד? איך יודעים את האסטרטגיה המתאימה להגשמת היעד? כמו גם את הפעולות הרלוונטיות בתוך אותה אסטרטגיה? וממי לומדים את כל זה? אלו הן שאלות שנשתדל לגעת בהן בכתבה זו.

 

כמה כסף ברצונך להרוויח בתחום הנדל"ן?

יש אנשים שחושבים שהם יכולים לבחור את הקריירה שלהם על פי העדפה פיננסית. או את קהל היעד שלהם, על פי מאפיינים כלכליים. לדוגמה, מישהו שמחליט להיות רופא, כי יש בזה יוקרה ושפע כלכלי. או מי שמחליט להיות עורך דין, מסיבות דומות (ואפילו גם וגם). באופן דומה, אפשר שבית עסק יחליט שהוא משרת רק לקוחות עשירים, או רק קהל יעד מסוים שיש לו כסף. ולהתמקד רק בו. האם זה מרגש את בית העסק? לא בהכרח. האם זה מרגש לבחור קריירה על בסיס העדפות חומריות? לא בהכרח. על כן, באם אנשים חושבים להצליח בעסקי הנדל"ן בלי שיהיה להם מניע שמרגש אותם באמת – מה הסיכוי שלהם להצליח בזה? לדחוף, להמשיך, להתמיד? להמשיך את הדרך, גם כאשר הם "לא בדיוק מקבלים מה שהם רוצים"? אנחנו לא יודעים, ועם זאת לא היינו חושבים שזו אפשרות סבירה.

 

בחברת סמל יזמות נדל"ן, כחלק מהאני מאמין שלנו, שמים תמיד את הלקוח במרכז.

ההבנה שלקוח משקיע כסף בכדי לייצר לעצמו עתיד טוב יותר, דחפה אותנו עוד במסע לעבר שירות הלקוחות האולטימטיבי.

 

איך מאתרים השקעת נדל"ן כאשר אנו מחפשים עסקה לטווח קצר?

העדיפות היא לאתר פרויקטים אשר מקודמים ע"י הממשלה ונמצאים בהליך מזורז

הקמת הותמ"ל היא אחד הפתרונות שמציעה ממשלת ישראל לשם התמודדות עם בעיית הדיור, בתקווה שפעילות הועדה תאפשר לקדם תכניות שבלעדיה היו נתקעות ונסחבות בועדות של הרשויות המקומיות. הותמ"ל משמשת בעצם כגוף חיצוני, אובייקטיבי, שנותן מקום לעמדת הרשות המקומית אך בעל סמכות גדולה משלה.

באוגוסט 2014 אושר חוק לקידום הבנייה במתחמים מועדפים לדיור, הידוע גם בשם חוק הותמ"ל – ועדה ארצית לתכנון ובניה של מתחמים מועדפים לדיור, אשר חוק זה הורה, בין היתר, על הקמתה. מטרת הקמתה של הועדה הוא קידום אישורן של תכניות מגורים שקיבלו מעמד של עדיפות לאומית.

המבנה המורחב של הותמ"ל, המשמשת בעצם כוועדה ארצית מקיפה, ולוחות הזמנים הברורים שהוגדרו לעבודתה, מקצרים משמעותית את משך הזמן המקובל מרגע הגשת תכנית ועד לתחילת העבודות בפועל.

חוק הותמ"ל מגדיר למעשה מה הם ההליכים שנעשים תחת אחריותה. לותמ"ל ניתן להגיש תכנית מועדפת לדיור בתנאי שהיא עונה על הקריטריונים הבאים:

  1. הקרקע עצמה הוכרזה על ידי הממשלה, ובהמלצת מינהל התכנון, כמתחם מועדף לדיור.
  2. עיקר הקרקע שייך למינהל מקרקעי ישראל.
  3. התכנית כוללת מינימום של 750 יחידות דיור.
  4. אם התכנית מיועדת ליישוב מיעוטים – אז הקרקע לא חייבת להיות ברובה של מינהל מקרקעי ישראל, ומספר יחידות הדיור המינימלי הוא 500.

 

פעילותה של הותמ"ל כללה עד כה אישור תכניות של מעל 100 אלף יחידות דיור במצטבר, כאשר היא מצליחה לעמוד בלוח הזמנים להביא תכניות לאישור בפרק זמן ממוצע של פחות משנה, זאת לעומת 4-5 שנים ואף יותר במסלול האישורים הרגיל.

