עסקים קטנים    שיפוצים    

עצות לשיפוץ העסק

מעודכן ל-06/2019

שיפוץ עסק הוא לא בדיוק כמו שיפוץ לבית, יש לו מטרות אחרות, עיתוי אחר וסוגי עסקים שונים דורשים שיפוץ שונה. להבדיל משיפוץ הבית, לשיפוץ  עסק גם מטרות שיווקיות ומראה העסק הוא מן הדברים הראשונים שמזמנים אליהם לקוחות.

כך גם הסיבות לשיפוץ העסק מגוונות, לעתים רוצים להרחיב את העסק, לעיתים  רכישת חנות מסוג אחד דורשת שיפוץ שיתאים לחנות מן הסוג החדש. סיבות אחרות הן עיצוב מחדש ומיתוג העסק. ולפעמים סתם צריך לתקן.

טיימינג: רוב בעלי העסקים מעדיפיפ לשפץ בקיץ, כי זה זמן החופשים הגדול, אבל אם השיפוצניקים עמוסים יותר, גם עלות השיפוץ תהיה גבוהה יותר.

אנשי מקצוע: אנשי מקצוע כמו אדריכלים או מעצבים פנים יכולים  לא רק לתת לכם רעיונות אטרקטיביים למשוך לקוחות אלא גם באופן מתמשך יכולים לחסוך עלויות של תיקונים בעתיד (קראו עוד כאן אדריכל ומעצב פנים – מי בכלל צריך את זה?

בדקו מחירים בהתאם לזמן ולסוג השיפוץ: האם השיפוץ הוא לתקופה ארוכה או קצרה? האם תצטרכו להפסיד ימי עבודה? את כל אלה יש לשקלל  בבחירת השיפוצניק ואם בכלל משתלם בשלב זה שיפוץ. בכל מקרה,  הגנו על עצמכם למקרה שיחולו ליקויים בזמן השיפוץ או לאחריו, עיכוב וכדומה.

השקיעו בתאורה: שימוש נכון בתאורה ובמגוון שלה משאיר את הלקוחות יותר זמן בחנות, וגם טוב למסעדות ולעסקים אחרים כיוון שהאווירה היא מה שקובע אם הלקוחות יחזרו.

ריצוף נכון: ריצוף הוא לא רק אלמנט עיצובי, ,יש סוג יריצוף שגם מונעים רעשים כמו פרקט. אפשר גם להשתמש בחומר דמוי פרקט עבור פחות תחזוק.

שיפוץ משרד – אם אתם משפצים משרד, לרוב הוא נעשה תוך כדי עבודה.. כדי לא להעמיס על העובדים כדאי כל פעם לערוך שיפוץ בחלל אחר. שלב אחר שלב.

דגש גם על עיצוב ופונקציונליות: לצד דברים המשרים עונג על הלקוחות כמו צמחייה ותמונות אפשר גם להשתמש בסוגי מדפים מיוחדים ושטחי אחסון שגם יהיו יפים לעין וגם יהוו שטח אחסון יעיל

משכנתא לשיפוץ – יש דבר כזה

מה צריך לדעת לפני שפותחים עסק קטן