במידה ואנו מעוניינים להשקיע בפרויקט אשר מקודם ע"י הותמ"ל העדיפות היא להשקיע באזורי ביקוש אשר שם מחירי הנדל"ן עולים באופן קבוע בשנים האחרונות.

הועדה למתחמים מועדפים מקדמת תכניות לצורך הדוגמא ברחובות מזרח (תמל 3003 )  ובהרצליה הרובע הצפוני (תמל 3006 )

כאשר אנו רוכשים נדל"ן בתכנית כמו רחובות מזרח ( תמל 3003 ) או הרצליה הרובע הצפוני ( תמל 3006 )  אולם אנו נשלם יותר עבור עסקת הרכישה מאחר ואלו איזורי ביקוש אך הפירות צפויים להגיע ולהיות רווחיים במיוחד.

 

 

הדרך בה אנחנו עובדים

זו כותרת עם דו משמעית. שכן, להבין את הצורה בה אנחנו עובדים מאפשרת לנו להבין גם את "העבודה המשמעותית" שלנו. אז מה גורם לנו לעבוד, לתקתק? ובכן, מה שמזיז לנו את המחוגים זה הדבר הספציפי שאנחנו מרגישים שבאנו עבורו לעולם הזה. הרבה אנשים יכולים לחשוב שאם יהיה להם מספיק כסף, הם יוכלו "להשתחרר" כדי לעשות את מה שבאמת חשוב ומשמעותי להם. כך שהם מתעדפים כסף, כדי להתחיל לעשות מה שהם באמת רוצים לעשות. העניין הוא שהם למעשה לא בנתיב שלהם ועל כן לא זוהרים מבפנים, לא מצליחים להביא את עצמם לתוך הנתיב – כי זה לא המקום שלהם לעבור דרכו. הם לא יכולים להביא את עצמם למקום בו הם לא נמצאים, זה פשוט לא שייך להם. על כן, איך הם מצפים להצליח, להרוויח ולקבל משאבים, ולעבור למה שהם באמת רוצים לעשות? אם תהיה להם התנגדות ללכת בדרך שאינה שלהם?

סמל יזמות נדל"ן עובדת בשיתוף פעולה מול אנשי המקצוע המנוסים ביותר

משרד עורכי דין ברנע – פועל משנת 1986, מדובר במשרד יוקרתי שצבר ניסיון רב בתחום דיני המקרקעין והנדל"ן, על לקוחות המשרד נמנים לקוחות פרטיים כמו יזמים, קבלנים ורשויות

המוניטין המקצועי של המשרד בא לידי ביטוי בדירוגו בקבוצות האיכות הגבוהות על ידי מדריכי דירוג מקומיים ובינלאומיים המדרגים את ישראל

בנוסף סמל יזמות נדל"ן עובדת עם משרד רואי החשבון ליאון, אורליצקי ושות` פועל משנת 1991 והינו מהמשרדים המובילים בישראל למתן שירותי חשבונאות וביקורת, מיסים וייעוץ

באמצעות 17 שותפים ו- 313 עובדים, המשרד מספק שירותים רבים ומגוונים

 

"הסוד" להצלחה בקריירת הנדל"ן

על כן, הסוד שנרצה להמליץ עליו הוא פשוט לבחור את הנתיב שלך. באם הוא עובר בקריירת נדל"ן, סביר שתהיה לך הצלחה מרובה. כי באמת ברצונך לעסוק בזה. זה לא הכסף שמניע, היוקרה, המשאבים. זה משהו שיכול להמשיך, ואפילו להשתתף גם בלי תמורה בהליכים. מי שבאמת עושה את מה "ששלו", לא מרגיש כמו הוא עובד. אין מאמץ או התנגדות, ואם יש – אפשר שזה מבורך או מרגיש הרמוני או "חלק מהתהליך". ואם זה חלק מהתהליך, ישנה ידיעה פשוטה מה הולכים לעשות. אם ישנה "התנגדות מבחוץ", אז יש "ידיעה מבפנים", והיא כמו מצפן שאומר להמשיך ללכת. וזה מספיק כדי להתקדם, לא משנה התנאים, לא משנה התחושה – פשוט ישנה הכוונה שזה נכון ומתאים. והאם זה לא מתכון מושלם להצלחה? האם זה לא הדרך בה מגיעים להישגים? זה לא חייב להיות מאמץ, או בהתנגדות – זה יכול להיות מאוד הולם ומתאים לאינדיבידואל. כך שאם מישהו מביננו נמשך לקריית נדל"ן פשוט כי זה "שלו", סביר שהוא מוכן לצאת לדרך. סביר שהוא יכול להתחיל, למגנט אליו את המנטורים הנכונים, ללמוד את הסקילים המתאימים ולעשות צעד אחר צעד בדרך שלו.

 

 

כל הפרויקטים של חברת סמל יזמות נדל"ן שווקו כולם בהצלחה!

החברה מעניקה ללקוחותיה ליווי מלא ע”י טובי המומחים בתחום השבחת נכסים, התכנון והמשפט ושמה דגש על אמינות ושירות ללקוח.

 

איך הולכים את הדרך?

זו שאלה שהיא כמעט פילוסופית, כמו שהיא פרקטית. בהנחה שהדרך שלי עוברת בתחום יזמות הנדל"ן, ואני כרגע קורא את המילים הללו בניסיון לגלות דרך ליצור לעצמי את הנתיב שלי – אפשר שתעלה השאלה, "מה הלאה?". וזו שאלה מצוינת. אנחנו לא צריכים רבי, או כומר, או יועץ חיצוני כלשהו. אנחנו רק צריכים למצוא את מה ששלנו. וזה אומר שאם יש לנו דרך, יש לנו מורי דרך – ועלינו לאתר אותם, לבקש את הדרכתם ולתת להם להוביל אותנו. הם לא ילכו את הדרך בשבילנו, הם לא יעברו אותה עבורנו – אך הם כן יראו לנו גישות מסוימות ודרכים להתייחס אליה. אולי לקחת אותה פחות ברצינות, אולי לדעת מה עוד אפשרי – ובאופן כללי, להראות לנו שאנחנו יכולים לממש את הפוטנציאל המלא שלנו, שזה אכן אפשרי.

חברת סמל יזמות נדל"ן הינה חברת נדל”ן מובילה בתחומה ומאפשרת ללקוחותיה ליהנות מערך עליית נכסים והשבחתם.הקו המנחה של החברה הינו איתור מקצועי ובלתי מתפשר של פרויקטים בנדל"ן המניבים תשואה שנתית גבוהה בשילוב השבחה משמעותית.החברה מעניקה ללקוחותיה ליווי מלא ע”י טובי המומחים בתחום השבחת נכסים, התכנון והמשפט ושמה דגש על אמינות ושירות ללקוח, ומיום הקמתה עובדת בשיתוף פעולה עם אנשי המקצוע הטובים ביותר ביניהם משרדי עו”ד ורואי החשבון מהמובילים בתחומם.החברה מאתרת נכסים במיקומים אסטרטגים ובעלי פוטנציאל ריווחי גבוה, ומלווה את לקוחותיה לאורך כל תהליך רכישה.

 

 

האם מנטורים יכולים לעזור בדרך האישית שלנו?

לא משנה אם מדובר בדרך הנדל"ן או כל דרך אחרת, מנטורים הם האנשים שאנחנו קוראים להם, כאשר ברור לנו שיש דרך שאנחנו עוברים. ואם יש לנו אסטרטגיות, מטרות, וכוונות – אולי אנחנו רוצים לקרקע אותן לאדמה, להבין בדיוק מה הן הפעולות, המטרות וההגשמות המתבקשות כדי להגיע למצב של, "היי, עשינו את זה". ולא בהכרח שנדע זאת רק מלקרוא כמה דברים באינטרנט. לעתים מתבקש לפגוש את האנשים שעשו את זה, ולראות מה הם אומרים, חושבים – איך הם רואים את העולם. ללמוד, לספוג, להבין – ולפתע, השתנינו ואנחנו יכולים להיות בוגרים ובשלים יותר בדרכנו, מבינים מה נדרש עכשיו ואפילו מוכנים יותר להתמסר לזה ולגרום לזה לקרות כאן.

ואיפה מוצאים מנטורים? או שהם יימצאו אותך, או שאנחנו נמצא אותם. סמל יזמות נדל"ן זו חברה שיכולה להעניק ליווי מלא בתחום השבחת נכסים, תכנון, משפט, השמה וכיוצא בזה – ויש בה המון מומחים. אולי זה מקום טוב למצוא אותם.